Opinie klientów o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

5.0 /6
215 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Magdalena Dorota, --- 09.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Super AMC ROYAL

Hotel super, pokoje, obsługa, wyżywienie na wysokim poziomie. Dodatkowo dwie restauracje, które spełniają wszelkie zapotrzebowania klientów. Dużym atutem jest przemiła Pani Ewa która pracuje na recepcji i pomoże w każdej sytuacji. Basen bardzo duży, dużo możliwość snurkowania i piękne morze. Wieczorne pokazy, śpiew które umilają cały wieczór.

6.0/6

Marceli, Sadów 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Udany wypoczynek

Witam Hotel mogę polecić, czysty, zadbany, miła obsługa pyszne jedzenie Jedynie mało animacji i kiepskiej jakości alkohole, akurat to nam nie przeszkadzało!

6.0/6

magdalena.jakiel 14.08.2024

Rodzina 2+2 wakacje lipiec/sierpień 2024

To były bardzo udane wakacje. Biuro podróży, przeloty, hotel, organizacja, informacja i logistyka całego wyjazdu - na plus! Sam hotel w porządku, mieliśmy wczesny przylot a pokój dopiero od 14.00 ale już od 8 mogliśmy korzystać z restauracji, basenów czy morza ponieważ zaraz po transferze z lotniska zostaliśmy przyjęci, otrzymaliśmy opaski i czekaliśmy na pokój. Już o 12.00 udało się nam otrzymać zakwaterowanie, pokój rodzinny - 90 metrów, w sumie to były dwa pokoje połączone drzwiami w środku, dwie łazienki. Pokoje sprzątane codziennie, pościel wymieniono nam 2 razy w ciągu 12 dni. Codziennie świeże ręczniki, duże ręczniki na plażę również były dostarczone do pokoju. Na wyposażeniu pokoju kosmetyki jednorazowe codziennie dokładane oraz każdego dnia w ramach all dwie duże butelki wody na pokój, kawa, herbata, cukier. Jedzenie w restauracji pyszne. Powtarzające się oczywiście, ktoś powie, że monotonne ale nie sposób jeść codziennie tych samych potraw, więc wybierając dania racjonalnie codziennie można było próbować czegoś innego. Dużo owoców (daktyle, figi, pomarańcze, banany, grejpfruty, melony, jabłka, gruszki), bardzo duży wybór pieczywa i ciast oraz słodkości. Omlety, naleśniki, ryby, wołowina, kurczak, zupy plus mnóstwo sałatek i warzyw oraz innych dodatków w postaci kasz, makaronów itp. przy potrawach zestawy przypraw i każdy mógł sobie doprawić ile potrzebował. Sosy do sałatek w dużej ilości. Kawa, herbata, napoje gazowane, soki, drinki - ile kto chciał. W hotelu bardzo dużo gości różnych narodowości, sporo robiących wokół siebie bajzel i takich, co uznali, że jak zapłacili za all to mogą zachowywać się jak prosięta :D . Obsługa w każdym pionie tego hotelu była super, wszyscy mili, z reguły z każdym (nawet z Panami, którzy sprzątali pokoje można było porozumieć się po angielsku). W recepcji Pani, która jest Polką również pomagała i udzielała informacji. Z reguły jedliśmy w restauracji Blue Lagune ale można było rezerwować z jednodniowym wyprzedzeniem stolik w restauracji włoskiej. Byliśmy w niej raz, jedzenie to samo co w Blue Lagune z tą różnicą, że napoje do posiłku przynosi obsługa oraz można było zamówić pizzę albo makarony. Przekąski pomiędzy posiłkami i napoje dostępne cały czas, swoje trzeba było po nie odstać. Dużo nacji ukraińskiej, dużo Rosjan (którzy niestety byli faworyzowani chociażby w momencie czekania na pizzę potrafili chamsko wepchnąć się w kolejkę nie zbaczając na innych). Sporo niewychowanych dzieci nacji ciemnoskórej, które zarówno w restauracji jak i na basenie robiły burdel wokół siebie, wpychały się, chodziły jak święte krowy, tłukły talerze, solniczki i ich rodziców, którzy zupełnie nie widzieli albo nie chcieli widzieć takich absurdalnych zachowań. Restauracja na kolację każdego wieczora miała pięknie nakryte stoły, na śniadanie i obiad tradycyjnie podkładki. Hotelowi naciągacze na usługi typu masaże, warkoczyki itp byli mili i po kilku razach odmowy dawali sobie spokój. Wszystko naprawdę kulturalnie pt. No thank you my friend :). Świetne wycieczki jednodniowe, które osobiście bardzo polecam, dobre ceny od lokalnych organizatorów, dużo tańsze niż poprzez biuro podróży. Polecam wycieczkę ze snurkowaniem na Orange bay, wycieczkę łodzią ze szklanym dnem i snurkowaniem , wycieczkę po Hurghadzie oraz wycieczkę z wielbłądami, buggy i quadami po pustyni. Takie wycieczki trwały 8 oraz trzy po 4 godziny i dla rodziny z dziećmi były odpowiednie przy tych temperaturach. Na dłuższe do piramid się nie zdecydowaliśmy, bo za daleko, za długo jechać i za gorąco. Poza tym same wycieczki zorganizowane świetnie jeśli chodzi o logistykę, odbiór z hotelu, wycieczka na której po angielsku można porozumieć się z każdym oraz transfer powrotny do hotelu. Hotel ma już swoje lata, wnętrza typowe, egipskie. Wszędzie kamień, już nie najnowszy. Czystość może być choć nie są to standardy Rozenkowej. Łóżka w pokojach ogromne! Mąż ma 2 m wzrostu i były idealne na długość i szerokość, materace idealnie twarde. Wystrój pokoju skromny i raczej w typie naszego PRL ale było wszystko co potrzebne, hulająca klimatyzacja, lampy przy łóżku, sejf, pojemne aczkolwiek klekotające szafy. Ogólnie pokoje bardzo przestronne. Morze czyste, plaża również, z parasolami i leżakami przy plaży nie było problemu. Toalety w obiekcie i częściach ogólnodostępnych czyste i często sprzątane. Rozrywka dla dzieci na dobrym poziomie. Piana party, klub zabaw dla dzieci, ćwiczenia przy basenie, zjeżdżalnie. W samym hotelu na 1 piętrze bilard i inne rzeczy do grania. Sam basen czysty (oprócz bałaganu, który robili wczasowicze), za mało leżaków przy basenie i problem z rozłożeniem się na leżaku po godzinie 9. Rozwiązaniem był oczywiście one dollar dla ratownika i leżak się zaraz znalazł. Ratowników dużo 3-4, cierpliwi, pilnujący i zwracający uwagę aby nikt sobie krzywdy nie zrobił. Restauracja przy plaży może być, otwarta tylko w określone dni. Serwis napoi przy plaży w porządku. Przekąski przy plaży - no swoje trzeba było odstać :( Po kilku dniach pobytu mieliśmy problem z wejściem do pokoju, bo karta przestała działać, w recepcji w kilka minut otrzymaliśmy nową bez żadnych problemów. Zaraz obok hotelu sklepiki, w których ceny wysokie i trzeba się targować przynajmniej o połowę. Cudne rozwiązanie dla tych co chcą sobie coś kupić ale nie lubią być obskakiwani i nie chcą się opędzać od nachalnego sprzedawcy to sklep 3 piramidy (około 800 m od hotelu). Sklep, w którym DOMINUJE zwrot "take your time" :) gdzie można sobie wszystko dokładnie obejrzeć i na każdym produkcie są ceny i to wcale nie wyższe od tych super utargowanych. Prosty przykład sukienek i koszulek, które sobie kupiłam (u lokalnego handlarza, który mnie przekonywał "ja mam dobra cena dla Ciebie" sukienka kosztowała 15 dolców a w 3 piramidach dokładnie taka sama 10 USD, z koszulkami podobnie :) ) Naprzeciw hotelu coś na wzór hotelowego aquaparku, który był aktualnie w przebudowie ale część atrakcji działała. Wstęp 4 USD dorośli i 2 USD dzieci za cały dzień. Warto skorzystać. Wyjazd i pobyt w tym hotelu uważam za udany i wart swojej ceny, Polecam serdecznie wakacje z Rainbow w hotelu AMC Royal.

6.0/6

MZ 05.05.2024

Hotel AMC Royal

Jechałem do Egiptu z obawami to co zastałem miło mnie zaskoczyło Wspaniała obsługa miłe przyjęcie i bardzo dobre miejsce do spędzenie urlopu. Jeśli ktoś szuka frytek i schabowego to frytki są ale szwedzki bufet oferuje tyle innych przysmaków e każdy znajdzie coś dla siebie . Miejsce godne polecenia
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem