Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(427 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

    JP 23.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Teoretycznie, wyjazd można byłoby uznać za udany, gdyby nie bardzo nieprzyjemny incydent z pokojem. Po przyjeździe w nocy do hotelu, 1 z 3 zarezerwowanych przez nas pokoi, nie był zgodny z zamówieniem – nie odpowiadał umówionemu standardowi, ilości łóżek, pościeli itd. Co istotne, Pracownik recepcji, już w chwili wydawania „klucza” wiedział o ww. niezgodności, gdyż zaznaczył nam, że jeśli pokój się nie spodoba, będziemy go mogli rano zmienić. Niestety, obiecana zmiana nie była tak oczywista i wymagała od nas interwencji u Rezydenta, a także Managera recepcji. Ciekawostką jest fakt, że wskazując Rezydentowi numer feralnego pokoju, Ta poinformowała nas, że w tym hotelu w ogóle nie ma pokoju o podanym numerze. Aby Rezydent uwierzyła nam - musieliśmy pokazać zdjęcie drzwi i klucza. Po licznych perturbacjach - w tym telefonach do Rezydenta, oraz długim oczekiwaniu, w końcu otrzymaliśmy pokój - jak pozostali członkowie naszej rodziny. Opisany incydent był bardzo nieprzyjemny i stresujący, przez co niestety zaważył na naszym zadowoleniu z pobytu i samym wypoczynku! Hotel przyjemny, czysty, z licznymi basenami. Blisko morza i zejścia na rafę, jednak widoku na morze przereklamowany. W 2 z 3 wykupionych przez nas pokoi, praktycznie obiecanego widoku nie było. Jedzenie różnorodne, jednak po kilku dniach monotonne. W naszym przypadku usługa a`la carte to niewypał, zamiast dań z karty podano dania, które były dostępne w formule all inclusive. Różnica dania nałożył Kelner, a nie my sami. Warto wybrać się na wycieczkę fakultatywną do Luksoru – świetny Przewodnik, bardzo dobrze władający językiem polskim, z dużą wiedzą i poczuciem humoru. Wycieczka do Hurghady – wg nas strata czasu i pieniędzy. Głównymi punktami wycieczki po mieście niestety stają się kawiarnia i sklep z tandetnymi pamiątkami oraz „markową” odzieżą, bez możliwości targowania cen. Pobyty w każdym z tych miejsc trwają ponad 1 h. Jedyne co warto zobaczyć w mieście to meczet i świątynię koptyjską, jeśli oczywiście ktoś jeszcze podobnych gdzieś nie widział. Rejs łodzią ze „szklanym dnem” – ciekawa atrakcja zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    średnio

    Patrycja, Bielsko-Biała 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    niestety jesteśmy z mężem trochę zawiedzeni hotelem. dostaliśmy najmniejszy pokój bez tarasu czy choćby kawałka balkonu - okej, szło to jakoś przeżuć, natomiast syf w łazience był nie do opisania. odechciewało się myć, brud przy prysznicu wyglądał jakby był tam od dawna. jedzenie nam nie smakowało. drinki słabe, a do tego podawane w plastikowych szklankach - brudnych i porysowanych. obsługa generalnie bardzo miła, ale czasami Pan kelner przyjmował zamówienie przy basenie na napoje i ich nie przynosił. hotel jako budynek jest przepiękny, dużo basenów - my siedzielismy przy takim mniejszym, gdzie było mniej osób i było super :) plaża ładna, dość płytko jeśli chodzi o morze, przez około 300m wody jest tylko do kolan. warto mieć buty do wody, ponieważ plaża jest kamienista na pewnym odcinku. rafa koralowa widoczna z molo przepiękna - widać wiele kolorowych rybek, cudowny widok. podsumowując, odpoczęliśmy, ale drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Rozczarowani hotelem 5-gwiazdkowym!

    Łukasz, Lublin 22.08.2021

    Jesteśmy rozczarowani obsługą i jakością hotelu Gravity, nie powinien mieć on 5 gwiazdek tylko co najmniej 4 gwiazdki. Byliśmy z biurem Rainbow już w niejednym hotelu np. w Grecji (Kreta ,Korfu, Rodos, Zakynthos itp.) czy np. na Wyspach Kanaryjskich (Gran Canaria, Fuerteventura) i to w hotelach o niskim standardzie ( 3,4-gwiazdkowych) a Hotel Gravity jest 5-gwiazdkowy za jaki się uważa - ale się rozczarowaliśmy i na pewno już tam nie wrócimy. (nie do tego hotelu). A szkoda bo miał być hotel 5-gwiazdkowy. (nowo otwarty bo w 2018 roku).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    marzec 2024

    Marcin, Warszawa 17.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    byłam w Egipcie 6raz i to nie jest moje top. zdecydowanie wolę większe obiekty. zdjęcia hotelu w katalogu prezentują domki, a zakwaterowanie jest w budynku 5pietrowym.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem