Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ładny hotel, chociaż nadgryziony zębem czasu. Wymaga małego odświeżenia, szczególnie w części mieszkalnej. Wszystkie usługi hotelowe, zgodne z opisem. Sprzątanie pokoi systematyczne i jak na warunki egipskie dokładne. Obsługa w barach i restauracjach przyjemna i wystarczająco szybka. Serwis recepcyjny pomocny i przyjazny dla turystów. Wyżywienie, ze względu na małe obłożenie hotelu (ok. 50%) trochę mało urozmaicone, mały wybór, ale nie stanowi to wielkiego problemu. Każdy coś dla siebie znajdzie. Małym minusem jest rozległość hotelu, przejście z części mieszkalnej do restauracji i kawiarni to nie lada wyzwanie dla niektórych osób. Hotel położony w małym oddaleniu od miasta, więc dojazd wyłącznie taksówką. W samym hotelu jest kilka sklepów z najpotrzebniejszymi rzeczami (apteka, sprzęt do pływania, papierosy). Dużym i jedynym chyba minusem (poza opisanymi wcześniej odległościami) jest bardzo duża ilość turystów zza naszej wschodniej granicy. Ich zachowanie i obyczaje są trudne do zaakceptowania nawet dla spokojnych i opanowanych osób.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel leży na odludziu i jest bardzo rozległy - na tyle, że na posiłki z dalszych zakątków dojeżdża się melexem. Ze względu na wielkość kompleksu, nie odczuwa się tłumu, aż do czasu posiłku, kiedy to trudno jest znaleźć wolny stolik w jednej z dwóch restauracji. Obsługa jest bardzo uprzejma, pokoje czyste i duże. Mimo, że na całym terenie jest wi-fi to sygnał w pokojach jest słaby - można przeglądać wiadomości, ale filmu już się raczej nie obejrzy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt bardzo udany, jakość hotelu adekwatna do ceny, usługi na dobrym poziomie. Niestety ze względu na pandemię i ograniczenia sanitarne nie było możliwości skorzystania z pełnego potencjału obiektu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeden z hoteli sieci hoteli Albatros należących do Egipcjanina. Wzniesiony został na klifie, duży, rozległy zlokalizowany w 8 oddzielnych budynkach + budynek recepcji na 8 poziomach .Do restauracji i recepcji trzeba pokonać dość duże odległości i schody, schody. Brak jakichkolwiek udogodnień dla osób z niewielka niepełnosprawnością i małych dzieci w wózkach. ( ani jednej windy, bak podjazdów). Przy temperaturze 36-38 stopni wędrówka po obiektach hotelu i na plażę z kamienistym zejściem do wody nie należała do przyjemnych. W hotelu są dwa baseny zlokalizowane na wyższych poziomach i dwie sztuczne laguny z czego jedna z martwą rafą. Piękna, żywa rafa jest natomiast w niedużej odległości od brzegu, jednak głęboko i można ja podziwiać nurkując głęboko z aparatem i instruktorem. (koszt jednego nurkowania 50$). Nocą hotel, wymienione laguny i przystać jachtowa jest rzęsiście i wielokolorowo oświetlona. Pokoje czyste, część z dużymi tarasami, urządzone skromnie jak na hotel z pięcioma gwiazdkami (brak foteli, kanapy, krzeseł, stołu) . Obsługa hotelowa nienaganna. Wyżywienie monotonne. Dużo makaronów w każdej postaci. Z mięs drób (rąbanka z kurczaka, wyjątkowo z indyka), gulasz wołowy, ta sama ryga w cieście i okazjonalnie jako danie dnia pieczona (bardzo spieczona i twarda wołowina, kurczak, i jeden raz na 2 tygodnie baranina, również wypieczona i twarda. Brak owoców morza. 4 gatunki wędlin (wołowych i drobiowych. To na pewno nie jest na pięć gwiazdek. Może trzy i pół. Oferta artystyczna bardzo ograniczona, często dodatkowo płatna (10$). Dojazd do Hurgady tyko taksówką (15$) około 20 km. Odnieśliśmy wrażenie, że właściciel chce jak najszybciej odrobić straty związane z pandemią. Zdecydowanie nie polecamy tego hotelu w miesiącach letnich i dla osób z niepełnosprawnością i małymi dziećmi. Jesteśmy w wieku około 65 i spędzaliśmy dwa tygodnie z wnukiem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to ogromny kompleks, bardzo ładny. Pokój z widokiem na morze, duży, może nie zbyt czysty ale ogólnie ok. Podróż z pokoju do restauracji zajmowała nam 5 minut.. Więc samo to określa jak ogromny hotel to jest. Hotel nie posiada pomostu do rafy koralowej. A i rafa nie jest jakoś bardzo atrakcyjna w porównaniu do innych jakie mieliśmy okazję widzieć w Egipcie. Jeśli chodzi o alkohol to nie mieli dobrego piwa a białe wino było przesłodzone. W restauracji brakowało ostrych sosów, które uwielbiam. Owoce były podawane w całości co było problemem bo noże w restauracji nie były przeznaczone do obierania i krojenia owoców. I bardzo zawiodło nas że Egipt ma takie zasoby arbuzów a ich po prostu nie podawano. Serwowane były jabłka... Które mamy też w Polsce.. Jedzenie na śniadanie i obiad było praktycznie takie samo. Jedynie na kolację zmieniały się rodzaje mięs. Wybór był duży aczkolwiek nie zachwycił niczym. Bardzo smaczne były ciasta i trzeba było sobie nakładać je od razu na początku kolacji gdyż najlepsze najszybciej znikało i więcej się nie pojawiało. W hotelu dominowała narodowość rosyjska i było to widać po stylu ich jedzenia (górowate talerze jedzenia) oraz na plaży gdzie bardzo dużo było puszczanych piosenek rosyjskich. Polską to tylko jedną grali ( ona tańczy dla mnie). Jeśli chodzi o wieczory po kolacji to albo był występ jakiegoś artysty który śpiewał na żywo albo była puszczana muzyka przez didżeja. Kelnerzy dość wyraźnie dawali znać, że oczekują na napiwek. Po złożeniu zamówienia i braku bakszyszu dość długo nie przynosili drinków albo nie przynosili wszystkich zamówionych. Odczucia co do hotelu mam mieszane. Jak na taki standard trochę się zawiodłam i sądziłam że będzie lepiej ale też nie uznaję go za całkowicie najgorszy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, obsługa miła i uczynna (z wyjątkiem jednego barmana). Zastrzeżenie co do czystości w pokojach - nie zawsze były dobrze posprzątane pomimo napiwków. Ogólnie pobyt bardzo udany - można tam zarówno odpocząć jak i się zabawić . Nie było czasu na nudę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Typowy egipski hotel - ogromny, robiący wrażenie na początku ale po 1 dniu ma się już dość chodzenia 10min w jedną stronę na śniadanie. Owszem, jeździ busik hotelowy ale co +/-10min i tylko w wybranych godzinach, więc równie dobrze można dojść do miejsca docelowego w czasie oczekiwania na busa. Jedzenie bez rewelacji, dobre makarony i słodycze, reszta to typowa masówka, średnia obsługa w restauracjach, tzn. bardzo wolno sprzątali, szybciej sam ogarnąłeś sobie czyste sztućce niż kelner do ciebie podszedł i przygotował stolik. Pora lunchu w rejstauracji przy porcie to jakieś nieporozumienie. Haos, szaszor i wszystko na raz. Byliśmy tam raz, potem woleliśmy poczekać do pory na przekąski ok 16:00 i zjeść w spokoju. Goście to głównie rosjanie, niemcy, trochę turków, kilkoro polaków. Pokoje sprzątane codziennie ale tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ręczniki, pościel, zamiatanie. Mieliśmy pokój w budynku nr 6...czyli bardzo daleko od recepcji, restauracji. Pokój bardzo duży ale ciemny, w środku ściany z piaskowca. Koniecznie przydałby się remont. Nie wiem czy to pech czy po prostu Rainbow ma wykupione słabe pokoje w tym hotelu (pokoje w budynkach od 1 do 3 są wyremonotowane, nowoczesne i bliżej wszystkiego) Na pewno nie był to pokój ze zdjęć w ofercie Rainbow. Byliśmy tylko na 1 tydzień z zaplanowanymi 3 wycieczkami, więc w pokoju byliśmy może 3 dni dlatego nie opłacało się robić afery i zmieniać pokoju, natomiast nie wyobrażam sobie siedzieć tam 2 tyg. Generalnie hotel w porządku, nie wydarzyło się nic tak strasznego aby go skreślać czy odradzać ale też nie ma co sie nastawiać na mega luksusy, 5gwiazdek to to nie jest. Cena absolutnie nie adekwatna do jakości. Za pobyt na przełomie września/października powinno to być max 2600-2700pln a nie ponad 3200pln. Jeżeli dostaniecie pokój w budynkach od 4-6, a większość pobytu macie zamiar spędzić w hotelu to polecam aby nalegać na zmianę. Fakt, przy budynku 3 jest basen ale ilekroć tam przechodziłem to był spokój, bez hałasów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zobaczyć i zapomnieć. Napiwki na każdym kroku obowiązkowe. Pokój hotelowy nie zgadza się z wykupionym w biurze podróży ponieważ w paszport nie zostały wsadzone dolary. Brak napiwków = gorsze traktowanie. Jedzenie a w szczególności mięso miało bardzo nieprzyjemny zapach.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo stary zaniedbany i znoszony. Alkohol podły. Jedzenie bardzo nie smaczne. Nie wiem skąd 4 gwiazdki tego hotelu. Jedynym plusem jest duża ilość obsługi i bardzo duże pokoje. W hotelu prawie sami Rosjanie, wieczorem mocno pod wpływem. Na plaży dużo nachalnych spedawxow dodatkowych usług. Podchodzą nawet na obiedzie namawiając na dodatkowo płatna kolacje. UWAGA NA OPINIE animatorzy chodzą po hotelu namawiając gości na wystawienie dobrych opinii, a w większości sami ustawiają wszystkie gwiazdki na 5. Dobrze ze byliśmy tylko dwie noce. Obsługa recepcji udaje lub rzeczywiście nie zna języka anielskiego