Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
położenie hotelu jest fajne ale daleko do stolicy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
za mną tygodniowy pobyt w hotelu Palia Maria Eugenia(pierwszy tydz. czerwca 2015r)pobyt udany ale : -długa droga do hotelu (lotnisko -hotel -typowa objazdówka 1,5h) -brak jakichkolwiek atrakcji dla dzieci (maleńki brodzik w którym brak dużej ilości płytek na dnie ,oraz zjeżdżalnia z drewnianym domkiem na piasku w ciągłym słońcu)- niespełna 6 latek znudzony i rozczarowany....my też -monotonne śniadania -jednak nikt głodny nie chodził PLUSY !!! (jak dla nas) - bardzo bogaty i smaczny bufet obiadowo-kolacyjny -czyste pokoje i toalety -miła obsługa - spokojna okolica ,kilka sklepików tuż przed hotelem -warto dopłacić do widoku na morze -rewelacja (ten z drugiej strony hotelu nic przyjemnego) -sympatyczna i pomocna Pani rezydent Ewa Zapart !!! -ciekawe animacje (raczej dla dorosłych przez cały dzień i wieczorem) pozdrowienia dla animatorów a szczególnie naszej rodaczki ,chyba p.Marysia
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupienie premium uratowało nasz wypoczynek bez tego wypoczynek na ogolnie dostępnym basenie to męka.Wyzywienie różnorodne ale dla mnie niesmaczne.Obsluga miła ,pokoje czyste .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Pala Maria Eugenia był bardzo dobry ale nie podobała się nam rezydentka Biura RAINBOW ze względu na to, że mało interesowała się uczestnikami pobytu i mało się nimi opiekowała. Poza tym spóźniała się na umówione spotkania. Przy odlocie z lotniska w Palmie nie było opieki rezydentki i mieliśmy problemy ze znalezieniem miejsca odprawy. Oprócz tego przewodnicy wycieczek fakultatywnych mało angażowali się w oprowadzaniu turystów po ważnych obiektach przeznaczonych do zwiedzania. Stosowali metodę " Róbcie co chcecie". Podejście innych biur turystycznych było inne tzn. turystów oprowadzano po obiektach przeznaczonych do zwiedzania.