Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Typowy ekonomiczny hotel dla lokalsów - jeśli to Wasz pierwszy pobyt w Egipcie wybierzcie wyższy standard, bo możecie być niezadowoleni. Bardzo dużo tubylców z dziećmi- około 70 %. Pokój ok (w części głównej), duży i czysty. Dużo basenów, blisko morze. Na jedzenie nie można narzekać - każdy znajdzie coś dla siebie praktycznie przez cały dzień. Wielki zadaszony amfiteatr, w którym odbywały się wieczorne animacje. Bardzo miła obsługa hotelowa.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Golden Beach Resort zapłaciliśmy dodatkowo za widok na morze. Ostatecznie widoku na morze nie było, a jedynie widok na basen. Niestety pomimo tego, że zapewniają Państwo opiekę rezydenta to nie było na miejscu nikogo kto mógłby nam z tym pomóc. Rezydent zadbał tylko o to, żebyśmy wysiedli w pod hotelem, a z resztą musieliśmy radzić sobie sami. Prosiliśmy obsługę o zmianę pokoju, ale nic z tego – te z widokiem na morze były zajęte. Pokój też wcale nie był ,,superior” – łazienka była w złym stanie. W związku z tym straciliśmy ok 400 zł za dopłatę. Podczas pobytu w Golden Beach Resort nie było spotkania powitalnego z rezydentem i wszelki kontakt z nim ponosić musieliśmy na swój koszt (połączenia, smsy).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ok
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie, wszytko w hotelu było ok., natomiast widać, że potrzebuje remontu. Z tego co wiem, pokoje są po remoncie, ale restauracje, bar na plaży, minigolf już potrzebują odświeżenia. Bardzo zielono, co nie jest normą w egipskich hotelach. Duży plus za to. Jedzenie dobre, ale czasem nierównomiernie rozłożone, tzn. jednego dnia było tyle dobrych dań, że nie wiadomo było co jeść, natomiast kolejnego już ten wybór był mały. Niestety duży minus za dozwolone palenie papierosów w sali bilardowej i jednym z barów wewnątrz hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękny,zadbany ogród z egzotyczną roślinnością.Coż z tego ,jeżeli na terenie całego,ogromnego ogrodu stoi tylko jedna ławeczka,nie ma więc gdzie usiąść ,zeby podziwiać piękno ogrodu.Prawie codziennie,a bywały dni,że kilka razy w ciągu dnia,zgłaszaliśmy reklamację nie działającej karty do drzwi wejściowych,do pokoju..Rezydent-Pani Małgosia jest przemiłą,opiekuńczą osobą.Służyła pomocą zawsze,kiedy to było potrzebne,a w naszym przypadku zdarzało się dość często.Hotel położony z dala od miasta,z jednej strony pustynia,z drugiej Morze Czerwone,które ciągle nam gdzieś daleko odpływało.Jedzenie dobre,jak na egipską kuchnię,to nie można narzekać.Reszta ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zapłaciłem za pokój z widokiem na ogród, na zdjęciu widać ten widok (na chodnik i drugi budynek). Obok w pokoju mieszkali goście, którzy nie dopłacali za "pokój z widokiem na ogród".
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziłam Goldem Beach w październiku 2020 roku - trzecia dekada , ciepło 25-27 stopni , hotel duży , piękny , czysty , ale ... nie wiem czy to skutek pandemii i dlatego brak dostaw świeżych owoców i innych produktów albo kończące się zapasy , lub przyczyna była 10% obsada turystów , ale jedzenia było wyjątkowo mało urozmaicone., monotonne. Chociaż czysto i elegancko( jak na egipskie standardy) serwowane. Myślę że w innych czasach , gdzie hotel będzie tętnił życiem turystycznym wszystko będzie działało jak trzeba i w pełni ,zgodnie z ofertą. Ja w każdym razie odpoczęłam - cicho , spokojnie a o to mi chodziło. PS. Z uwagi na małą liczbę gości personel mógł dokonywać napraw i ulepszeń na terenie hotelu co z pewnością byłoby trudne do wykonania przy pełnej obsadzie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedynym mankamentem hotelu jest brak mozliwości kapieli w morzu. Plaża pięknie utrzymana woda w morzu do kolan , z molo można zejść co prawda do morza ale jest to sztucznie obniżone dno bardzo kamieniste i jedynie tam można''popływać'' w basenie zrobionym w morzu , jest to niezgodne z opisem ponieważ w ofercie opisana jest plaża z rafą koralową ... niestety czekał nas zawód... dla osób szukających jedynie kąpieli w basenie i z małymi dziećmi godny polecenia
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo, że dostaliśmy upgrade z pokoju standard na wyższy, stan techniczny pokoju budzil wiele zastrzezeń. Nie działający zamek drzwi balkonowych, w prysznicu - brak kabiny/przegtody, woda lała się po całej łazience podczas kąpieli. Brak wody do picia na dzień dobry. Zablokowany sejf i nie spiesząca się do niczego obsługa. Płatne hotelowe wifi to strata pieniędzy. Non stop się rozlącza i nie działa na plaży.. Pościel i ręczniki wymieniane codziennie, lecz brudne pomimo prania. Jedzenie bardzo średniej jakości. Tłuste i ciężke. Multum deserów smakujących identycznie (sam cukier). Przy planowanych wycieczkach całodniowych - oferowany prowiant na drogę to nieświeża bułka z plasterkiem mięsa lub sera, a oferowana "późna kolacja" po powrocie z wycieczki okazała się zwykłym wskazaniem hotelowego fasfooda, czynnego 24h. Hotel polozony dosc daleko od miasta, ale dojazd uberem to koszt ok. 1-5 USD w zaleznosci od pory. Obsługa hotelu średnio uprzejma i mało chętna do pomocy (z nielicznymi wyjątkami), a dawanie napiwków niewiele zmienia. Ogromny plus za jakość i czystość plaży oraz strefę basenową z zakazem wstępu dla dzieci. Obsługa jest słabąstroną tego hotelu. Słabo mówią po angielsku i na powitaniu nie informują o pełnej ofercie hotelu, zatem na atrakcje natrafialismy zupełnym przypafkiem. Rezydent obecny tylko na dyżurach (ok. 1h co 2 dni).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w sam w sobie okej tak jak na zdjęciach.Jedzenie dobre.Baseny czyste czynne do 18. ALE dostałam wraz z chłopakiem pokój,w którym znajdowały się pluskwy. Zostaliśmy cali pogryzieni i musiałam zakrywać ciało,bo wstyd było wyjść gdziekolwiek.. próbowaliśmy 3 razy zmieniać pokój,ale recepcja nie wyrażała zgody.Dopiero ostatnia interwencja dala rezultaty (2 noce ) spędziliśmy w nowym pokoju.