Kategoria lokalna 4
4.5/6
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu,właściwie nie mam zastrzeżeń,doczepić można się do czegoś tam jak to bywa ale nam podobało się-6 osób-3 seniorów i troje dzieci-8,11,13 lat.
Ewa, Poznań - 09.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
4/5 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel oceniam przyzwoicie. Nie było problemu z czystością i porządkiem, nie słyszeliśmy o kradzieżach albo naruszaniu czyjeś prywatności. Pokoje były w akceptowalnym standardzie jak na 3gwiazdki. Minusem na pewno są windy - wolne, przestarzałe, wiecznie się na nie długo czeka i można zarobić mocne uderzenie drzwiami. Obsługa miła, uczynna, bezproblemowa. Jedzenie było monotonne i czasem mocno średnie ale świeże i bardzo różnorodne. Basen przy hotelu może nie jest adekwatny rozmiarem do hotelu ale nie byliśmy w głębokim sezonie, więc ani o leżak, ani o kawałek przestrzeni w wodzie nie można było narzekać. Do plaży z hotelu całkiem blisko, do przystanku (do Palma) jeszcze bliżej. Palma Nova jest położona blisko stolicy i jest dobrze zorganizowana komunikacyjnie z Palmą, więc na pewno nikt nie będzie narzekał, że jest uziemiony. Jeśli ktoś wykupi wczasy w przyzwoitej cenie to na pewno nie będzie narzekał na relację cena - jakość. Nie jest to hotel o wysokim standardzie, ale dla ludzi
Wojtek - 13.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018
10/11 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel odnowiony czysty z dobrym jedzeniem w b. dobrej lokalizacji. Ale przez kilka szczegółów nie dostaje maksymalnej oceny. Przede wszystkim za to że jest reklamowany przez operatora jako hotel dla rodzin z dziećmi, a to nie prawda. Figo Club ze względu na panujace w hotelu zasady i możliwości powinien być zlikwidowany.
Paweł, Kielce - 08.07.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel sam w sobie ok, pokoje codziennie sprzątane, ale windy to katastrofa - praktycznie nie da się z nich korzystać, są bardzo małe i powolnie działają. Bar i basen super. Natomiast jedzenie mocno monotonne, dla osób "wybrednych" może być problem z jedzeniem, każdego dnia podobne dania. Drinki i napoje dobrej jakości, natomiast na stołówce kawa dostępna tylko rano. Do kolacji i obiadu nie ma również możliwości korzystania z soków na stołówce (trzeba iść ewentualnie do baru na basen). Obsługa hotelu pomocna, aczkolwiek dopiero gdy rezydent poinformował nas, że z Rainbow jest darmowe wifi w hotelu to je otrzymaliśmy - wcześniej nikt z obsługi o tym nie informował. Super polskie animatorki, ale zagraniczne również super zabawiały. Co wieczór inna atrakcja. Miejsce spokojnie, większość gości to "seniorzy". Hotel w fajnym położeniu. Miasto i okolica mocno turystyczna, dobre miejsce aby wyruszyć w podróż po wyspie. Do morza 5 min spokojnej drogi.
Patryk - 26.06.2019
8/8 uznało opinię za pomocną