Opinie klientów o Best Maritim

5.1 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Aleksandra, Jeziórko 25.06.2019

Rewelacja

Mega super wypoczynek, bardzo miła obsługa. Jedzenie przepyszne. Polecam gorąco!!!

6.0/6

Leu, Krakow 05.07.2019

Super hotel

super hotel i lokacja

6.0/6

Para 30-latków 18.07.2017

Hotel w 100% idealny. Dokładnie taki jak na zdjęciach z folderu- POLECAMY

Hotel pomimo tego, że ma tylko 3 gwiazdki zdecydowanie przewyższa jakością i standardem to oznaczenie. Bywaliśmy już wielokrotnie w 4* i 5* gwiazdkowych hotelach, które nie umywały się kompletnie do tego hotelu. Zdecydowanie zasługuje na 4*. Hotel jest jak nowy. Wszystko jest czyste, świeże- dosłownie jak nowe. Wystrój piękny- elegancki i luksusowy- dużo bieli i drewna. Urządzony z duchem czasu i najnowszymi trendami. Nawet gdybyśmy chcieli się do czegoś przyczepić to nie ma do czego. No chyba, że komuś bardzo przeszkadza konieczność posiadania własnych ręczników plażowych (oczywiście ręczniki w pokojach są bezpłatne), bo hotelowe są płatne (byliśmy o tym poinformowani od samego początku). W okolicy hotelu wszystko czego potrzeba- 2 sklepy spożywcze świetnie zaopatrzone z cenami dla normalnych ludzi (sprawdziliśmy ceny w oddalnym od Salou i wybzeża hipermarkecie Mercadona i w tym drugim o dziwo było drożej). Uwaga- napoje z lodówki są droższe niż te spoza niej :) Obok kilka restauracji, restauracyjki na plaży, wypożyczalnia rowerów i skuterów, sklepy z pamiątkami, ze sprzętem plażowym, bankomat, punkt organizujący wycieczki i wiele innych. Ogólnie jesteśmy zachwyceni tym hotelem. Poelcamy każdemu.

6.0/6

Edyta, Głogów Małopolski 18.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Best Maritim

Wakacje 13-20.VI.2017. Rodzina 2+3. W Rainbow powiedziano nam, że nie ma pokoików rodzinnych więc kupiliśmy dwa osobne. Na miejscu zamieniłem na jeden typu studnio (3 pokoje + łazienka). Cena taka sama. Pozwoliło to nie rozdzielać nas. W tamtym regionie najładniejszy. Dwa baseny, bezpośrednio przy plaży. (warto sprawdzić na google maps jego położenie, nie polecam hoteli po drugiej stronie drogi, ze względu na dużo mniejszy komfort). Bardzo wygodny dla rodzin z dziećmi. W czerwcu dużo osób starszych i z małymi dzieciakami. Plaża czysta. Woda w morzu ciepła. Dno piaszczyste, bez kamieni, żwiru. Super mini ścieżka dla rowerów i deptaczek wzdłuż plaży. Wyżywienie - oferowane w biurze tylko HB, na miejscu okazuje się, że obiady też serwują. Nie wiem czemu nie ma tego w ofercie Rainbowa. Pory śniadań - 7 do 10.30, obiadokolacji 19.30 -22. Trochę za późno wg mnie drugi posiłek. Animatorki były także z Polski. Dużo Rosjan. W sklepie często usłyszymy \\\"spasiba\\\", trochę to irytuje. Wycieczka fakultatywna oferowana przez Rainbow do Barcelony bardzo fajna. Pani Przewodnik cały czas opowiadała ciekawe rzeczy. Bezpiecznie. W Barcelonie kieszonkowcy, ale o tym wiedzieliśmy, więc dokumenty pozostały w sejfie hotelowym. Obsługa hotelowa miła. Na dachu zaczęli robić fajne miejsca dwuosobowe, zadaszone białymi tkaninami. Super sprawa do podziwiania wschodu/zachodu słońca i fajny widok na okolicę. Nieodległe Salou (większe miasteczko) tętni życiem. W czasie naszego pobytu był dwudniowy zlot smartów. Pogoda piękna. Nie często zdarza mi się pisać komentarze, ale są warci poświęconego czasu. Z resztą sam także na nich się opieram przy wyborze hotelu. Z czystym sumieniem polecam. Uważam, że Rainbow powinno bardziej postarać się na miejscu abyśmy nie byli marginalizowani. Np. Rosjanie na tablicy mają dużą wywieszkę ze zdjęciami i telefonami do rezydentów, ofertę wycieczek. U nas pojawiło się coś w przeddzień wyjazdu a obiecane było dużo wcześniej. Uważam także, że przy kwaterowaniu rezydent obowiązkowy. Nie każdy (szczególne starsze osoby) zna angielski co powoduje u nich duży stres. Uważam także, że ryzedenci powinni dawać więcej informacji do swojej centrali w kraju a ta do biur sprzedaży ponieważ nietety nic konkretnego nie można się dowiedzieć.Robert
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem