Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Barmani ogólnie hojni, bardziej niż w innych miejscach. W domkach fajna prywatność. Niestety humorzaste wi-fi - niemal tylko w recepcji, a wieczorem albo przeciążone albo po prostu nie łapie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty jedzenie raczej skromne ale kazdy cos znajdzie przynajmniej na tygodniowy pobyt, malo owocow dla 12 latka brak ciekawych animacji busik darmowy z hotelu to raczej wypad do 3 zaprzyjaznionych z kierowca sklepów nie ma szans na samodzielne zwiedzanie hurgady lepiej zamowic taxi.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy z mężem bardzo zadowoleni z wycieczki oraz z hotelu Coral Beach. W razie pytań lub jakichkolwiek problemów mogliśmy zawsze zadzwonić do opiekuna podróży i otrzymać pomoc, z tym biorę podróży czuliśmy się rewelacyjnie mając porównanie do innych bior podróży. Jeżeli chodzi o sam hotel. Mieliśmy all inclusive. Jedzenie było bardzo dobre, między jedzeniami zawsze stały owoce i ciasta. Dostawaliśmy od hotelu wodę w butelkach. W barach każdy alkohol był do wyboru. Wokół hotelu czysto i przyjemni. Dużym plusem była prywatna plaża. Pokoje również były takie jak na zdjęciach pokazanych w biurze. Ostatecznie jesteśmy zadowoleni.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bylam z mezem 2 tygodnie po polowie maja.Mam same mile wspomnienia.Tylko trzeba sie troszkę nachodzić bo hotel rozciągnięty jest na ogromnej powierzchni>Ale jestesmy na wypoczynku i po takim jedzeniu lub objadaniu trzeba troche sie poruszac.Kolacja ala carte na najwyższym poziomie.,Mieliśmy swoje kubeczki -plastikowe- i calkiem dobrze na tym wyszlismy bo te ich maciupkie i delikatne.A my chodzilismy do snack baru rzadziej ale po konktrena ilosc>super zimne piwko i pozostale drinki i napije.Obsluga.barmani super-ociepinke slabiej show time bo w jez polskim niestety nie ale jak sie jest na calym przedstawieniu to wzsystko staje sie jasne.Jedyny glos na nie to bardzo glosna muzyka,czasem bardzo pourywana i czesto puszczana ta sama.Jesli chce ktos konkretnie sie polenic i polywac to bardzo polecam.Wycieczki na rafe oczywiscie super ale mozna ogladac rybki z pomostu i jak jwst odplyw to blisko przy brzegu plazy.Ogolnie polecam.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na prawdziwy plus. Obsluga miła, pomocna. Pokoj duzy przestronny i czysty. Codziennie sprzatany i zostawiana butelka wody. Jedzenie dobre obiady i kolacje urozmaicone, jedynie sniadania monotonne, ale i tak każdy znajdzie cos dla siebie. Animatorzy równierz pomocni i uprzejmi. Co do wycieczek fakultatywnych to Hurgady nie polecamy. Za to wyjazd do Luxoru warto pojechac ale wymagajaca wycieczka co do podróży. Najwiekszy plus wycieczka fo wioski Beduinow, jazda quadami po pustyni mogla by byc poprowadzona po mniej płaskim terenie ( jedyny minus) :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu mieszkaliśmy 4 dni po wycieczce objazdowej. Wybierałam go bo nie miał dużego zabudowania i miał podgrzewany basen. (W lutym to przydatne). Wszystko sie potwierdziło. Pokoje typu bungalow. Duże, przestronne, salonik, taras, aneks kuchenny i duża łazienka. Codziennie sprzatane - bardzo czysto. Teren hotelu bardzo rozległy, do restauracji było parę minut drogi. Chyba ze względu na porę roku było trochę pustawo. Basen duży, ładny i podgrzewany. Z pomostu można było posnurkować. Ładna rafa koralowa, choć woda chłodnawa - ok 20 stopni. Jedzenie dobre, choć mi troche brakowało potraw regionalnych. Trochę mało owoców - krojone przez kelnera na życzenie i mały wybór. Do śniadania były juz pokrojone w misach. Jednym z rozczarowań było dla nas ograniczenie wina czerwonego. Można go było dostać (mimo all inclusive) tylko do obiadu i kolacji - i to w bardzo wydzielanych porcjach. Nie wiem czy to ze wzglęu na porę czy tak zawsze jest. Na plus hotelu było to, że wyjazd na lotnisko mieliśmy o godz 19.30 a pokój zwolniliśmy o godz 12. Obiad mielismy zagwarantowany a kolację mieliśmy dodatkowo gratis. W czasie pobytu wykupiłam od Rainbow 2 wycieczki fakultatywne - safari i statek sea scope. Safari było doskonałe - dobra zabawa i miło spędzone popołudnie. Sea scope ze szklany dnem dobry dla dzieci. Podobno jest tam opcja snurkowania, ale tym razem nie było, może ze względu na temperaturę wody) Obie wycieczki można byo kupić w pakiecie (trochę taniej niż każda z osobna).
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel ok, brama wjazdowa robi wrażenie , teren rozległy nawet nie widac ludzi ... tylko na obiadach widac ile było .. minus to tylko jedna restaruacja ...
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, ale jeśli ktoś zwraca uwagę na nierówne fugi w łazience...to niech nie jedzie 😉. Dla mnie wszystko było ok, trochę tylko daleko do samej Hurgady.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel do remontu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
witam bywam w Egipcie 2-3 razy w roku od 16 lat, a w hotelu CORAL BEACH już czwarty raz. jestem instruktorem nurkowania i wyjazdy odbywają się raczej grupowo (kilka kilkanaście osób). Hotel oddalony od centrum Hurgady ok 20 km, przepiękna rafa domowa, obiekt zadbany, obsługa miła- niezbyt nachalna. Z moich obserwacji na przestrzeni 3 lat widzę jadnak pogorszenie serwisu. Na recepcji mało kompetentni ludzie- jeżeli chce się załatwić jakąś niestandardową sprawę trzeba się umówić z kierownikiem recepcji, a i on jest mało decyzyjny. jak na każdym wyjeździe trafia się problem nie do rozwiązania nawet przez Panią rezydent. jako płetwonurkowie jeżdziliśmy na nurkowania codziennie rano o godzinie 8:00 i wracaliśmy około 16:00. zamówienie pakietów z jedzeniem okazało się prawie niemożliwe. pakiety śniadaniowe wydawane są do godziny 7:00 (bo od 7 można iść na śniadanie do restauracji), a pakiety obiadowe wydawane są od godziny 10:00 - i w ten sposób osoby jadące na wycieczki bądź nurkowanie między 7:00 a 10:00 są pozbawione posiłku.Tak jak wspomniałem, nawet Pani rezydent była bezsilna i nic nie dała rady wynegocjować. większość turystów odwiedza Egipt po to, żeby zwiedzać, albo nurkować, a nie siedzieć w hotelu, więc dobrze byłoby ten problem rozwiązać z hotelem (hotelami) na etapie podpisywania umów. poza skróceniem pobytu o prawie 1 dzień ( przyjazd do hotelu w piątek o 4:00 rano, a wylot niezgodny z ofertą zamiast o 23:00 to o 10:00 rano poza tym znieniono linie lotnicze z Enter Air na Small Planet gdzie jest różnica w wadze bagażu- dobrze, że mam koleżankę mieszkającą na stałe w Hurgadzie i mogłem zostawić prezenty, które zakupiłem, a musiałbym zapłacić za nadbagaż. ogólnie jestem zadowolony, chociaż nie jestem wymagającym turystą- wystarczy mi trochę słońca czysta woda i w miarę dobre warunki w pokojach.