4.9/6 (253 opinie)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Recenzja pobytu w AMC Plusy - **Duży wybór jedzenia**: Bogaty wybór potraw, które były smaczne i dobrze przygotowane. - **Miła obsługa**: Personel był uprzejmy i nienachalny, co sprzyjało komfortowemu pobytowi. - **Dobrze zorganizowane wycieczki**: Szczególnie polecamy wycieczkę do Kairu, która była świetnie zorganizowana (nowoczesny autokar). - **Wysoki standard higieny**: Brak problemów zdrowotnych (tzw. "choroba faraona") świadczy o wysokiej higienie w kuchni. - **Codziennie świeża woda**: Do lodówki w pokoju codziennie dostarczano dwie butelki wody po 1,5 litra. - **Możliwość rezerwacji restauracji**: Możliwość codziennej rezerwacji restauracji bez limitów. Mimo że oferują one głównie bufet, w restauracjach tematycznych można spróbować specjałów – w restauracji włoskiej pizza i makaron, a w egipskiej typowe dania lokalne. - **Smaczne napoje**: Bardzo dobre piwo oraz drinki. Minusy - **Hotel widać, że miał swoje lata świetności**: Choć standard jest nadal wysoki, zauważalny jest upływ czasu. - **Stan rafy koralowej**: Rafa przy molo jest w słabym stanie, choć można znaleźć sporo ryb, np. pod molo lub poza wyznaczonym terenem. Legalne pływanie do 18:00, podobnie jak w basenie. - **Jakość deserów**: Ciastka czasem były zmrożone, frytki smaczne jak w McDonald’s, ale były tylko raz. Pizza w restauracji włoskiej była poprawna w smaku, choć ciężko nazwać ją prawdziwą pizzą. - **Słaba jakość win**: Wina pozostawiały wiele do życzenia. ### Podsumowanie Ogólnie wakacje były świetne. Hotel jest solidny, bezpieczny i dobrze zarządzany przez biuro Rainbow. Jedynym mankamentem była natarczywość przewodnika podczas wycieczki objazdowej od rainbow do Luxor, który usilnie namawiał na rejs po Nilu w Luksorze oraz nie zapytał, czy ktoś chce bilety do grobowca Tutanchamona – ostatecznie sami kupiliśmy bilety online na szybko pod grobowcem. Polecam każdemu!To były wspaniałe wakacje z doskonałymi wspomnieniami i bardzo dobrymi warunkami pobytu.
6.0/6
Wyjazd w sierpniu do Hurghady w Egipcie zbiegł się w czasie z załamaniem pogody w Polsce. Nie był planowany - pojawiła się oferta Last Minute (2 dorosłych, 3 dzieci). Gdańsk żegnał nas ścianą deszczu... Lot EnterAir 4,5 godz. bez opóznień wg rozkładu w obie strony (ceny na pokładzie lepsze niż na lotnisku, ale nie zapłacimy kartą Revolut - inne są akceptowane). Lądowanie po zmierzchu dzięki czemu upał w Egipcie znośny. W ogóle upał nad brzegiem Morza Czerwonego w Hurghadzie jest znośny, bo nie czuć wilgotności (w odróżnieniu od ciepłych kierunków urlopowych w Europie). Hotel w standardzie europejskim, jedzenie smaczne, oferta All Inclusive przemyślana (napoje cały dzień, przekąski przy basenie i na plaży między posiłkami), bankomat i lekarz w hotelu, 2 stoły bilardowe i do tenisa stołowego cieszyły się powodzeniem. Basen z leżakami, parasolami i zjeżdżalniami bez tłoku pomimo pełnego obłożenia miejsc hotelowych. W morze wychodzi długie na 200m molo z wyznaczonym miejscem do kąpieli i nurkowania. Możliwość uprawiania kiteserfingu i windserfingu (dodatkowo płatne). Plaża z leżakami, parasolami i parawanami - piaszczysta (w wodzie również - nie potrzeba butów ochronnych). Przy plaży boisko do siatkówki. Słońce świeci prosto nad głową (przyda się filtr 50 szczególnie na ramiona i nakrycie głowy). Ani jednej chmury, ani jednej kropli deszczu. Hotel nie znajduje się w ścisłym centrum przez co ruch uliczny zdecydowanie mniejszy. Napiwki warto zostawić personelowi sprzątającemu pokoje (monety 1 euro są tak samo dobre jak banknoty 1 dolarowe).
6.0/6
Bardzo polecam hotel, piękne wnętrza, bardzo dobre jedzenie, uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie, wspaniała i pomocna obsługa.
6.0/6
Cudowny pobyt ! Fantastyczne jedzenie , czyściutko . Bardzo dobry kontakt z obsługą hotelu . Opieka rezydenta na najwyższym pozomie . Polecam bardzo ! Na pewno tam wrócimy !!! Dziękujemy !!!