5.3/6 (82 opinie)
Kategoria lokalna 3.5
3.5/6
Odwiedziłam Goldem Beach w październiku 2020 roku - trzecia dekada , ciepło 25-27 stopni , hotel duży , piękny , czysty , ale ... nie wiem czy to skutek pandemii i dlatego brak dostaw świeżych owoców i innych produktów albo kończące się zapasy , lub przyczyna była 10% obsada turystów , ale jedzenia było wyjątkowo mało urozmaicone., monotonne. Chociaż czysto i elegancko( jak na egipskie standardy) serwowane. Myślę że w innych czasach , gdzie hotel będzie tętnił życiem turystycznym wszystko będzie działało jak trzeba i w pełni ,zgodnie z ofertą. Ja w każdym razie odpoczęłam - cicho , spokojnie a o to mi chodziło. PS. Z uwagi na małą liczbę gości personel mógł dokonywać napraw i ulepszeń na terenie hotelu co z pewnością byłoby trudne do wykonania przy pełnej obsadzie.
3.5/6
Jedynym mankamentem hotelu jest brak mozliwości kapieli w morzu. Plaża pięknie utrzymana woda w morzu do kolan , z molo można zejść co prawda do morza ale jest to sztucznie obniżone dno bardzo kamieniste i jedynie tam można''popływać'' w basenie zrobionym w morzu , jest to niezgodne z opisem ponieważ w ofercie opisana jest plaża z rafą koralową ... niestety czekał nas zawód... dla osób szukających jedynie kąpieli w basenie i z małymi dziećmi godny polecenia
3.0/6
Pomimo, że dostaliśmy upgrade z pokoju standard na wyższy, stan techniczny pokoju budzil wiele zastrzezeń. Nie działający zamek drzwi balkonowych, w prysznicu - brak kabiny/przegtody, woda lała się po całej łazience podczas kąpieli. Brak wody do picia na dzień dobry. Zablokowany sejf i nie spiesząca się do niczego obsługa. Płatne hotelowe wifi to strata pieniędzy. Non stop się rozlącza i nie działa na plaży.. Pościel i ręczniki wymieniane codziennie, lecz brudne pomimo prania. Jedzenie bardzo średniej jakości. Tłuste i ciężke. Multum deserów smakujących identycznie (sam cukier). Przy planowanych wycieczkach całodniowych - oferowany prowiant na drogę to nieświeża bułka z plasterkiem mięsa lub sera, a oferowana "późna kolacja" po powrocie z wycieczki okazała się zwykłym wskazaniem hotelowego fasfooda, czynnego 24h. Hotel polozony dosc daleko od miasta, ale dojazd uberem to koszt ok. 1-5 USD w zaleznosci od pory. Obsługa hotelu średnio uprzejma i mało chętna do pomocy (z nielicznymi wyjątkami), a dawanie napiwków niewiele zmienia. Ogromny plus za jakość i czystość plaży oraz strefę basenową z zakazem wstępu dla dzieci. Obsługa jest słabąstroną tego hotelu. Słabo mówią po angielsku i na powitaniu nie informują o pełnej ofercie hotelu, zatem na atrakcje natrafialismy zupełnym przypafkiem. Rezydent obecny tylko na dyżurach (ok. 1h co 2 dni).
2.5/6
Hotel w sam w sobie okej tak jak na zdjęciach.Jedzenie dobre.Baseny czyste czynne do 18. ALE dostałam wraz z chłopakiem pokój,w którym znajdowały się pluskwy. Zostaliśmy cali pogryzieni i musiałam zakrywać ciało,bo wstyd było wyjść gdziekolwiek.. próbowaliśmy 3 razy zmieniać pokój,ale recepcja nie wyrażała zgody.Dopiero ostatnia interwencja dala rezultaty (2 noce ) spędziliśmy w nowym pokoju.