Opinie o AMC Royal Resort

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(359 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Egipt AMC Royal

    Dariusz 24.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel dobry, obsługa super, pokój średni ale dobrze usytuowany niewielki tarasik z wyjściem na basen .Ogólnie dobry pobyt lokalizację określam jaki ustronną pomimo ruchliwej ulicy.Moze piękne długi pomost, wyjcie do morza wprost z chotelu .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ryszard z synem

    Ryszard Władysław, Inowrocław 05.10.2024

    Hotel bez uwag, ładnie położony (jak w katalogu), na obrzeżach północnej Hurghady w jego cichej części (ponad 20 km do centrum miasta). Pokoje ładne, zadbane, przestronne z regulowaną klimatyzacją. Łóżka duże, wygodne. Między budynkami hotelu znajduje się duży basen, brodzik i zjeżdżalnie . Plaża hotelowa ładna, piaszczysta przy płytkim brzegu morza z długim molo (to atrakcja). W pobliżu hotelu parę sklepików a ok. 500 m spory market "Trzy Piramidy" z wyeksponowanymi cenami (funt EGP, dolar ). Tylko sieć sklepów "Kleopatra" i "Trzy Piramidy" są ucywilizowane i posiadają ceny, reszta to zmaganie się z targowaniem. Wyżywienie, w mojej ocenie mało atrakcyjne. Porównuję je do pobytu parę lat temu w hotelu "Hilton Hurghada", gdzie jedzenie było super! Obsługa hotelowa pomocna, miła i nie napastliwa. Na uwagę zasługuje fakt, że przy recepcji mieści się stanowisko pani Ewy (Polka), która codziennie służy radą i pomocą.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek

    Paweł, Strzegom 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu. Pokoje ok - zresztą jak po śniadaniu się wychodzi to w zasadzie się wraca przed kolacją na prysznic wiec nie ma znaczenia jaki pokój. Wyżywienie każdy coś dla siebie znajdzie, pyszna pizza w barze przy plaży brak zastrzeżeń poza rybą co ma same ości :). Obsługa Hotelowa w zasadzie na najwyższym poziomie. Na recepcji jest zatrudniona polka - przetłumaczone po polsku informacje co kiedy i gdzie. Plaża - no przepiękna - mnóstwo leżaków wolnych i ten pomost do rafy - super miejsce na sznurkowanie Cały dzień wiele atrakcji takich jak kra w bule, piłka plażowa, yoga, nauka tańca, fitness w wodzie ..itp Wieczorem ze 3 razy na pobyt muzyk w lobby gra na instrumencie (gitara, skrzypce) a później "show time" w porównaniu z tymi Tureckimi to te takie raczej słabe ale zawsze warto popatrzeć. Nie mieliśmy problemu z leżakiem zawsze były jakies wolne może dlatego że to koniec września. W hotelu 60 % to Arabusy/Egipcjane cieżko stwierdzić, reszta Polacy, Rosjanie, Niemcy i wszelakie inne nacje.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Egipt AMC Mirek

    Mirosław, Susz 10.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wszystko ok zgodnie z opisem nie jestem osobą wymagającą. Za tą cenę uważam że warto. Wiadomo pokoje potrzebują remontu ale wszędzie czysto codziennie sprzątane.wymiana ręczników. Animacje dla dzieci i dorosłych

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    58

    Przyjemny !!!!

    Renata, Heniek 17.07.2022

    Czytając komentarze to ja chyba byłam w innym hotelu. Pokoje duże przestronne, z balkonem (świetnie usytuowanym - nikt nikomu nie zaglądał) z widokiem na morze. W pokojach duża łazienka, codziennie sprzątane. W pokoju czajnik , ręczniki. Przy basenie i morzu darmowe leżaki. Jedzenia dużo, według mnie średnie smakowo ( ale to już kwestia smaku) , drinki wg uznania - mocniejsze i słabsze, ale to był mój wybór. Woda w basenie czysta, morze bezpośrednio przy hotelu. Obsługa miła. Według mnie super wypoczynek.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena pobytu

    AGNIESZKA, KOBIERZYCE 29.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel zadbany, czysto, sprzątane codziennie, obsługa hotelu miła i przyjazna, animatorzy bardzo się starają aby zapewnić rozrywkę gościom. Z minusów to to, że w pokoju z szafy wyleciały jakieś muszki które pogryzły mnie, klimatyzacja w pokoju głośna.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Polecam wszystkim

    Andrzej, Warszawa 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Wakacje jak najbardziej udane, hotel w którym byliśmy drugi raz polecam wszystkim. Bardzo dobra obsługa, pokoje codziennie sprzątane. Jeżeli chodzi o posiłki, to każdy coś dla siebie znajdzie. Jedyny mankament to nocny powrót. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 1.20 w nocy. Po przybyciu na lotnisko okazało się że lot opóźniony jest o 55 min. Do Hurghada przylecieliśmy polskimi liniami Enter, a powrót mieliśmy egipskimi liniami, dlaczego, tego nikt nie wie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sympatyczny hotel

    GRZEGORZ, GOLESZÓW 10.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Pokoje duże , czyste , ładnie wyposażone. Na bieżąco odświeżane ( malowano jeden na naszym piętrze ) Widok na besen i morze super - mieliśmy pokój na wewnętrzny dziedziniec. Animacje przy basenie oraz wieczorem w lobby oraz w klubie nocnym. Jedzenia dużo , zawsze ktoś powie że się powtarza , ale jak do wyboru jest kilkanaście potraw co dzień , to można codziennie wziąść co innego :) Sporo ciast , owoców , soki, na śniadanie omlety oraz naleśniczki . Kawa jedyna zdatna do picia przy śniadaniu - zaparzona w durzym bemarze. W barku w lobby , przy plaży i basenie rozpuszczalna z automatu. Minusem w okresie zimowym są obiady w restauracji przy plaży - przeciągi niemiłosierne w grudniu. Powinni od strony morza dać ścianki foliowe na całej szerokości ściany - był tylko fragment zasłonięty i na te miejsca zawsze było polowanie :) Restauracja a'la kart to żart. Trzeba rezerwować stolik jak do Hiltona a w restauracji w bemarach te same dania co na dole w restaracji, dodatkowo tylko pizza którą kucharz przygotowuje na miejscu , wielkości talerzyka pod filiżankę - ale pizzarinka była dobra - brawa dla kucharza za podejście do gości i uśmiech. W recepcji mamy w obsłudze Panią Adriannę - polkę - super uprzejma i uczynna - dziękujemy za pomoc przy załatwianiu potrzebnych żeczy. W lobby jest także stoisko prywatne taxi - dobra cena i dobra usługa. Za transport do centrym Hurghady , oraz odebranie w na telefon zapłaciliśmy 6$.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tadei Harazda

    Tadei, --- 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Cześć nie widziałem że zamykajom basen o 18 godzinę potem nie wydomo co sobow zrobić brak internetu w pokoju jak dla mnie mogła by bić trochę wyncej owoców włoska restauracja bardzo słaba była czy wencej chciałbym pojechać do Egiptu 80% nie powinno barzej dostosowatsie do turysta z Europy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel zdecydownie wart swoich 4 gwiazdek , miłe zaskoczenie

    Monika Gdańsk 30.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel jest nietypowy to na pewno. W sezonie do października pełny przeróżnych turystów, Polacy , Rosjanie ( przewaga ) , Francuzi a nawet Niemcy. Od listopada na parę miesięcy zmienia sie w hotel dla rdzennych Arabów. Nie mniej jednak pobyt w Październiku super. Jedzenie urozmaicone , każdy znajdzie coś dla siebie. Owoce , warzywa i sałatki - super ; mięso , codziennie kurczak plus inne mieso do wyboru ( najczęściej wołowe) Jest tez pare codziennych papek ( tego nie polecam) , ale poza tym naprawdę smacznie. Alkohol - zdatny do picia, rum spoko , naprawde ok, gin rownież, piwo bardzo dobre - aczkolwiek takie lekkie i delikatne .Wino takie sobie. Cola - dobra, Kawy - okropne , ale po drugiej stronie ulicy dosłownie 20m od hotelu jest Mood Cafe z pyszna kawką , nawet cappucino podają po europejsku - cena 1,5 dolara lub kawa z kardamonem 1 dolar. Najsłabszym elementem hotelu- jest malo usmiechnięta obsługa za barem , ale oczywiscie to sie zmienia po 1 dolarze przynajmniej na barze w lobby. W lobby dziala tez internet - przy małym obłożeniu , jak jest dużo ludzi ciężko sie polączyc. OD RAZU PRZESTRZEAM przed zakupami , kart tel w skepiku hotelowym na prawo od głownego wejścia - OSZUŚCI , sprzedają mniej giga niż mówią, na papierosach tez oszukuja. ODRADZAM TEN SKELPIK - najsłabszy i najmniej sympatyczny punkt hotelu. Pokoje czyste takie na mocną 4ke z małym minusem :) Mają ciemne zasłony, wiec słonce nie budzi. Jedyny mankament dość głośno chodząca lodówka. Plaża spoko , chociaż bardzo płytko jest przez bardzo długo . Rafy nie ma , ani odrobiny przy hotelu i w okolicy, wogóle rafy w Hurgadzie brak. Hotel znajduje sie w znośniej odlgości od lotniska i tak samo od centrum miasta DAJAR ( polecam ubera za 1 ,5 dolara) , a za 3-4 dolary taksówkarz poczeka i przywiezie nas w kołku :) est tez basen , mocno chlorowany, który posiada zjeżdżalnie. Jeśli chodzi o sam hotel to naprawdę nie ma sie czego czepić ( poza nieuczciwym handlarzem w sklepie z pierdołami koło wejścia) i naprawdę zasługuje na 4 ****. Polecam byliśmy tydzień - para .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem