Opinie o Gravity hotel & Aqua Park

5.4/6 (85 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
85 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Duży hotel, ale każdy znajdzie w mim kawałek spokojnego miejsca dla siebie.

    Duży hotel, ale każdy znajdzie w mim kawałek spokojnego miejsca dla siebie. Wszystkie możliwe atrakcję, obsługa w porządku, nie ma tłumów. Jedyny minus to, że godziny otwarcia są inne niż podane w prospekcie hotelu. Czysta plaża, płytka woda (dobra dla dzieci), sporo ratowników. Fajny aquapark, w którym dbają o bezpieczeństwo. Pokoje czyste, bez luksusów, ale ok. Jedzenie w porządku, na tydzień nawet nie było monotonne, przy dłuższym pobycie mogłoby być. Moja 3 letnia córka była zadowolona z pobytu.

    Sebastian, Żyrardów - 03.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Ogólny opis hotelu

    Hotel zasługuje na Egipskie 4* Jak na Egipski resort nie jest bardzo rozległy. Dobre położenie hotelu, blisko do centrum Hurghady- jak ktoś chce zrobić tanie zakupy to tylko w centrum (tani Uber). W miarę blisko (ok 1,5km) do supermarketu. Obsługa dobra ale bardzo dobitnie dają znać, że chcą bakszysz (niestety, szybko też o nim zapominają). Ale to typowe dla Egiptu :). Pokój na początku dostaliśmy 3 osobowy (dla 4 osób) bo nie mieli wolnych. Ale po "odpowiedniej" rozmowie w recepcji dostaliśmy na drugi dzień lepszy niż mieliśmy zarezerwowany. Pomimo późnego przylotu, czekali na nas z kolacją. Nie narzucają się bardzo ze sprzedażą dodatkowych usług za co duży plus :) Wiadomo, wycieczki są o połowę tańsze poza hotelem. W hotelu głównie rodziny z dziećmi więc jest spokojnie. Goście podczas naszego pobytu głównie z krajów Arabskich (ok 40%), reszta to Rosjanie, Polacy, Niemcy i reszta Europy. Hotel ma swoją zatoczkę, oddzielona od pełnego morza szczątkami rafy, w której bezpiecznie mogą pływać starsi i młodsi. Na końcu plaży też jest ratownik więc w morzu także można spokojnie pływać. Rafa raczej szczątkowa (hotel się nią nie chwali) ale parę rybek można zobaczyć. Fajny aquapark czynny 9-13 i 15-18. Zjeżdżalnie dla najmłodszych, starszych i dorosłych, dzieci wolały baseny i aquapark niż morze. Jedzenie dobre, szkoda tylko, że "uroczyste" kolacje organizują tylko raz w tygodniu. Wieczorny show raczej słaby. Ekipa się stara ale tak trochę bez pomysłu. 2x w tygodniu coś ciekawszego- zaproszeni zewnętrzni artyści (pokaz ognia, taniec).

    Artur - 18.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    SUPER WYPOCZYNEK w SAMRA BAY

    Byłam w wielu hotelach w Hurghadzie ale w Samra Bay czułam się najwspanialej. To hotel gdzie wszystko jest bardzo przemyślane. Niby dużo tam gości ale jest oddech ,przestrzeń i nikt nie ociera się o innych. Jest intymnie i a jednocześnie można się zabawić /stonowana muzyka na plaży, animatorzy którzy się nie narzucają/. W hotelowej restauracji możliwość wyboru pysznego jedzenia. Pokoje zawsze wysprzątane, woda butelkowana codziennie świeża w pokoju hotelowym/ można sobie zaparzyć kawę ,herbatę , która na bieżąco jest uzupełniana - jest czajnik i lodówka/.

    KAZIMIERA, KRAPKOWICE - 25.11.2019

    21/25 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Dobre miejsce 😄

    Hotel duży,przestronny,pokoje czyste (mieliśmy balkon z widokiem na ogród).Woda w basenach zimna,tylko w jednym podgrzewana i w nim spory tłum...Są leżaki przy zatoce,pergole,parawany chroniące od wiatru za darmo. Personel pomocny,nie nachalny,ale też nie uśmiechający się,raczej tylko wykonujący pracę.W hotelu przewaga Rosjan,zbyt głośnych,czujących się jak u siebie.Stołówka duża,jedzenie różnorodne,samoobsługa.Miejsce dobre,hotel przy promenadzie,dużo sklepików z plastikową tandetą.Niestety nie można spokojnie przejść,bo sklepikarze namolni,nie ma cen na produktach,ceny trzeba negocjować.

    Aneta, Gdynia - 31.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem