Opinie o Globales Mimosa

5.1/6 (118 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
118 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.5/6

    wypoczynek

    Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu,właściwie nie mam zastrzeżeń,doczepić można się do czegoś tam jak to bywa ale nam podobało się-6 osób-3 seniorów i troje dzieci-8,11,13 lat.

    Ewa, Poznań - 09.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Ogólnie na Last Minute bardzo dobra oferta

    Hotel oceniam przyzwoicie. Nie było problemu z czystością i porządkiem, nie słyszeliśmy o kradzieżach albo naruszaniu czyjeś prywatności. Pokoje były w akceptowalnym standardzie jak na 3gwiazdki. Minusem na pewno są windy - wolne, przestarzałe, wiecznie się na nie długo czeka i można zarobić mocne uderzenie drzwiami. Obsługa miła, uczynna, bezproblemowa. Jedzenie było monotonne i czasem mocno średnie ale świeże i bardzo różnorodne. Basen przy hotelu może nie jest adekwatny rozmiarem do hotelu ale nie byliśmy w głębokim sezonie, więc ani o leżak, ani o kawałek przestrzeni w wodzie nie można było narzekać. Do plaży z hotelu całkiem blisko, do przystanku (do Palma) jeszcze bliżej. Palma Nova jest położona blisko stolicy i jest dobrze zorganizowana komunikacyjnie z Palmą, więc na pewno nikt nie będzie narzekał, że jest uziemiony. Jeśli ktoś wykupi wczasy w przyzwoitej cenie to na pewno nie będzie narzekał na relację cena - jakość. Nie jest to hotel o wysokim standardzie, ale dla ludzi

    Wojtek - 13.05.2018  | Termin pobytu: maj 2018

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel nie przyjazny dla dzieci.

    Hotel odnowiony czysty z dobrym jedzeniem w b. dobrej lokalizacji. Ale przez kilka szczegółów nie dostaje maksymalnej oceny. Przede wszystkim za to że jest reklamowany przez operatora jako hotel dla rodzin z dziećmi, a to nie prawda. Figo Club ze względu na panujace w hotelu zasady i możliwości powinien być zlikwidowany.

    Paweł, Kielce - 08.07.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Czerwiec 2019

    Hotel sam w sobie ok, pokoje codziennie sprzątane, ale windy to katastrofa - praktycznie nie da się z nich korzystać, są bardzo małe i powolnie działają. Bar i basen super. Natomiast jedzenie mocno monotonne, dla osób "wybrednych" może być problem z jedzeniem, każdego dnia podobne dania. Drinki i napoje dobrej jakości, natomiast na stołówce kawa dostępna tylko rano. Do kolacji i obiadu nie ma również możliwości korzystania z soków na stołówce (trzeba iść ewentualnie do baru na basen). Obsługa hotelu pomocna, aczkolwiek dopiero gdy rezydent poinformował nas, że z Rainbow jest darmowe wifi w hotelu to je otrzymaliśmy - wcześniej nikt z obsługi o tym nie informował. Super polskie animatorki, ale zagraniczne również super zabawiały. Co wieczór inna atrakcja. Miejsce spokojnie, większość gości to "seniorzy". Hotel w fajnym położeniu. Miasto i okolica mocno turystyczna, dobre miejsce aby wyruszyć w podróż po wyspie. Do morza 5 min spokojnej drogi.

    Patryk - 26.06.2019

    8/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem