Opinie o Best Los Angeles

Kategoria lokalna 4

5.5/6
(3 opinie)
Obsługa hotelowa
6.0
Plaża
6.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo dobra oferta.

    MARLENA, Łask 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd i wypoczynek zadowalający.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Cudowny wyjazd

    Weronika, Oleśnica 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd oceniam bardzo dobrze. Bardzo szybko i sprawnie odnaleźliśmy rezydenta na lotnisku. Transfer również bardzo przyjemny mimo niesprzyjającej pogody. Otrzymaliśmy komplet wszystkich informacji od rezydenta dzięki czemu mieliśmy podstawową wiedzę na temat hotelu oraz regionu w jakim jesteśmy. Hotel bardzo ładny i zadbany. Jedzenie przepyszne. Bardzo fajnym dodatkiem są kucharze, którzy na bieżąco smażą mięso, ryby czy nalesniki na śniadaniu. Kelnerzy byli bardzo mili i pomocni. Pokój był czysty. Jednym z nielicznych minusów jest zapach, gdy otwiera się okno w pokoju - czuć, że w okolicy jest wiele restauracji, pubów czy hoteli. Kolejnym minusem jest basen - woda jest bardzo zimna i szybko "ucieka" słońce z terenu hotelu. Byliśmy na wycieczce w Barcelonie z naszą rezydentką - Pani bardzo o nas dbała, pilnowała czy wszyscy nadążają za grupą, opowiadała wiele ciekawych historii oraz bardzo dokładnie odpowiadała na wszystkie pytania. Pani rezydentka miła, uśmiechnięta i bardzo pozytywna. Kolejną naszą wycieczką był rejs katamaranem - wycieczkę oceniamy na 8/10 punktów. 1 punkt ucielismy, ze względu na jakiś błąd przez który po dotarciu na miejsce dowiedzieliśmy się, że nie ma naszej rezerwacji - na szczęście wszystko się wyjaśniło. Drugi punkt ucielismy za brak informacji o konieczności dopłaty 10 euro w gotowce na miejscu za osobę - owszem, oplata była dobrowolna, ale dotyczyła wykupienia miejsc w słońcu. Kupując wycieczkę, nie było informacji o tym, że kupujemy miejsca siedzące w cieniu. Uważam, że jest to Ważna informacja. Pozytywnie oceniamy również kontakt z infolinią z centrum pomocy. Niestety zachorowaliśmy w trakcie wyjazdu, ale lekarz przyjechał do naszego hotelu i bardzo dobrze się nami zaopiekował. Dziękujemy za świetny wyjazd i do zobaczenia!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Salou Hiszpania

    Krystian, Bytom 20 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pobyt bardzo udany, hotel spełnił wszystkie moje oczekiwania Jedyny minus to pani przewodnik na wycieczce do Montserrat - od razu mówię, że to nie z biura Rainbow, bowiem grupa była łączona z drugim biurem, pani Karolina z Exim Tours to była absolutna pomyłka niestety...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem