Kategoria lokalna: 4+
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie na 5 gwiazdek. Jedzenie średnie ale w Egipcie ciężko o dobre więc nie było tragedii. Pokoje są okey poza syfiastym wanno-prysznicem. Obsługa bardzo okey, bardzo ładna plaża ale nieuzywalna (woda do kolan do samego końca wyznaczonej strefy pływania). Cała strefa basenową plus bary zdecydowanie wymaga remontu, bo sie już sypie. Piwo dobre i zimne, reszta drinków jak to w Egipcie czyli dość podłe i tylko dla wybitnie potrzebujących ;). Podsumowując: jest w Egipcie wiele hoteli 4* ze znacznie wyższym standardem niż to 5*.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyzwoity ale o niższym standardzie niż spodziewany. Pokoje wymagają remontu. Lodówka ledwo chłodziła, suszarka w łazience to relikt przeszłości. Czystość w porządku . Obsługa uprzejma, pomocna. Kuchnia monotonna, w większości arabska. Restauracja a"la carte Cesare - miała mało wspólnego z kuchnia włoską. Sala gier rozczarowuje - rozmieniarka do żetonów nieczynna, stół bilardowy uszkodzony. Bankomat do wymiany walut nieczynny. W trakcie pobytu ok 85% gości stanowili Egipcjanie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam Egipt w październiku dla nas pogoda rewelacja. Hotel ok, można by się przyczepić ale po co nie i to chodzi żeby szukać wad. Na pewno przydał by się remont łazienek bo ząb czasu już ugryzł ten obiekt. Wiadomo to nie jest nowy hotel dla tego kto potrzebuje nieskazitelności i luksusu to nie jest dla niego. Obsługa bardzo miła, pokoje sprzątane. Pościel czysta, ręczniki wymieniane.Ogólnie wrażenie to jesteśmy zadowoleni z urlopu i na pewno wrócimy do Egiptu jeszcze nie raz
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do hotelu, jako budynku, nie przyczepię się. Pokoje Ok, widok mieliśmy kiepski, ale przecież w pokoju tylko się śpi. Raczej czysto, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa zagoniona, ale uśmiechnięta i zawsze do dyspozycji. Największą bolączką hotelu są przyjmowani goście a konkretnie lokalni przybysze - z Egiptu bądź krajów ościennych. Robią niesamowity bałagan wokół siebie, hałasują, krzyczą na siebie, kąpią się w swoich ubraniach i chustach w basenie. Na stołówkę staraliśmy się chodzić w godzinach otwarcia, później nieprzyjemnie było spożywać posiłki. Arabskie rodziny jedzenie miały wszędzie-stół, podłoga, krzesła. Nie wspomnę, ile marnowali przynosząc wszystko co się dało. Morze rzeczywiście płytkie, ale plaża naprawdę fajna. Słomiane parasolki, parawany i leżaki były wolne cały dzień. Dla nas super, tam głównie spędzaliśmy czas. Drinki dobre, ale podawane w plastikach. Dzieci napoje dostawały w małych plastikowych kubeczkach. Szkło tylko w barze przy lobby. Restauracja ala carte tradycyjna porażka, włoska bardzo fajna. Ogólnie średni pobyt. W porównaniu z moimi wcześniejszymi wycieczkami wypada blado.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel potrzebuje gruntownego remontu. max 3 gwiazdki, jedzie nie powala, w hotelu przebywali wulgarni ruscy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to najwyżej 3* . Łazienka dramat PRL ,brud jakaś farba na kafelkach, wszędzie się kleji no dramat. Jedzenie masakra a zwłaszcza śniadania, obiady jak ktoś lubi mięso to się nie naje tylko kurczak i jakaś baranina w sosie które nakładają kucharze żebyś czasami nie nałożył sobie za dużo. Jedynie ciasta były dobre. Hotel przystosowany bardziej pod lokalnych turystów. Egipcjanów 70% . Ale animatorzy przynajmniej spoko. Naprawdę oczekiwałem więcej ale niestety. Każdy niech pojedzie i sam sobie oceni, bo to jest tylko moja opinia a komuś innemu może hotel podpasować. Jak dla mnie daje 3/6 gwiazdek
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża przyhotelowa z długim pomostem umożliwiającym wejście do wody w miejscu dostatecznej głębokości, gdyż od plaży głębokość do kolan na odległość ok 150 m. Jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone, głównie kurczak, ryba, wolowina a z niej czesto klopsiki albo burgery. Dania mięsne trzech rodzajów dostępne wyłącznie przy kucharzach i przez nich nakładane. Wydzielane wręcz. Brak informacji o gatunku ryby i pozostalych potrawach (bezmięsnych) nakladanych samemu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd dodał do życia jakiegoś doświadczenia z pobytu w Egipcie. Dzięki wycieczkom faktywnym poznał nowe miejsca, kulturę, religię i politykę kraju. Kraj bardzo dziki - za wszystko żądali przysłowiowego "dolara". Trzeba uważać, aby nie wydać kieszonkowego. Polecamy tylko podróżowanie z przewodnikiem w tym kraju. Sam hotel "przeżył" już swoje. Wymaga gruntownego remontu. Ogólnie nie jest brudno i nie jest zbyt czysto.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w wielu hotelach podczas wyjazdu i było super . Jeżeli chodzi o ten hotel AMC to muszą zmienić kucharza . Jedzenie beznadziejne tak naprawdę nie było co jeść . JEST TO NIE TYLKO MOJA OPINIA ALE WIĘKSZOŚCI TURYSTÓW . Poza tym pokoje nieprzygotowane dla turystów . Klimatyzacja nie działała Lodówki nieczynne i plastikowe kubki do zrobienia herbaty . 😫 Nie polecam tego hotelu .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W AMC Royal spędziliśmy przed ostatni tydzień marca, hotel dość fajnie usytuowany, ponieważ morze jest na wyciągnięcie ręki odrazu za basenami, pokoje są przestronne wraz z balkonami bądź tarasami w zależności od piętra danego pokoju. W lobby osoby są bardzo kontaktowe i nie ma problemu z komunikacją nawet przy słabej znajomości języków, ponieważ po Polsku też sporo rozumieją. Natomiast jeśli chodzi o jedzenie, w tym momencie troszkę kończą się superlatywy hotelu, gdyż ciasta i desery są podane jeszcze zamrożone, nie mają zupełnie smaku. Jedzenie wytrawne na ,jedno kopyto’ jest spory wybór jednak wszystko smakuje podobnie, jeśli szukacie tutaj Europejskiego smaku i przypraw to będziecie zawiedzeni, ponieważ mięso pozbawione jest jakiegokolwiek smaku. Bar na plaży oraz przy basenie niestety czynny tylko do 17, a więc kąpiel na basenie również po tym czasie jest juz niemożliwa, gdyż nie ma ratowników, oraz osoby które strzeżą basen zabraniają kąpieli. Jest to trochę krzywdzące, ponieważ jadąc na wakacje lubię spędzić czas na basenie wieczorkiem z drinkiem w ręku, w tym hotelu nie było to możliwe. Jedyne miejsce gdzie po godz 17:00 można napić się drinka jest bar przy lobby (recepcji) gdzie zazwyczaj jest okropny harmider, ponieważ każdy tam w tym czasie przesiaduje. Wracając do tematu pokoi, jest duży problem z odpowiednim działaniem karty otwierającej drzwi pokojowe, podczas 7 dni kartę wymieniałam 4 razy, nie była trzymana przy żadnym sprzęcie który może powodować jej uszkodzenie, a mimo to nie działała poprawnie i często z dzieckiem na rękach z wózkiem i milionem innych rzeczy byłam zmuszona schodzić z 2 piętra na lobby po to żeby ktoś dał mi kartę, którą będę w stanie otworzyć pokój… Atrakcje dla dzieci w tym hotelu praktycznie nie istniały, animacje wyglądały tak że około godziny 10 na scenę wychodziły 3 osoby które zatańczyły jeden taniec (który wyglądał jak taniec z przymusu) i skończyły swoją karierę aż do godzin popołudniowych gdzie znowu wyszli i zatańczyli jedną piosenkę, trochę szkoda bo ludzie chętnie chcieli brać udział, a niestety było czuć ten niedosyt. Molo na plaży zamknięte o godz 17, więc również nie można było wejść wieczorem i przejść się przy zachodzie słońca, plaża otwarta ale już również bez ratownika. Położenie hotelu też jest całkiem niezłe, bo dookoła znajdują się sklepy gdzie spokojnie kupicie jakieś pamiątki czy inne gadżety, jednak wiadomo jest drożej niż w centrum Hurgady, ja polecam złapać taxi i za 5 euro wybrać się na zakupy np do Gomla Market gdzie można zapłacić funtami egipskimi i ceny tam są naprawdę śmieszne. Ogólne wrażenia oceniam na bardzo średnie, super że morze jest zaraz przy hotelu, fajnie, że pokoje są przestronne, jednak hotel ma naprawdę duży potencjał na coś lepszego, niż to co w tym momencie oferują.