Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

Kategoria lokalna 4+

4.9/6
(307 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Potęga Południa

    Maria, Gniezno 06.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Należałoby zmienić wyżywienie, bardzo monotonne i nieurozmaicone niedostosowane dla Nas, i nie chodzi o smak ale o ofertę w postaci różnych pure z ziemniaków, fasoli itp, słaba konsystencja i bez wyglądu i smaku. np. w Gravity było super.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    na gorąco

    Marian, Wieluń-Dabrowa 09.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Hotel i pokoje bardzo dobre , obsługa hotelowa znakomita. Wyżywienie jak to w Afryce - świetne owoce, warzywa i słodycze (niestety). rozkoszy mięsnych mało ale za to ryby. Napoje ok. restauracje tematyczne praktycznie niewiele różniące się od zwykłych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólnie pozytywny

    Norbert, Potepa 08.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel dobrze położony, blisko plaży - ogólnie dobry, atutem tego hotelu jest plaża i morze. Jedzenie słabe i monotonne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    🙂

    Magda 21.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Byliśmy w Egipcie pierwszy raz. Ogólne wrażenia w porządku, jedzenie bardzo na słodko i w egipskim stylu, chociaż zawsze coś się dla siebie znajdzie, obsługa hotelu bardzo przyjazna i miła. Problem mieliśmy przy powrocie na lotnisku, celnik nie chciał nas przepuścić dalej bez wydrukowanego biletu, zrobiło się zamieszanie, cała grupa zaczęła szukać a to umowy, a to jakiegoś potwierdzenia z Rainbow, udało się wszystkim przejść, ale uważam że rezydent powinien przekazać informację, że taka sytuacja może mieć miejsce, wówczas każdy miałby czas wcześniej , by przygotować( choćby w telefonie) taki dokument. Jeśli wylatujecie z Katowic nie dajcie się też nabrać na voucher w strefie bezcłowej. Dostaliśmy cztery bony o wartości każdy 50 zł na zakupy w strefie bezcłowej - co z tego jak w tej strefie nie ma żadnego sklepu, w którym można zrealizować bon🤔 Ponadto dostaliśmy również możliwość szybkiej odprawy- problem w tym , że w nocy ta bramka jest nieczynna 😂

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem