Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu w atrakcyjnym miejscu Mariny, pokoje odnowione ,ale klimatyzacja to raczej stare modele. Największy basen wystarczający przy niewielkim natężeniu ludzi. Jedzenie dobre, ale mam wrażenie że na kontynentalnej Hiszpanii jest lepsze. W hotelu nie można się nudzić, bo są animacje od rana do wieczora, oczywiście w przeważającym j.ang i francuskim. Hotel zapewnia bezpłatny bus na plażę, która jest niewielka, ale zatłoczona. Generalnie plaza mnie rozczarowala. Najbliższe centrum ze sklepami jest oddalone , można dojechać taxi . Ogólnie można spacerować, ale za bardzo nie ma gdzie . Brak jakiś atrakcji w okolicy, żeby coś zobaczyć trzeba jechać autobusem. Nie polecam młodym osobom.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w sumie udany - Majorka to piękna i bardzo ciekawa wyspa na pewno nie na jeden wyjazd ale drugi raz chyba się nie zdecydujemy na ten hotel. Hotel wymaga już dość gruntownego remontu, zwłaszcza pokoje. Pięknie położony nad mariną więc piękne widoki z tarasu czy baru jednak do plaży dość spory kawałek ale za to można skorzystać z darmowego busa, który odjeżdża spod hotelu i zawozi na plażę. Jedzenie dość dobre, chociaż śniadania monotonne a i obiady takie średnie za to kolacje na wypasie - dość różnorodne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wybraliśmy ze względu pokój z osobną sypialnią. Zarówno sypialnia, jak i część dzienna są bardzo przestronne. Układ jest taki, że po wejściu do pokoju, pierwsze drzwi w korytarzu to sypialnia (z łóżkiem małżeńskim, ogromną szafą i w naszym przypadku łóżeczkiem dla dziecka), następne drzwi w korytarzu to łazienka, a sam korytarz kończy się częścią dzienną z wyjściem na balkon. W części dziennej były 2 sofy, 2 stoliki kawowe, a także stolik z dwoma krzesłami. Na balkonie również były 2 krzesła oraz stolik. W korytarzu była lodówka, czajnik oraz kawa i i kilka rodzajów herbaty. Minusem jest słonawa woda w kranie, także jeśli chce ktoś zrobić herbatę to lepiej kupić wodę butelkowaną. Woda w kranie jest nieco słona ponieważ hotel używa wody morskiej, którą odsala. Na Wyspach Kanaryjskich odsalanie wody oceanicznej jest popularnym rozwiązaniem, ale tam nigdy nie spotkałam się z tym, żeby woda w kranie była słona, także chyba instalacja w Palia Puerto del Solnie działa do końca poprawnie. Hotel ma nietypowe rozmieszczeni budynków, przyzwyczajona jestem do tego, że teren hotelu tworzy zamkniętą całość, a w tym: po pierwsze pomiędzy budynkami przebiegała ulica (jeździły nią taksówki dowożące gości, busy hotelowe czy dostawy żywności), przez którą trzeba było przejść idąc do jadalni, na basen lub do budynku recepcji, a po drugie część budynków to były mieszkania prywatne - czasem ogrodzone całe budynki po środku hotelu z prywatnymi miejscami parkingowymi, a czasem wybrane mieszkania w danym budynku (które odróżniały się innymi drzwiami i oknami). Jedzenie w tym hotelu nie zachwyca, szczególnie słabo wypadały śniadania, m.in. ze względu na brak warzyw i mały wybór dla osób, które nie koniecznie maja ochotę na brytyjskie śniadanie. Kolacje były nawet niezłe, był większy wybór niż podczas pozostałych posiłków, co wieczór były kolacje tematyczne. Hotel jet ładnie położony - znajduje się w porcie i na pewno jest gdzie pospacerować. Do plaży wozi darmowy bus hotelowy, niestety mieści się w nim tylko 8 osób. Kierowcy dwoją się i troją żeby szybko zabrać turystów i wracać po kolejnych, ale z tak małym busem cudów nie zdziałają, więc czasem trzeba było czekać na kolejny albo jeszcze następny (byliśmy w czerwcu, nie wiem jak to wygląda w lipcu czy sierpniu). Personel hotelu jest bardzo miły i pracowity, ale mimo chęci nie jest w stanie nadrobić pewnych braków wynikających ze sposobu działania hotelu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel rozległy, zgodny z opisem. Ze stołówki i baru hotelowego widok na marinę. My akurat dostaliśmy pokój w części dla gości z psami. Ujadanie psów zamkniętych na balkonach do późnych godzin nocnych, nie sprzyjało wypoczynkowi. Sprzątanie pokoju ograniczało się do wymiany ręczników i zabrania śmieci. Dopiero po interwencji u rezydenta serwis pokojowy uległ poprawie. Z Rainbow jeździmy już od wielu lat. Stykaliśmy się z ludźmi różnych narodowści, ale zachownie Francuzów jest godne pożałowania. Wszędzie gdzie się pojawiali zostawiali taki chlew, że żeby usiąść przy stoliku w barze trzeba było najpierw sobie posprzątać, łącznie z myciem stolików. Duży szacunek dla kelnerów. Bardzo mili i naprawdę szybko "ogarniali" olbrzymią restaurację :) Daleko do sklepów, na przepiękne plaże dojazd komunikacją miejską (do hotelowego busa wiecznie kolejka) Ogólnie: był to chyba najgorszy hotel (pod względem czystości) ze wszystkich naszych podróży z Rainbow.