Kategoria lokalna 3
2.0/6
Wybierając tą ofertę bądźcie ostrożni i koniecznie dopytajcie czy otrzymacie pokój z balkonem (myślę, że najlepiej uwzględnić to w umowie). My się bardzo "nacięliśmy". Gdy kupowaliśmy wyjazd na stronie były zdjęcia przestronnych, jasnych pokoi z balkonem oraz zachęcający opis. Gdy nas zakwaterowano, okazało się, że otrzymaliśmy "komórkę". Niestety nie da się tego pokoju inaczej określić! Był oczywiście bez balkonu, tylko z małym oknem wychodzącym na dach i szyb ciągnący się 5 pięter wzwyż. Światło trzeba było w nim zapalać nawet w środku dnia, ponieważ było tak ciemno. Nie dało się również go przewietrzyć. Klimatyzacja co jakiś czas wydawała dziwne dźwięki i budziła w środku nocy. Pokój był przy schodach i windzie, a ściany były tak cienkie, że słychać było wszystkie rozmowy i stukanie klapkami jakby ktoś stał obok. Za dopłatą (75 euro) recepcja po 2 dniach zmieniła nam pokój (wcześniej nie było żadnego wolnego). Nowy pokój okazał się w porządku. Pecha się ma tylko, gdy jest się osobą niepalącą, a pokój obok trafi się na palacza (bardzo zawiewa dym do pokoju) przy otwartym balkonie.
Małgorzata, --- - 20.07.2021
8/9 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Mało atrakcyjne miejsce zdecydowanie odradzam pobyt z dziećmi, brak animacji, basen mały, bardzo skromny, woda pozostawia wiele do życzenia. Położenie hotelu na plus.. ale przy małej plaży wokół okolice dla emerytów. Jedzenie na bardzo niskim poziomie, większość z puszek, odgrzewane, śniadania przez cały tydzień identyczne - jajka i boczek nie pierwszej świeżości. Obsługa na plus-ale to za mało na wyczekany odpoczynek. Ogólnie nie polecam -hotel zdecydowanie z zawyzonymi gwiazdkami.odradzam wersję all inclusive, barek słaby a przekąski w nim to tylko kanapki z serem i salami 5 kategorii. Soki z nalewakow-cos chemicznego gryzacego w gardle...JEDEN automat do kawy i herbaty podczas śniadania - kolejki 10-15 min zeby napić się czegoś podobnego do herbaty (często po kawie wyskakiwal niezidentyfikowany zur.) Czystość również pozostawia wiele do życzenia. Brak jakichkolwiek atrakcji wieczornych, jeden występ solowy piosenkarki i pokaż papug-oczywiście zdjęcia płatne. (jak na tygodniowy pobyt to za mało) ogólnie bardzo słabo jak na wersję ekskluzywne. Odradzam jak większość z obecnych na naszej wycieczce
JACEK, Słupsk - 12.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
10/13 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Generalnie rzecz ujmując słabo to wszystko wyglądało. Śniadania codziennie takie same. Delikatnie pisząc niesmaczne. Posiadam zdjęcie spleśniałych pomarańczy podanych gościom. Jedzenie jest tłuste i niesmaczne. Zdjęcia hotelu zostały wykonane w sposób mocno naciągany. Basen bardzo mały. Pokoje także o niskim poziomie. Można było odczuć, że hotel jest przeludniony. Wchodzenie na 7 piętro po schodach (zepsuta winda) nie należy do przyjemnych rzeczy. W lobby czy na stołówce specjalnie pozamykane okna i wyłączone klimatyzacja tak by zniechęcić gości do dłuższego siedzenia. Na basenie wkółko leci ta sama muzyka co po kilku dniach skutecznie obrzydza przebywanie na nim. Reasumując stanowczo odradzam. Oferta jest naciągana. W okolicy hotelu nie ma ciekawych rzeczy do oglądania. W głąb miasta jest brudno i nieprzyjemnie. Poza siedzeniem na plaży nic ciekawego tam nie ma. Za wszystko trzeba płacić, np. leżaki, sejfy czy depozyty. Opłata klimatyczna to "tylko" 30 € :)
Arkadiusz, Warszawa - 20.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
9/11 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel jako baza wypadowa jest ok, pod warunkiem, że ktoś ma świadomość minusów i jest zdecydowany na aktywny wypoczynek tj. zwiedzanie wyspy a hotel traktuje tylko jako miejsce na nocleg) a żywić planuje się poza hotelem. Na pewno nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi ani osób niepełnosprawnych. Hotel jest stary, budynek pochodzi podobno z lat 40tych, bardzo dawno był remontowany. Z uwagi na położenie oraz zaangażowanie pań sprzątających pokój - mocne dwie gwiazdki (ale na pewno nie trzy, to raczej hostel niż hotel).Plusy: Położenie, czystość w pokoju (sprzątany codziennie, solidnie-ale czystość tylko w pokoju;-), świetny rezydent z Rainbow. Minusy:Jedzenie i obsługa . Nie sprzątane stoliki w restauracji (trzeba było samemu posprzątać stolik), brudne talerze, sztućce. śniadania angielskie - wybór nieduży ale wystarczający. Niestety dania gorące (jajka, bekon) rzadko uzupełniane, w związku z czymś amatorzy gorących śniadań najczęściej musieli obejść się smakiem. Obiady i kolacje - wybór bardzo skromny (jedno danie mięsne, jedno rybne, gotowane warzywa, ziemniaki lub frytki, sałata, pomidory, ogórki , dwie sałatki itp. na deser pudding, lody,arbuz lub pomarańcze.Niestety dania gotowane tragiczne (spalone albo rozgotowane lub niemal surowe). Sałatki najczęściej nieświeże. Nie jestem wybredna, ale niestety naprawdę jedzenie było tak niesmaczne, że poza owocami i pieczywem nie dało się niczego zjeść. Żywiliśmy się w pobliskich restauracjach. Kolacje - niestety jak obiady(często był też resztki z obiadu np. odgrzewane z obiadu mięso, sałatka -niestety mocno już nieświeża). Pokoje bardzo akustyczne - dokładnie słychać wszystko z pokoju obok (każde słowo;-) Basen - bardzo mały, wokół 6 leżaków. Bardzo niemiły pan w recepcji.
Anna - 04.07.2019
8/9 uznało opinię za pomocną