Kategoria lokalna: 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelowa to kompletna porażka. Znajomość angielskiego równa zeru - włącznie z managerem recepcji. Wszędzie bród, jakość sprzątania poniżej marnej. Internet w lobby, który jest za darmo działa tylko rano gdy wszyscy śpią. Po zakupie dostępu do internetu na terenie całego obiektu za 25$ okazało się, że nie da się nawet załadować emaila. Wszystkie napoje podawane w małych papierowych i plastikowych kubeczkach. Kelnerzy pracują jak za karę. Molo hotelowe przy plaży otwarte od 10 do 18. Nie ma możliwości spacerowania przy wschodzie słońca. A jeśli ktoś miałby ochotę napic się kawy o 6:20 bo tak jak ja wczesnie wstaje, to najpierw musi dobudzić śpiącego barmana, który następnie dopiero zapala światła i włącza ekspres w bardzo, który podobno jest otwarty 24 H. Porażka - nigdy więcej. Nie wiem skąd te 4,5 *
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny w kształcie litery U. Plaża blisko, ładna, piaszczysta. łagodne zejście do morza przy pomoście. Niestety przy zakwaterowaniu dostaliśmy pokój w którym okazało się że jest brudno w szafie, na półkach, w łazience. Z oberwaną firanką. Ze względu na godzinę przyjazdu ( 22) wymyłam sama wszystko i zgłosiliśmy ten fakt rezydentce w dniu następnym. Pani rezydent ten fakt zgłosiła pani Adrannie siedzącej w recepcji. W dniu zgłoszenia nikt nie przyszedł sprzątać. Poczekaliśmy do następnego dnia i nic. O godzinie 18 zgłosiliśmy pani Adriannie że nikt nie przyszedł posprzątać po czy ona powiedziała że może nam kogoś przysłać wieczorem. Dopiero w trzecim dniu a właściwie czwartym mieliśmy posprzątany pokój. W drugim dniu odpadły nam drzwi z szafy. Zostały przykręcone dopiero po 5 dniach. Natomiast firankę musieliśmy sami zawiesić, bo poczucie estetyki mamy inne niż pana sprzątającego. Wyżywienie tragiczne. Śniadanie od 7. Na bufetach znikoma ilość jedzenia. Brak masła , twarogu, jogurtu, warzyw i owoców. Donoszone dopiero po 8 jak pojawiają się Arabowie. Posiłki mało urozmaicone, mało warzyw, owoców. Codziennie to samo. napoje podawane w plasitkowych lub papierowych kubeczkach. Brak frytek.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, Obsluga, jak na podobno 5 gwiazdek - w porzadku. Rezydent - porazka - opieka zerowa . Opiekunowie na wycieczkach np. Safari - na wstepie oplaty za wspaniale powietrze 1 Dolar, wyklad opiekuna za co zaplacilismy, za co nie - haha. przymusowe tzw. Arafatki. Pojazdy rozklekotane na 99 %. Potem wycieczka do Hurgandy - super organizacja - azeby tylko rejestrowane i brane przy kasie pod uwage - zakupy wzbogacaly przewodnika. Bezczelnosc. Opera przed wylotem - zapadła się pod ziemię - nikogo nie było- przypuszczam że była opłacona. No cóż klient krowa dojna. Pozdrawiam
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nieadekwatny do ceny, jedzenie okropne pokoje również. Przenosiliśmy się 3 razy z pokoju do pokoju.