Obiekt
Pokoje
Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, biurko, sejf, wentylator sufitowy, usługa budzenia, minibar, pakiet kosmetyków, suszarka do włosów, czajnik i zestaw do kawy i herbaty, prysznic, telewizor.Internet
Bezpłatny dostęp do Wi-Fi na terenie całego hotelu.Kategoria lokalna
****Wyżywienie
Wyżywienie HB plus z możliwością wykupienia all inclusive.
Program sportowy i animacyjny
Dodatkowe informacje
Świadczenia
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Inne
Zakładane minimum Grupy (minimalna liczba osób wymagana dla realizacji imprezy) wynosi 160 osób.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Hiszpanii trwa od 01.07 do 31.08.
Kategoria lokalna 4
2 godz. 40 min.
Bezpośredni
Wypoczynek
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Mapa
Obiekt
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
1 x Pokój
(Pokój standardowy z bocznym widokiem na morze)
5.0/6 (3 opinie)
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zdjęcia klientów (3)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny i odnowiony hotel, przy promenadzie. Widok z basenu na morze. Smaczne jedzenie i ok ceny w barze:)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skali od 0 do 6 (0-fatalne; 6-znakomite): Miejsce - 6: w miejscowości Cala Millor, nad samym morzem, przy promenadzie, w pobliżu licznych restauracji, barów, sklepów, blisko molo skąd odpływają statki wycieczkowe, blisko piaszczystej plaży, do przystanków autobusowych kilka lub kilkanaście minut spacerkiem (zależy dokąd chce się jechać), nawet jest gdzie zaparkować samochód jak się dobrze i cierpliwie poszuka 😃 Hotel - 5: dziwny budynek jak na nasze doświadczenia z hotelami 4*. Skromna recepcja, wąskie korytarze (trudno się z kimś minać). Poza tym: wnętrza odnowione, czyste, nasz pokój (junior suite) przestronny (wanna w pokoju, dwie umywalki to duży plus), wyposażony w czajnik elektryczny, kawa, herbata uzupełniana, regularnie sprzątany, mało tego - specjalnie przygotowywany na noc (obsługa ustawiała na ręczniku przy łóżku hotelowe kapcie, kładła przy poduszkach czekoladki Toblerone. W pakiecie powitalnym - butelka wina musującego i owoce. Duży taras, sprawna klimatyzacja. Obsługa bardzo miła, życzliwa, szybko reagująca na prośby i zgłoszenia drobnych awarii. Restauracja mogłaby być nieco większa. Jedzenie smaczne, ale wybór mógłby być nieco obszerniejszy. Bar - modernistyczny, nieprzytulny, nie chce się tam spędzać czasu, i może o to chodzi 😃 Dla gości all incl, poza posiłkami trudno o coś sensownego w snack bar (za dopłatą się znajdzie). Z all incl jest jeszcze jedna niedogodność. W wielu hotelach, w których dotychczas spędzaliśmy wakacje, goście all incl otrzymywali bransoletki i mogli korzystać z all incl do chwili transferu na lotnisko. W tym hotelu tak nie jest. Aby korzystać z all incl trzeba mieć kartę hotelową, którą oddaje się w recepcji w chwili check out. Można dostać talon na lunch ale z baru już nie można skorzystać w ramach all incl. Taki mają tam obyczaj. W sumie pobyt możemy ocenić jako niemal doskonale udany, gdyby nie problem z rezerwacją miejsc w samolocie. Rezerwacja miejsc w samolocie - 1: Skorzystaliśmy, skuszeni ofertą Rainbow, i zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie w obie strony. Z Warszawy wszystko poszło dobrze. Z Palmy - już nie. W check in na lotnisku w Palmie powiedziano nam, że nic im nie wiadomo o takiej rezerwacji. Nie pomogło nawet pokazanie potwierdzenia rezerwacji. Mało tego, powiedziano nam, że nawet gdyby uznali naszą rezerwację, to i tak nie mogliby posadzić nas na tych konkretnych miejscach (miejsca przy wyjściu) jeśli…..nie mamy medycznego przeszkolenia (!) Nie wiem, być może w Hiszpanii są takie przepisy. Jeśli tak, to Rainbow powinien o tym wiedzieć i nie sprzedawać czegoś, czego nie jest w stanie zapewnić. Obecna na lotnisku przedstawicielka Rainbow rozłożyła ręce i rzekła, że nic nie jest w stanie z tym zrobić. „Nasze” miejsca zajęli jacyś ludzie, którzy załatwili je sobie podczas boardingu (na naszych oczach). Oczywiście, nie mieli żadnego medycznego przeszkolenia. Wiem, bo zapytałem ich o to. Rainbow uznał reklamację i zwrócił pieniądze ale dyskomfort związany z problemem na lotnisku pozostał i wpływa na ocenę Biura. Niestety, nie otrzymałem od Rainbow wyjaśnienia, o które prosiłem, dlaczego nie mogliśmy zająć zarezerwowanych miejsc i w jaki sposób Biuro przekazuje na lotniska informacje o zarezerwowanych miejscach, które sprzedaje. Opieka rezydenta Rainbow - 1: I na zakończenie, witająca nas na lotnisku w Palmie przedstawicielka Rainbow oświadczyła, źe ponieważ jesteśmy jedynymi ich gośćmi w tym hotelu (co akurat nam odpowiadało niezwykle), to nie przyjedzie do nas na spotkanie informacyjne. Jeśli mamy jakieś pytania lub problemy, to możemy sobie do niej …. zadzwonić. Dla nas to akurat nie był problem (brak spotkania) ale zastanawiałem się, czy rezydent Biura nie powinien jednak przedstawić gościom podstawowych informacji o miejscu, w którym się znaleźli, zwyczajach miejscowych, ryzykach, itp?
Inne hotele dostępne w tym samym regionie