Opinie o Coral Beach Resort Hurghada

5.3/6 (64 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

5.3/6
64 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Pobyt wypoczynku termin 19-26.10.2018

    Ogólnie hotel ok, brama wjazdowa robi wrażenie , teren rozległy nawet nie widac ludzi ... tylko na obiadach widac ile było .. minus to tylko jedna restaruacja ...

    Bodzio - 02.11.2018  | Termin pobytu: październik 2018

    14/17 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Coral

    Pobyt udany, ale jeśli ktoś zwraca uwagę na nierówne fugi w łazience...to niech nie jedzie 😉. Dla mnie wszystko było ok, trochę tylko daleko do samej Hurgady.

    Małgorzata, Koszalin - 07.11.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    do remontu

    hotel do remontu

    Henryk, Wrocław - 03.11.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    CORAL

    witam bywam w Egipcie 2-3 razy w roku od 16 lat, a w hotelu CORAL BEACH już czwarty raz. jestem instruktorem nurkowania i wyjazdy odbywają się raczej grupowo (kilka kilkanaście osób). Hotel oddalony od centrum Hurgady ok 20 km, przepiękna rafa domowa, obiekt zadbany, obsługa miła- niezbyt nachalna. Z moich obserwacji na przestrzeni 3 lat widzę jadnak pogorszenie serwisu. Na recepcji mało kompetentni ludzie- jeżeli chce się załatwić jakąś niestandardową sprawę trzeba się umówić z kierownikiem recepcji, a i on jest mało decyzyjny. jak na każdym wyjeździe trafia się problem nie do rozwiązania nawet przez Panią rezydent. jako płetwonurkowie jeżdziliśmy na nurkowania codziennie rano o godzinie 8:00 i wracaliśmy około 16:00. zamówienie pakietów z jedzeniem okazało się prawie niemożliwe. pakiety śniadaniowe wydawane są do godziny 7:00 (bo od 7 można iść na śniadanie do restauracji), a pakiety obiadowe wydawane są od godziny 10:00 - i w ten sposób osoby jadące na wycieczki bądź nurkowanie między 7:00 a 10:00 są pozbawione posiłku.Tak jak wspomniałem, nawet Pani rezydent była bezsilna i nic nie dała rady wynegocjować. większość turystów odwiedza Egipt po to, żeby zwiedzać, albo nurkować, a nie siedzieć w hotelu, więc dobrze byłoby ten problem rozwiązać z hotelem (hotelami) na etapie podpisywania umów. poza skróceniem pobytu o prawie 1 dzień ( przyjazd do hotelu w piątek o 4:00 rano, a wylot niezgodny z ofertą zamiast o 23:00 to o 10:00 rano poza tym znieniono linie lotnicze z Enter Air na Small Planet gdzie jest różnica w wadze bagażu- dobrze, że mam koleżankę mieszkającą na stałe w Hurgadzie i mogłem zostawić prezenty, które zakupiłem, a musiałbym zapłacić za nadbagaż. ogólnie jestem zadowolony, chociaż nie jestem wymagającym turystą- wystarczy mi trochę słońca czysta woda i w miarę dobre warunki w pokojach.

    BOGUSLAW, WARSZAWA - 21.11.2018  | Termin pobytu: październik 2018

    17/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem