2.5/6
Transfer z lotniska do hotelu w okolicach Malagi trwał dużo za długo ,obiadoklacja była około godz.23 to jak na pierwszy dzień bardzo męczące.Dzień drugi za szybkie tempo podczas zwiedzania Sewilli stanowczo zbyt krótki program a potem szybko do Lizbony trasa 600km bardzo dużo.Jestem rozczarowana zbyt ubogim programem w Portugali zwłaszcza w Lizbonie.W Fatimie stanowczo za długo cały dzień,była alternatywa do Batalhy lecz nie za 30euro,a miało być 25 euro. Bardzo jestem obużona brakiem pojemnika w toalecie(tak twierdziła pani pilot)w autokarze.Jest to nie dopuszczalne aby na tak długich trasach czekać tylko na stację benzynową bo łaskawie kierowca stanie.Przecież zdażają się nieprzewidziane sytuacje prawda?
GRAZYNA, Gdańsk - 18.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
37/60 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Kilka dni temu wróciłem z wycieczki: Hiszpania i Portugalia . Program dość dobry, przy czym duże odległości między miejscowościami stanowiły pewną niedogodność. Program został w zasadzie zrealizowany, przy udziale bardzo dobrych przewodników. Niestety - pilot p. Joanna nie stanęła na wysokości zadania. Była bardzo mało komunikatywna i mało pomocna uczestnikom wycieczki, podawała sprzeczne informacje organizacyjne (np. różne dane o godzinach posiłków), nawet niezgodne ze stanem faktycznym, była opryskliwa i po prostu czasami niegrzeczna, nieuprzejma. Poinformowała nas np., że do muzeum Prado i pałacu królewskiego w Madrycie nie można wziąć ze sobą żadnych rzeczy, m.in. wody do picia (podał, że jest kontrola bezpieczeństwa przy wejściach jak na lotniskach) a na dodatkowe pytanie o dostępność w tych obiektach szafek depozytowych, powiedziała, że żadnych szafek tam nie ma. Taka informacja spowodowała konieczność pozostawienie praktycznie wszystkich rzeczy w autobusie na kilkanaście godzin. Tylko dzięki przewodnikom mamy dobre wspomnienia z tej wycieczki. Dodam, że była to nasza kolejna wycieczka z Biurem Rainbow, więc mamy doświadczenie w tym zakresie (wszystkie poprzednie były na dobrym lub b. dobrym poziomie biorąc pod uwagę także obsługę pilota). Tacy piloci, jak p. Joanna, tylko "odstraszają" potencjalnych klientów i powodują, że opinie o organizacji imprez turystycznych przez te Biuro są na niskim i nieakceptowalnym poziomie.
Marek, Kluczbork - 26.08.2022
27/31 uznało opinię za pomocną