4.9/6 (253 opinie)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Czytając komentarze to ja chyba byłam w innym hotelu. Pokoje duże przestronne, z balkonem (świetnie usytuowanym - nikt nikomu nie zaglądał) z widokiem na morze. W pokojach duża łazienka, codziennie sprzątane. W pokoju czajnik , ręczniki. Przy basenie i morzu darmowe leżaki. Jedzenia dużo, według mnie średnie smakowo ( ale to już kwestia smaku) , drinki wg uznania - mocniejsze i słabsze, ale to był mój wybór. Woda w basenie czysta, morze bezpośrednio przy hotelu. Obsługa miła. Według mnie super wypoczynek.
5.0/6
Hotel zadbany, czysto, sprzątane codziennie, obsługa hotelu miła i przyjazna, animatorzy bardzo się starają aby zapewnić rozrywkę gościom. Z minusów to to, że w pokoju z szafy wyleciały jakieś muszki które pogryzły mnie, klimatyzacja w pokoju głośna.
5.0/6
Wakacje jak najbardziej udane, hotel w którym byliśmy drugi raz polecam wszystkim. Bardzo dobra obsługa, pokoje codziennie sprzątane. Jeżeli chodzi o posiłki, to każdy coś dla siebie znajdzie. Jedyny mankament to nocny powrót. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 1.20 w nocy. Po przybyciu na lotnisko okazało się że lot opóźniony jest o 55 min. Do Hurghada przylecieliśmy polskimi liniami Enter, a powrót mieliśmy egipskimi liniami, dlaczego, tego nikt nie wie.
5.0/6
Pokoje duże , czyste , ładnie wyposażone. Na bieżąco odświeżane ( malowano jeden na naszym piętrze ) Widok na besen i morze super - mieliśmy pokój na wewnętrzny dziedziniec. Animacje przy basenie oraz wieczorem w lobby oraz w klubie nocnym. Jedzenia dużo , zawsze ktoś powie że się powtarza , ale jak do wyboru jest kilkanaście potraw co dzień , to można codziennie wziąść co innego :) Sporo ciast , owoców , soki, na śniadanie omlety oraz naleśniczki . Kawa jedyna zdatna do picia przy śniadaniu - zaparzona w durzym bemarze. W barku w lobby , przy plaży i basenie rozpuszczalna z automatu. Minusem w okresie zimowym są obiady w restauracji przy plaży - przeciągi niemiłosierne w grudniu. Powinni od strony morza dać ścianki foliowe na całej szerokości ściany - był tylko fragment zasłonięty i na te miejsca zawsze było polowanie :) Restauracja a'la kart to żart. Trzeba rezerwować stolik jak do Hiltona a w restauracji w bemarach te same dania co na dole w restaracji, dodatkowo tylko pizza którą kucharz przygotowuje na miejscu , wielkości talerzyka pod filiżankę - ale pizzarinka była dobra - brawa dla kucharza za podejście do gości i uśmiech. W recepcji mamy w obsłudze Panią Adriannę - polkę - super uprzejma i uczynna - dziękujemy za pomoc przy załatwianiu potrzebnych żeczy. W lobby jest także stoisko prywatne taxi - dobra cena i dobra usługa. Za transport do centrym Hurghady , oraz odebranie w na telefon zapłaciliśmy 6$.