Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

4.9/6 (253 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Udany pobyt

    Czysty, zadbany hotel, pokoje porządnie sprzątane codziennie, duże, wygodne łóżka, bardzo dobre drinki, teren hotelu zadbany, sporo leżaków, ciepły i głęboki basen. Pomocna i bardzo uprzejma obsługa. Ogólnie hotel godny polecenia, krótki transfer.

    Anna - 17.04.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Opinia zadowolonego turysty

    Hotel zgodnie z opisem bardzo przyjazny dla gości . Firma Rainbow godna polecenia .Hotel jest położony daleko od centrum ale można się dostać bez problemu .

    Wojciech, Polkowice - 09.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    urlop Egipt AMC Royal

    Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu z biura podróży Rainbow. Organizacja opieka przewodnicy na najwyższym poziomie. Wycieczki zorganizowane perfekcyjnie wszystko na czas bez pospiechu. Przewodnicy super których pozdrawiam . Opieka i organizacja wszystkiego Pani rezydent Martyny na miejscu bez problemu oceniam na 5 w skali 1do5. Hotel AMC Royal który wybrałem to strzał w 10tke pod względem wszystkiego Jednym słowem było wspaniale🫡🙋🏻👍😀

    Marcio Dąbrowa Górnicza styczeń 2024r - 12.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Trzeba to naprawić!

    Wszystko było bardzo dobrze, hotel, wyżywienie, obsługa, okolice, ale jeden problem, z którym już nie raz się spotkałem: nie dostałem pokoju, za który dopłacałem. zapłaciłem za pokój z PANORAMICZNYM WIDOKIEM NA MORZE, ale dostałem zwykły pokój, z dokładnie takim samym widokiem jak moi przyjaciele, którzy nie płacili nic dodatkowego. Myślę, że rezydent musi dopilnować , jaki pokój dostaję klient RAINBOW - nie ja muszę udowadniać na recepcji, jaką umowe podpisałem i za co zapłaciłem w biurze podróży. Dokładnie tak miałem i w Tunezji, ale Pańswo sami wiecie, że z tymi ludźmi nie da się wygrać - oni po prostu nie słyszą, czego nie chcę usłyszeć :( Myślę, że rezydent musi być obecny przy przydzielaniu poko i dopilnować, by klient dostał wszystko wg umowy, podpisanej z Rainbow.

    ZURAB, Szczecin - 11.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem