Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny hotel, robi naprawdę fajne wrażenie. Bardzo komfortowe pokoje, basen i plaża wraz z leżaczkami. Na minus wifi, które non stop się zrywa i niestety nie działa na terenie całego hotelu. Jedzenie niestety nas bardzo rozczarowało. Bardzo się powtarzało, smakowo również nie powalało na kolana. W barze na plaże, gdzie podawali przekąski są dostępne tylko burgery, frytki i kebab, przydałyby się jakieś owoce i nieco lżejsze przekąski. Opieka Rainbow na super poziomie. Polecamy nurkowanie z rainbow. Hotel raczej dla rodzin z dziećmi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w czerwcu ,hotel czysty ,pokoje sprzątane dokładnie i codziennie ,wyposażenie na dobrym poziomie (nie zniszczone )klimatyzacja działająca bez problemów .woda butelkowa w pokoju uzupełniana non stop. Obsługa na przyzwoitym poziomie ,brak kolejek do jedzenia i do barów .Jedzenie mało urozmaicone ale dobre i dokładane do końca pory posiłków .Przekąski w barze na ogrodzie serwowane bardzo długo niemalże do kolacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam dość dobrze obsługa miła, pokój ładny, obiekt generalnie zadbany. Nocne oświetlenie jest jego bardzo dużym plusem. Minusem hotelu było wyżywienie, śniadania codziennie były takie same, obiady i kolacje troszkę lepiej, jednak po kilku dniach odnosi się wrażenie że cały czas to samo jest do jedzenia. Duży minus za napoje, brak soków - napoje soko-podobne ( proszek zmieszany z wodą ). Plaża dość mała, piasek mógłby być lepszy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogromny plus za bardzo miłą obsługę, począwszy od kelnerów, po animatorów do managerów. Jedzenie i alkohole takie jak w innych egipskich hotelach to po prostu standard. Minusem jest fakt, iż do hotelu przyjeżdża bardzo dużo miejscowych turystów, którzy po prostu nie potrafią się zachować, marnują jedzenie, są bardzo głośni, malutkie dzieci nie śpią do północy, bo rodzice muszą się pobawić... Strefa spa na dobrym poziomie, warta odwiedzenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Amarina bardzo fajny - termin 08.09 - 16.09 - bardzo mało ludzi - duzo rodzin z Egiptu. Ogólnie fajnie bo poza sezonem w Polsce.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
HOTEL I OBSLUGA NA DOBRYM POZIOMIE .BARDZO DOBRY MENAGER HOTELU I PAN POKOJOWY|||||||| .BYLO CZYSTO ,CICHO,MILO >>>>>>>>>>>>>>>
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemnyz fajnym aquaparkiem. Pokoje w miarę nowe, choć już lekko podniszczone. Serwis sprzątający ok, chociaż podłogi nie zamietli ani razu przez cały pobyt, łazienka była sprząta raczej dobrze więc nie mam nic do zarzucenia. Baseny fajne z ciepłą wodą i barami serwującymi całkiem smaczne drinki na bazie oryginalnych napoi gazowanych lub nektaru pomarańczowego i ananasowego. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Śladowe ilości rafy na plaży obok, jednak możliwość popływania z dwoma wielkimi żółwiami morskimi, które tam przesiadują rekompensowała braki w rafie. Serwis plażowy darmowy z barem oferującym drinki, piwo, napoje i przekąski. Animacje nienachalne i klasyczne jak to w innych hotelach. Posiłki średnie: śniadanie codziennie takie samo, jednak świeże pieczywo było dokładane co kilka dni, w pozostałe dni było raczej czerstwe, w związku z czym trzeba było się ratować tosterem. Parowki niejadalne, w życiu gorszych nie jadlem, z wedlin tylko mortadela wołowa. Ser biały w 10 odsłonach i jajka w z patelni. Obiady codziennie inne, jednak smak też pozostawał wiele do życzenia. Finalnie coś tam dało się zjeść, ale były to najgorsze posiłki w formie all inclusive z jakimi do tej pory się spotkałem. Możliwość 3 kolacji w restauracjach ala carte. Najlepsza azjatycka, chociaż odradzam pikantna zupę(lekki bulion zalany sosem słodko ostrym z butelki, który finalnie przekształca ta zupę w niesmaczny kisiel). We włoskiej dobra wołowina, natomiast pizza niejadalna, w orientalnej jest ok. Reasumując, fajny hotel z dobrymi drinkami, jak za te pieniądze, jednak całe dobre wrażenie przykrywa kiepskie jedzenie. Następnym razem chyba wybrałbym inny.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Amarina spędziliśmy 3 doby przedłużając nasz pobyt w Egipcie po zakończeniu wycieczki objazdowej. Nie był to zły czas, jednak tym hotelem jesteśmy mocno zawiedzeni i do tej pory jesteśmy w szoku, że to miejsce zostało wybudowane zaledwie 3 lata temu i zostało zaklasyfikowane na 5 gwiazdek. Znajomym czy rodzinie nie polecilibyśmy tego konkretnego hotelu, ale myślę że niewymagające osoby, którym zależy na siedzeniu na plaży czy w basenie i piciu drinków, będą zadowolone.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
... serwowany na śniadanie był zdecydowanie najmocniejszym punktem tego pobytu. Plus do bólu uprzejma obsługa hotelowa, dla której mam ogromny szacunek, bo pracują w warunkach niezwykle trudnych. Maseczki obowiązkowe w restauracji? Na setki gości widzianych przy posiłkach maseczki noszą 2-3 osoby, reszta najwyraźniej wymazuje fakt zagrożenia koronawirusem w momencie, gdy dostaje stempel w paszporcie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i obsługa na poziomie 3 ,5 . Mankamentem jest jedna , mala restauracja , w której jest problem znaleźć miejsce w porze posiłków. Przy plaży jednostajne frytki, hamburgery i hot dogi. Dużo głośnych miejscowych , którzy robią zamieszanie i wpychają się bez kolejki po posiłki.