Opinie klientów o Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay

5.7 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.7
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marlo 07.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Tydzień w Egipcie

Ogólnie wyjazd rodzinny oceniam na plus. Jedno małe ale: pomimo wpisanej w rezerwacji prośby pokoje nie były blisko siebie :( Były natomiast codziennie sprzątane. Posiłki w formie szwedzkiego stołu urozmaicone - każdego dnia tematyczne kolacje charakteryzujące się ogromną różnorodnością dań. Nikt nie będzie chodzil głodny:) Na minus liczba dostępnych miejsc przy basenach - leżaki i kosze codziennie zajęte przez Niemców. Pozostawało plażowanie na hotelowej plaży nadmorskiej co akurat było bardzo przyjemne. Wycieczka go Kairu ciekawa choć wyczerpującą. Ale na pewno warto, to bardzo ciekawe doświadczenie pozwalające na zwiedzienie Egiptu takiego jakim jest za hotelowymi murami, ponieważ są to dwa zupełnie różne światy.

4.0/6

Bogusia 07.05.2024
Termin pobytu: październik 2023

świetny hotel

Hotel na +5, olbrzymi zadbany ogród, bardzo przyjazna obsługa, jedzenie jak w krajach arabskich, różnorodne, smaczne, dużo słodkich ciast, sklepiki i apteka przy hotelu, pokój miałam olbrzymi z dużym tarasem, plaża fajna piaszczysta z leżakami i parasolami

4.0/6

Anna, Piaseczno 26.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Pozytywy + negatywy

Hotel – ogólnie dosyć czysto, aczkolwiek w niektórych pokojach widać upływ czasu. Ekipa sprzątająca – codziennie, jednak, a to deska klozetowa niezbyt estetyczna, bo czymś zafarbowana czy odpadająca uszczelka od kabiny prysznicowej, a to gdzieś grzyb na fudze. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd do Afryki, a do samego Egiptu to już 3 raz, jednak po tym hotelu spodziewaliśmy się więcej. Część hotelu odnowiona, jednak tam pokoje okupowane głownie przez inne narodowości. Animatorzy z zagranicy bardzo uprzejmi, jednak lokalni „naganiacze” na hotelowe dodatkowo płatne atrakcje często bardzo nachalni. Obsługa - w większości bardzo miła, jednak widać ogromną różnicę w traktowaniu gości z Niemiec, a innych nacji. Szczególnie widoczne ze strony barmanów oraz ratowników/basenowych. Widać nadskakiwanie na każdym kroku niemieckim emerytom. Głośne imprezy w jednym z barów do godziny ok. 2-ej w nocy. Pokój mieliśmy dosyć sporo oddalony, jednak muzyka i śpiewy bardzo głośne (codziennie tzw. oldies parties). Jedzenie – bardzo dobre, urozmaicone. Kucharze oraz kelnerzy w głównej restauracji bardzo mili. Hotel bardzo miło się zachował podczas urodzin męża - czekała na nas niespodzianka w pokoju. Baseny – czyste. Pomimo temperatury powietrza w maju każdego dnia od 34 do 39 stopni C, woda w basenach jednak chłodna. Pani rezydent - miła, pomocna. Fakultatywna wycieczka na wyspę Giftun - skorzystaliśmy z wyjazdu z Rainbow na jedną z plaż + snurkowanie na morzu. Przewodnik dedykowany do tej wycieczki – bardzo miły, Egipcjanin świetnie mówiący po polsku. Jednak koperta do wrzucenia napiwków bezpośrednio przyniesiona do każdej z osób podczas wypoczynku na plaży, nawet nie na koniec wycieczki – bardzo NIEELEGANCKIE. Załoga statku + instruktorzy snurkowania – pozytywni, pomocni, mili. Jeśli chodzi o zachowanie samego kapitana jachtu Horus Star to SKANDAL– celowo odpływał, dwukrotnie nie pozwolił podpłynąć naszej łódce, którą transportowano nas dwa razy z wyspy – raz na snurkowanie na morzu, a raz w drogę powrotną, dopóki druga łódź głównie z Niemcami nie podpłynęła, gdzie to oni poza kolejnością, mieli priorytet do wejścia i wyboru miejsc na jachcie. Wiedzieliśmy o co chodzi, nawet mąż skomentował, iż „EURO” mocniejsze od USD". Bardzo, ale to bardzo nieładnie. Zachowanie kapitana zgłoszone w trakcie pobytu do Pani rezydent. Mam nadzieję, że biuro podróży podejmie odpowiednie działania, aby więcej takie zachowania do polskich klientów nie miały miejsca. Po tej wycieczce niestety zniesmaczenie spowodowało, iż kolejne wycieczki fakultatywne wykupiliśmy już bezpośrednio w lokalnej agencji prowadzonej przez Polaków, działającej na miejscu. Wrażenia – super. Równe traktowanie wszystkich uczestników. Ubezpieczenie zdrowotne – z naszej strony bardzo NEGATYWNA opinia. Mąż się rozchorował. Próbowaliśmy dodzwonić się poprzez wi-fi na dedykowaną przez stronę www w ten sposób infolinię, jednak nie można było z nikim porozmawiać. Próba podjęta z 3 różnych rządzeń. Wysłany email z zapytaniem dlaczego infolinia nie działa – zero odpowiedzi. Opiekun wycieczki z centrali dodany do kolejnej wiadomości - również brak maila zwrotnego. Gdybyśmy nie uzyskali pomocy w hotelowej aptece i antybiotyk nie byłby trafnie dobrany przez farmaceutę (na szczeście możliwość wykupienia bez recepty lekarskiej) lub sprawa dotyczyłaby naszego dziecka rezydent byłby zaangażowany, jednak nie byłoby to zgodnie z instrukcją jaka otrzymaliśmy do kontaktu z ubezpieczycielem w razie problemów zdrowotnych. Ja po tej sytuacji mam brak zaufania i wątpliwości czy w razie nagłej potrzeby pomocy, szczególnie dziecku, rzeczywiście zarówno biuro podróży jak i ubezpieczyciel byliby w stanie natychmiastowo zorganizować pomoc lekarską. Wycieczka 11 dni – tak naprawdę skrócona do 9 pełnych dni, ponieważ pierwszego dnia wylot o 20:35, a ostatniego dnia powrót w nocy/wczesnym rankiem.

4.0/6

Para 24.01.2024

Było by świetnie .

Hotel bardzo duży dość smaczne jedzenie , zawsze coś innego . Jedyny minus skradziono nam pieniądze z pokoju . Niestety z ustaleń wynikło że tylko osoba sprzątająca tam wchodziła . Więc tematu nie ma . Polecam zawsze z sobą nosić gotówkę . Recepcja liczy na napiwek pod przykrywką historii super pokuj mamy dla was ;) . Miejsce fajne na wypoczynek .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem