5.0/6 (155 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel czysty,pokoje zadbane. Obsługa zaangażowana w pracę i pomocna. Jedzenie różnorodne i smaczne.Jedynym mankamentem są na fragmencie plaży cegły można omijać. Podłoże w morzu muliste,morze płytkie. Spoko małych Krabów. Hotelowe molo wyłączone z użytkowania. Przy hotelu brak rafy.
5.0/6
11 dni w Hurgadzie w hotelu Bellagio Beach Resort i Spa minęły szybko. Wypoczęliśmy aktywnie zarówno na plaży jak i podczas snurkowania po morzu czerwonym. Podziwialiśmy piękne okazy raf koralowych, żyjących wokół ryb oraz towarzyszących nam ptaków i delfinów z pokładu statku. Planując wakacje w Egipcie korzystamy z oferty wycieczek fakultatywnych. Tym razem miała to być podróż do Asuanu i Abu Simbel. Ponieważ Raynbow w listopadzie nie organizuje tej wycieczki o pomoc zwróciliśmy się do naszego rezydenta, Pana Boshra Shenouda, który się w to zaangażował. Bardzo jesteśmy mu wdzięczni za to, że odwiódł nas z tego pomysłu(b.wysoka cena, duża odległość) ale za starania bardzo dziękujemy.
5.0/6
Bardzo urozmaicone, dania dla dietetyków i dla łasuchów . Napoje alkoholowe bardzo wymyślnie i estetycznie serwowane , kawa super.
5.0/6
Rozpocznę od podsumowania mojej opinii, bo to każdego ostatecznie interesuje: polecam! Pierwsze wrażenie po wejściu do hotelu bardzo przyjemne, z racji że byliśmy przed godziną 14, musieliśmy oczekiwać na pokój - w między czasie pracownik zaopiekował się nami, uzupełniliśmy dokumenty, dostaliśmy opaski i mogliśmy już korzystać z hotelu oraz restauracji. Unoszący się bardzo przyjemny zapach w całym obiekcie mile zaskoczył. Pokój- otrzymaliśmy pokój w remontowanej części hotelu, nie spełniał on naszych oczekiwań, niestety niosący się brud z remontowanej części pozostawał w pokoju, a także hałas był nie do zaakceptowania. Szybki kontakt z rezydentem zakończył się zmianą pokoju na lepszy standard, a przy tym kontakt z administracją hotelu zasługuje na duży plus. Menadżer hotelu przez cały pobyt dbał o nasz komfort, najmniejszy problem rozwiązywany był natychmiastowo. Dało się wyczuć, że opinia klienta jest dla nich ważna. Jedzenie- nic dodać, nic ująć, każdy znalazł coś dla siebie, głodnym na pewno się nie będzie! Takiej ilości słodkich rzeczy jak w Bellagio jeszcze nigdzie nie widziałam. O każdej porze dnia i nocy można było coś zjeść. Część alkoholowa hotelu również bardzo różnorodna, smaczne drinki nad basenem w lobby, chilli barze i na plaży. W każdej części hotelu zapewnione jedzenie i alkohole. Obsługa- bardzo mile zaskoczył nas brak nachalności, namawiania na atrakcje typu sesje fotograficzne, wycieczki fakultatywne, podchodzą i pytają jednak przy odpowiedzi NIE życzą miłego pobytu i odpuszczają temat. Wielki plus - animatorzy i prowadzone przez nich aktywności. Okolica- nieszczególna, blisko do Hurghady więc bez problemu można dostać się taksówką spod hotelu. Niedaleko hotelu "centrum" handlowe, w którym jest wszystko- pamiątki, kosmetyki, ubrania, żywność itd. W hotelu również znajduje się sklepik z przeróżnym asortymentem. Reasumując, standard 4 gwiazdek, bardzo przyjemny hotel do którego na pewno wrócimy!