Dodatkowe informacje

Świadczenia

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

Inne

Zakładane minimum Grupy (minimalna liczba osób wymagana dla realizacji imprezy) wynosi 160 osób.

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Hiszpanii trwa od 01.07 do 31.08.

 

Caleia Talayot Spa Hotel

5.0/6 (3 opinie)
Udostępnij
Dodaj do ulubionych
Caleia Talayot Spa Hotel
Galeria (15)
Caleia Talayot Spa Hotel
Caleia Talayot Spa Hotel
Zdjęcie mapy
Mapa

Atuty oferty

Rodzaj wyjazdu

Wypoczynek

Na miejscu

Polski rezydent

Transfer

W cenie

Bagaż

W cenie

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

Hotel

Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, biurko, sejf, wentylator sufitowy, usługa budzenia, minibar, pakiet kosmetyków, suszarka do włosów, czajnik i zestaw do kawy i herbaty, prysznic, telewizor.

Szczegóły lotu

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Pokoje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

1 x Pokój

(Pokój standardowy)

Za osobę4 020
Cena regularna: 4 420 złNajniższa cena z 30 dni: 4 020 zł
Razem
8 040 zł
Zaliczka 10% 800 zł
trwa wczytywanie

Opinie klientów

Obsługa hotelowa

5.3

Plaża

4.7

Pokój

5.5

Położenie i okolica

5.3

Rezydent

2.5

Wyżywienie

4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

Zdjęcia klientów (3)

6.0/6

Czy ta opinia była pomocna?

2

Super hotel, top lokalizacja!

Julia 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

Piękny i odnowiony hotel, przy promenadzie. Widok z basenu na morze. Smaczne jedzenie i ok ceny w barze:)

4.5/6

Czy ta opinia była pomocna?

6

Kontrastowo

Andrzej, Warszawa 17.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024

W skali od 0 do 6 (0-fatalne; 6-znakomite): Miejsce - 6: w miejscowości Cala Millor, nad samym morzem, przy promenadzie, w pobliżu licznych restauracji, barów, sklepów, blisko molo skąd odpływają statki wycieczkowe, blisko piaszczystej plaży, do przystanków autobusowych kilka lub kilkanaście minut spacerkiem (zależy dokąd chce się jechać), nawet jest gdzie zaparkować samochód jak się dobrze i cierpliwie poszuka 😃 Hotel - 5: dziwny budynek jak na nasze doświadczenia z hotelami 4*. Skromna recepcja, wąskie korytarze (trudno się z kimś minać). Poza tym: wnętrza odnowione, czyste, nasz pokój (junior suite) przestronny (wanna w pokoju, dwie umywalki to duży plus), wyposażony w czajnik elektryczny, kawa, herbata uzupełniana, regularnie sprzątany, mało tego - specjalnie przygotowywany na noc (obsługa ustawiała na ręczniku przy łóżku hotelowe kapcie, kładła przy poduszkach czekoladki Toblerone. W pakiecie powitalnym - butelka wina musującego i owoce. Duży taras, sprawna klimatyzacja. Obsługa bardzo miła, życzliwa, szybko reagująca na prośby i zgłoszenia drobnych awarii. Restauracja mogłaby być nieco większa. Jedzenie smaczne, ale wybór mógłby być nieco obszerniejszy. Bar - modernistyczny, nieprzytulny, nie chce się tam spędzać czasu, i może o to chodzi 😃 Dla gości all incl, poza posiłkami trudno o coś sensownego w snack bar (za dopłatą się znajdzie). Z all incl jest jeszcze jedna niedogodność. W wielu hotelach, w których dotychczas spędzaliśmy wakacje, goście all incl otrzymywali bransoletki i mogli korzystać z all incl do chwili transferu na lotnisko. W tym hotelu tak nie jest. Aby korzystać z all incl trzeba mieć kartę hotelową, którą oddaje się w recepcji w chwili check out. Można dostać talon na lunch ale z baru już nie można skorzystać w ramach all incl. Taki mają tam obyczaj. W sumie pobyt możemy ocenić jako niemal doskonale udany, gdyby nie problem z rezerwacją miejsc w samolocie. Rezerwacja miejsc w samolocie - 1: Skorzystaliśmy, skuszeni ofertą Rainbow, i zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie w obie strony. Z Warszawy wszystko poszło dobrze. Z Palmy - już nie. W check in na lotnisku w Palmie powiedziano nam, że nic im nie wiadomo o takiej rezerwacji. Nie pomogło nawet pokazanie potwierdzenia rezerwacji. Mało tego, powiedziano nam, że nawet gdyby uznali naszą rezerwację, to i tak nie mogliby posadzić nas na tych konkretnych miejscach (miejsca przy wyjściu) jeśli…..nie mamy medycznego przeszkolenia (!) Nie wiem, być może w Hiszpanii są takie przepisy. Jeśli tak, to Rainbow powinien o tym wiedzieć i nie sprzedawać czegoś, czego nie jest w stanie zapewnić. Obecna na lotnisku przedstawicielka Rainbow rozłożyła ręce i rzekła, że nic nie jest w stanie z tym zrobić. „Nasze” miejsca zajęli jacyś ludzie, którzy załatwili je sobie podczas boardingu (na naszych oczach). Oczywiście, nie mieli żadnego medycznego przeszkolenia. Wiem, bo zapytałem ich o to. Rainbow uznał reklamację i zwrócił pieniądze ale dyskomfort związany z problemem na lotnisku pozostał i wpływa na ocenę Biura. Niestety, nie otrzymałem od Rainbow wyjaśnienia, o które prosiłem, dlaczego nie mogliśmy zająć zarezerwowanych miejsc i w jaki sposób Biuro przekazuje na lotniska informacje o zarezerwowanych miejscach, które sprzedaje. Opieka rezydenta Rainbow - 1: I na zakończenie, witająca nas na lotnisku w Palmie przedstawicielka Rainbow oświadczyła, źe ponieważ jesteśmy jedynymi ich gośćmi w tym hotelu (co akurat nam odpowiadało niezwykle), to nie przyjedzie do nas na spotkanie informacyjne. Jeśli mamy jakieś pytania lub problemy, to możemy sobie do niej …. zadzwonić. Dla nas to akurat nie był problem (brak spotkania) ale zastanawiałem się, czy rezydent Biura nie powinien jednak przedstawić gościom podstawowych informacji o miejscu, w którym się znaleźli, zwyczajach miejscowych, ryzykach, itp?

Pokaż więcej opinii (1)

Pogoda

Średnie temperatury w maju
20 /16°C
Temperatura dzień/noc
18°C
Temperatura wody
12
Godzin słonecznych
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem