Opinie o Albatros Citadel

5.5/6 (78 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
78 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Gorące wakacje, miesiące letnie 2021

    Jeden z hoteli sieci hoteli Albatros należących do Egipcjanina. Wzniesiony został na klifie, duży, rozległy zlokalizowany w 8 oddzielnych budynkach + budynek recepcji na 8 poziomach .Do restauracji i recepcji trzeba pokonać dość duże odległości i schody, schody. Brak jakichkolwiek udogodnień dla osób z niewielka niepełnosprawnością i małych dzieci w wózkach. ( ani jednej windy, bak podjazdów). Przy temperaturze 36-38 stopni wędrówka po obiektach hotelu i na plażę z kamienistym zejściem do wody nie należała do przyjemnych. W hotelu są dwa baseny zlokalizowane na wyższych poziomach i dwie sztuczne laguny z czego jedna z martwą rafą. Piękna, żywa rafa jest natomiast w niedużej odległości od brzegu, jednak głęboko i można ja podziwiać nurkując głęboko z aparatem i instruktorem. (koszt jednego nurkowania 50$). Nocą hotel, wymienione laguny i przystać jachtowa jest rzęsiście i wielokolorowo oświetlona. Pokoje czyste, część z dużymi tarasami, urządzone skromnie jak na hotel z pięcioma gwiazdkami (brak foteli, kanapy, krzeseł, stołu) . Obsługa hotelowa nienaganna. Wyżywienie monotonne. Dużo makaronów w każdej postaci. Z mięs drób (rąbanka z kurczaka, wyjątkowo z indyka), gulasz wołowy, ta sama ryga w cieście i okazjonalnie jako danie dnia pieczona (bardzo spieczona i twarda wołowina, kurczak, i jeden raz na 2 tygodnie baranina, również wypieczona i twarda. Brak owoców morza. 4 gatunki wędlin (wołowych i drobiowych. To na pewno nie jest na pięć gwiazdek. Może trzy i pół. Oferta artystyczna bardzo ograniczona, często dodatkowo płatna (10$). Dojazd do Hurgady tyko taksówką (15$) około 20 km. Odnieśliśmy wrażenie, że właściciel chce jak najszybciej odrobić straty związane z pandemią. Zdecydowanie nie polecamy tego hotelu w miesiącach letnich i dla osób z niepełnosprawnością i małymi dziećmi. Jesteśmy w wieku około 65 i spędzaliśmy dwa tygodnie z wnukiem.

    Andrzej, Tanowo - 01.09.2021

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Spodziewaliśmy się więcej.....

    Hotel to ogromny kompleks, bardzo ładny. Pokój z widokiem na morze, duży, może nie zbyt czysty ale ogólnie ok. Podróż z pokoju do restauracji zajmowała nam 5 minut.. Więc samo to określa jak ogromny hotel to jest. Hotel nie posiada pomostu do rafy koralowej. A i rafa nie jest jakoś bardzo atrakcyjna w porównaniu do innych jakie mieliśmy okazję widzieć w Egipcie. Jeśli chodzi o alkohol to nie mieli dobrego piwa a białe wino było przesłodzone. W restauracji brakowało ostrych sosów, które uwielbiam. Owoce były podawane w całości co było problemem bo noże w restauracji nie były przeznaczone do obierania i krojenia owoców. I bardzo zawiodło nas że Egipt ma takie zasoby arbuzów a ich po prostu nie podawano. Serwowane były jabłka... Które mamy też w Polsce.. Jedzenie na śniadanie i obiad było praktycznie takie samo. Jedynie na kolację zmieniały się rodzaje mięs. Wybór był duży aczkolwiek nie zachwycił niczym. Bardzo smaczne były ciasta i trzeba było sobie nakładać je od razu na początku kolacji gdyż najlepsze najszybciej znikało i więcej się nie pojawiało. W hotelu dominowała narodowość rosyjska i było to widać po stylu ich jedzenia (górowate talerze jedzenia) oraz na plaży gdzie bardzo dużo było puszczanych piosenek rosyjskich. Polską to tylko jedną grali ( ona tańczy dla mnie). Jeśli chodzi o wieczory po kolacji to albo był występ jakiegoś artysty który śpiewał na żywo albo była puszczana muzyka przez didżeja. Kelnerzy dość wyraźnie dawali znać, że oczekują na napiwek. Po złożeniu zamówienia i braku bakszyszu dość długo nie przynosili drinków albo nie przynosili wszystkich zamówionych. Odczucia co do hotelu mam mieszane. Jak na taki standard trochę się zawiodłam i sądziłam że będzie lepiej ale też nie uznaję go za całkowicie najgorszy.

    Kamil, GÓRA KALWARIA - 27.04.2021

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wczasy w Albatros Citadel

    Hotel bardzo ładny, obsługa miła i uczynna (z wyjątkiem jednego barmana). Zastrzeżenie co do czystości w pokojach - nie zawsze były dobrze posprzątane pomimo napiwków. Ogólnie pobyt bardzo udany - można tam zarówno odpocząć jak i się zabawić . Nie było czasu na nudę.

    Marzena - 02.12.2019

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt ok ale bez rewelacji, cena nie odpowiada standardom

    Typowy egipski hotel - ogromny, robiący wrażenie na początku ale po 1 dniu ma się już dość chodzenia 10min w jedną stronę na śniadanie. Owszem, jeździ busik hotelowy ale co +/-10min i tylko w wybranych godzinach, więc równie dobrze można dojść do miejsca docelowego w czasie oczekiwania na busa. Jedzenie bez rewelacji, dobre makarony i słodycze, reszta to typowa masówka, średnia obsługa w restauracjach, tzn. bardzo wolno sprzątali, szybciej sam ogarnąłeś sobie czyste sztućce niż kelner do ciebie podszedł i przygotował stolik. Pora lunchu w rejstauracji przy porcie to jakieś nieporozumienie. Haos, szaszor i wszystko na raz. Byliśmy tam raz, potem woleliśmy poczekać do pory na przekąski ok 16:00 i zjeść w spokoju. Goście to głównie rosjanie, niemcy, trochę turków, kilkoro polaków. Pokoje sprzątane codziennie ale tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ręczniki, pościel, zamiatanie. Mieliśmy pokój w budynku nr 6...czyli bardzo daleko od recepcji, restauracji. Pokój bardzo duży ale ciemny, w środku ściany z piaskowca. Koniecznie przydałby się remont. Nie wiem czy to pech czy po prostu Rainbow ma wykupione słabe pokoje w tym hotelu (pokoje w budynkach od 1 do 3 są wyremonotowane, nowoczesne i bliżej wszystkiego) Na pewno nie był to pokój ze zdjęć w ofercie Rainbow. Byliśmy tylko na 1 tydzień z zaplanowanymi 3 wycieczkami, więc w pokoju byliśmy może 3 dni dlatego nie opłacało się robić afery i zmieniać pokoju, natomiast nie wyobrażam sobie siedzieć tam 2 tyg. Generalnie hotel w porządku, nie wydarzyło się nic tak strasznego aby go skreślać czy odradzać ale też nie ma co sie nastawiać na mega luksusy, 5gwiazdek to to nie jest. Cena absolutnie nie adekwatna do jakości. Za pobyt na przełomie września/października powinno to być max 2600-2700pln a nie ponad 3200pln. Jeżeli dostaniecie pokój w budynkach od 4-6, a większość pobytu macie zamiar spędzić w hotelu to polecam aby nalegać na zmianę. Fakt, przy budynku 3 jest basen ale ilekroć tam przechodziłem to był spokój, bez hałasów.

    Wiesław, Starogard - 07.10.2021

    15/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem