Kategoria lokalna 4
6.0/6
W Egipcie byłam 7 raz. Wybór biura podróży jak i hotelu trafiony w 10! 2 tygodnie wspaniałego wypoczynku i relaksu. Ze strony biura podróży wszystko zorganizowane perfekcyjnie włączając w to opiekę przemiłej i kompetentnej Pani rezydent. Pobyt w Ali Baba Palace naprawdę wspaniały. Wypoczywałam z mężem i 11-letnią córką. Wszyscy jesteśmy zachwyceni. Hotel z bespośrednim dostępem do morza. Piękne plaże (zawsze dostępne leżaki). Duży basen, wspaniały aquapark, lodowisko, kręgle, rejsy statkiem po morzu, pływanie z delfinami, nurkowanie. Po prostu nie sposób się nudzić. Jedzenie do wyboru do koloru przez cały dzień. Bardzo miła obsługa hotelowa. Rzut beretem od hotelu pasaż KLEOPATRA, w którym można zrobić fajne zakupy. Nieco dalej (ok. 10 min. spacerkiem) centrum handlowe SENZO MALL. Jednym słowem POLECAM! My planujemy kolejny wyjazd do Ali Baba Palace. Tym razem zimą.
Renata, Warszawa - 31.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
57/66 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel rewelacja, jedzonko dobre, pokoje czyste, miła obsługa. Zaletą hotelu jest niesamowity aqua park !! Rainbow zrobił nam niespodziankę i mogliśmy codziennie z niego korzystać. Zaskoczeniem było również lodowisko w hotelu! :) Rezydent Wojtek wyczerpująco udzielał nam odpowiedzi na wszystkie moje pytania. mogliśmy korzystać z atrakcji sąsiednich hoteli. Plaża czysta, morze gorące - restauracje przy plaży na wysokim poziomie. Polecam ten hotel w 100 %.
JOANNA, - 30.08.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016
7/7 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel oceniam bardzo pozytywnie
Ulka - 07.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018
17/17 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Ali baba palace, ten hotel zostal wybrany ze względu na dzieci które z nami leciały na wakacje, ponieważ hotel oferuje aqua park. Wstępnie mieliśmy leciec w zeszłym roku w październiku na tydzien, sytuacja na świecie pokrzyżowała nam plany i zmieniliśmy termin na przełomie maja i czerwca na 2 tygodnie. Na pewno nie żałujemy tej decyzji. Hotel duzy, z wieloma restauracjami, barami, basenem, aqua parkiem i przy plaży. Testy robiliśmy w Hurghadzie na lotnisku, poszlo bardzo sprawnie i bezboleśnie. W hotelu byliśmy okolo 10 rano i juz mieliśmy przygotowane pokoje. Zakwaterowano nas w starszej części i w nie wyremontowanych pokojach, ale nasze wyjazdy nie polegaja na siedzeniu w pokoju, więc nam to nie przeszkadzało. Dostalismy informacje ze przez 24H nie możemy opuszczać pokoi, aż do uzyskania wyniku. Do pokoi doniesiono nam czajniki, zapas kawy i herbaty a także po butelce coli, oraz obiad i kolacje. Pokoj skromny, ale czysty z zapasem wody w lodówce i dzialajaca klimatyzacja. Trochę oddalony od głównej części hotelu ale prawie przy samym morzu. Rano dostaliśmy telefon ze wyniki negatywne i możemy opuścić pokoje. I zaczynaliśmy poznawać hotel. W guest relations jest bardzo miła p. Gabrysia z Polski, z czym po raz pierwszy sie spotkałam. Zawsze pomocna i zalatwi kazda prośbę czy pomoże rozwiązać problem. Po 3 dniach Gabrysia zaproponowała nam zmiane pokoi bezpłatnie, n nowe, wyremontowane w tym samym skrzydle hotelu. Korzystaliśmy z restauracji ala carte, polecamy wszystkim, bo jedzenie pyszne i wielkie show w jednej z nich , gotowanie z ogniem. Plaza piaszczysto-zwirowa, na pewno trzeba mieć buty do wody. Kamieniste wejście do wody, ale kolo jednego z pomostow ładny piaszczysty brzeg. Dwa pomosty z drabinkami i przy jednym z nich mala ale kolorowa jeszcze rafa z rybkami, polecamy dla osób snoorkujacych. Codzienne odpływy i wtedy można chodzić między rafami z wodą po pas. Korzystaliśmy również z masaży w hotelowym SPA. Super relax i odpoczynek dla miesni po roku pracy. Wszystkie napoje i przekąski dostępne praktycznie cały dzień. Pyszna kawa z ekspresu, ponieważ ta do śniadania nie jest dobra. Posilki dobre, każdy znajdzie coś dla siebie i na pewno głodny nikt nie bedzie. Zawsze znaleźliśmy stolik dla naszej 7o osobowej grupy. Jedna osoba z naszej grupy miala urodziny w czasie pobytu w hotelu, wystarczy zgłosić ten fakt i przy kolacji jest tort i "100 lat" śpiewane przez wszystkich w kilku językach. Na pewno to mila niespodzianka. Jedyny minus to panowie pracujący na recepcji. Ich chaotyczna praca i brak organizacji sprawiła ze meldunek 7 osób trwał godzinę. I na koniec wbrew panującej opinii ze zabierane są opaski all inclusive i nie można z niczego korzystać, chce wszystkich uspokoić, że po wymeldowaniu o godzinie 12 opaski nam zabrano, ale mogliśmy isc spokojnie na obiad i korzystać z napoi bezalkoholowych do godziny transferu na lotnisko, a mieliśmy o godzinie 16:30. Na przeciwko hotelu jest kilka sklepików, dalej centrum handlowe Senzo, a z kolei po lewej stronie dalej od hotelu kolejne sklepiki. Jeśli ktoś się jeszcze wacha nad wyborem tego hotelu, to my serdecznie polecamy.
Kinga, WROCŁAW - 14.06.2021
1/3 uznało opinię za pomocną