Kategoria lokalna 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakupiłam wycieczkę all inclusive w hotelu 5* u Pani Magdaleny w CH Wroclavia. Z dniem 27.06 dotarliśmy do hotelu Bellagio w Hurghada, Egipt i ku naszemu rozczarowaniu, nie można nadać temu hotelowi miana 5*. Szczerze mówiąc, brzydziliśmy się korzystania z łazienek w pokojach. Wanna brudna, kran odchodzi od ściany i się rusza, kafelki obdarte, sylikon przy wannie błaga o wymianę, klimatyzacja ledwo chodzi. W 2 dniu użytkowania klimatyzacja w obu pokojach zaczęła cieknąć na podłogę. Jest to skandal, żeby biuro o tak dobrej renomie przedstawiało hotele jak ten jako 5*, a tym bardziej proponowało je klientom. Jesteśmy niezmiernie rozczarowani. W chwili obecnej, żałujemy wydanych pieniędzy w biurze. Już nie wspomnę, że po dotarciu do hotelu wysłałam maila do biura o interwencję (zmianę pokoju lub częściowy zwrot kosztów) i zero odpowiedzi aż do dzisiaj.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
„Hotel” w opłakanym stanie zdecydowanie nie warto lokalnie ma 4* a rainbow okłamuje że 5. Zdecydowanie warto poszukać czegoś innego