5.2/6 (404 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Pomimo, że to nasz drugi pobyt w tym hotelu jesteśmy nic mocno rozczarowani. Obsługa na tragicznym poziomie, dopominająca się o napiwki na każdym kroku. Załatwienie czegokolwiek w recepcji graniczy z cudem. Rezerwacja obejmowła pokój z łóżkiem małżeńskim i dostawką dla dziecka. Otrzymaliśmy pokój 2-osobowy z małymi oddzielnymi łóżkami bez dostawki na piętrze ze stromymi, kręconymi schodami bez windy (dla rodziny z małym dzieckiem i wózkiem). Po zmarnowaniu pierwszego dnia i kolejnego przedpołudnia na ciągłych wizytach w recepcji dostaliśmy przynajmniej pokój z dużym łóżkiem, ale mimo KILKUNASTU prób kontaktu z recepcją przez cały pobyt nie doprosiliśmy się przygotowania dostawki dla dziecka, w związku z czym musiało spać z nami w łóżku. (Interwencja rezydentki tez nie była skuteczna). W pokoju wszystko dla było dwóch osób (ręczniki, kubki, pościel itp.) bez uwzględnienia dziecka. Niby all in a na wiele rzeczy można się naciąć jako płatne plus nachalne oczekiwanie napiwków na każdym kroku. Lazienka duża, ale w fatalnym stanie (podpryskiwane płytki i fugi, grzyb pod prysznicem, nie zawsze była ciepła woda). Klima działa tylko bardzo mocno, albo momentalnie robi się duszno, co przy dziecku już poskutkowało katarem. Wszyscy budziliśmy się w nocy bo było gorąco i na chwilę trzeba było włączyć nawiew, ale trzeba poczekać na wymianę powietrza i koniecznie go wyłączyć bo po pierwsze jest tak głośny, że nie da się spać, a po drugie zbyt chłodzi nawet na wysokiej temp i niskim nawiewie. Załatwienie czegokolwiek na recepcji graniczyło z cudem. Jak się do nich idzie każą dzwonić, jak się dzwoni każą przyjść. Po kilku rozmowach i umawianiu się na konkretną godzinę że coś ma być gotowe przychodzimy i robią z nas wariatów, że niby nikt nic wcześniej nie zgłaszał. I miało to miejsce przynajmniej 4 razy! Menu dla dzieci w restauracji to fikcja. Jest niby kids corner, ale jedzenie dokładnie to samo co w drugiej części i w zasadzie korzystają z niego wszyscy. Jedzenie bardzo monotonne - codziennie to samo + na lunch inna zupa (zwykle wodnista i bardzo słona) + jakiś rodzaj pieczonego mięsa na kolację. Raz w czasie pobytu pojawiły się skorupiaki z grilla i sushi. Menu dziecięce różniło się tym, że codziennie były dostępne frytki i lody.... Plac zabaw dla dzieci i kid's club dostępny wyłącznie przez 4 godziny dziennie (oficjalnie), a i tak nigdy nie był czyny w podanych godzinach. Jednym słowem wstyd, że taki hotel widnieje w ofercie jako 5-cio gwiazdkowy! Na plus jedynie otoczenie hotelu (chociaż baseny były znacznie zimniejsze niż woda w morzu) i plaża z bardzo długo płytką wodą, a dla zainteresowanych snurkowaniem pomost z którego można oglądać elementy rafy i rybki. Natomiast na plaży ciągli nagabywacze na masaże, wycieczki, zdjęcia, taxi, owoce i mnóstwo innych usług, więc bywało to męczące.
Katarzyna Ewa, Lublin - 02.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel tak ladny, a tak nie wykorzystany. - animacje w pazdziernika slabe.. - muzyka przy basenie w kolko to samo irytujaca - woda w basenie lodowata - do morza by poplywac trzeba przejsc z 200 m po kladce - polecono nam na podroz poslubna i to jest najgorsze co mogli nam polecic bo hotel sie nadaje tylko dla rodzin
Ewa Katarzyna, Lodz - 28.07.2024 | Termin pobytu: październik 2023
1/3 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Od początku pobytu mieliśmy problemy w pokoju. Druga Pani z wycieczki także miała podobne problemy, brakowało opieki polskojęzycznego przedstawiciela. Negatywy: - brak wody w pokoju, - niedziałający telefon, - niedziałający zamek w drzwiach, - niedziałające ogrzewanie/ klimatyzacja i bardzo nieszczelne okna, po naprawie działało przez 24h - bardzo długie oczekiwanie na reakcję ze strony hotelu na zgłoszone awarie (czekaliśmy około godziny na serwisanta, który po naprawie usterki ewidentnie czekał na napiwek) - mamy wrażenie, że część awarii była celowa, żeby tylko wyciągnąć od nas napiwek, - od godziny 9:00 do 23:00 codziennie dźwięki remontów, zostaliśmy zakwaterowani w budynku, który nie był jeszcze wykończony, - klimatyzacja w lobby była włączona na chłodzenie mimo, że wszyscy goście chronili się tam przed wiatrem i siedzieli w kurtkach. Po prośbie czy można podwyższyć temperaturę dostałam informację, że nie ma takiej możliwości. - siedząc przy basenie nie ma chwili spokoju, ludzie od SPA, fryzjerzy i innych usług ciągle zaczepiają. - bardzo słabe alkohole, podróbki napojów Pozytywy: - bardzo ładna lokalizacja, - hotel jak zostanie dokończony to może rzeczywiście będzie ok, - piękne ogrody, - było kilku naprawdę miłych barmanów, - jedzenie było dobre, - dużo świeżych owoców i warzyw, - dużo barów, - podgrzewany basen - dużo basenów - wystrój pokoju był ok
Klaudia, --- - 18.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
6/7 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Pierwszy raz w zyciu czuję się zwiedziony i rozczarowany tym co zostało mi sprzedane oraz jak na miejscu wyglądały wakacje z rodziną. Poza faktem że sam hotel jest na prawdę bardszo ładny i robi duże wrażenie, cała reszta nawet nie nadaje się na żadne komentarze. Dośc duzo podróżuję po świecie a w Egipcie jetsm drugi raz (poprzednio w Marsa Alam) ale takiego zawodu nigdy nie doznałem. Może nawet mam więcej zarzutów do Rainbow niż do samego hotelu bo wyraźnie opoisywałem że chce jechać rodzinnie i na czym mi zależy. W dużym skrócie: Hotel bardzo ładny i można dac mi spokojnie 5 za wygląd i czystoś. Widok na może za który zapłacilismy extra jest zupełną ściemą gdyż aby zobaczyć może trzeba sie wychylać z okna więc moze należałoby ponownie zdefinować co kto rozumie przez pojęcie widoku na morze... jeśli auto rozumie przez to obserwowanie morze przez patyk z lusterkiem na końcu (rodem z celi) to i owszem. Jedzenie jest na prawdę pod psem zupełnym.. nigdy w życiu nie mialem gorszej kuchni w żadnym zakątku świata. Dodam że nic nie ma żadnego smaku i jest po prostu niejadalne albo splanone (kurczaki). Pomimo że kraj który wydawać się może że duża część gospodarki to plony spożywcze i owoce to poza bananami nic tam nie uświadczysz. Alkohol - też poniekąd opcja ALL Iclusive załsuguje na zwrto pieniedzy w pełni.. Leją z uzywanych butelek wino które tylko z wygląda je przypomina bo ze smakiem nie ma nic wspólnego - jak poprosiłem aby mi pokazac co to jest to mi zabrano od razu butelkę i kelner sie tłumaczył że oni tylko w to wlewają. O kąpaniu dzieci w morzu można zapomnieć. Os samego hotelu rozpościera się na głębokość ponda 500m w morze obumarła rafa, do kórj bez dobrych butów nie wejdziemy gdyż od razu mamy rozwalonme nogi a jej głębokość to jakies 30-40cm na całej dugości 0,5km. Później moze już fajniej ale bardzo dalego i niebezpiecznie wiec pozostaje plaża. Plana całekim duza ale za mała na taka ilość gości gdyż hotel ma 620 pokoi więc codzienna walka z leżakami lub latanami, które w 100% obłożone sa przez Rosjan których jest tam ponad 80%. Generalnie każda rozmowa i pytania zawsze zaczynają się rosyjskim więc jak komuś nie przeszkadza to ok. W pokoju jak nie zostawimy 2-3 dolary to jego sprzątanie pozostawia wiele do życzenia, ale jak cos zostawimy to mamy na prawdę wydmuchnięte i zrobione z ręczników super atrakycjne zwierzęta. Restayuracje tematyczne to "umowna sprawa "bo one nie istnieją . Są co prawda w nazwie itp ale komletna porażka. Internet nie działa prawie nigdzie poza recepcją i tam też tylko aby otworzyć moze stronę www i wysłać cos na what'up. Tutaj też uwaga gdyż EGIPT szyfruje tą platformę więc czasami nie mozna nic na niej zrobic ale nikt nie zna z jakego klucza to się dzieje. Jedna z większych atrakcji dla której wybraliśmy hotel czyli Aquaparek to kompeltna porażka. Woda o tej porze jest lodowata, (dodam że podgrzewają tylko jedne basen na cały hotel więc wiadomo co tam sie dzieje). Działa to przez 30-40 minuht i jest wyłączane wiec przez tydzień udało nam się raz skorzystać bo większośc czasu nie działało albo lodowata woda więc sie nie dało. Reasumując - jak ktoś chce zobaczyć fajny budynek, bardzo zadbany i robiący wrażenie, ale nie oczekujac nic poza tym to moze i warto. Nie zmienia to faktu że RAINBOW powinine przedefinować zupełnie to co ten obiekt oferuje bo w sumie to nic jak dla mnie... Dodam że podrózuję samodzielnie lub przez biura i nigdy na RAINBOW sie tak bardzo nie zwiodłęm jak tym razem. Zawsze miałem w głowie że jak płacisz za R to mozesz spać spokojnie - no niestety to się widać zmieniło.. Udanych wyborów!
Mariusz Polska - 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną