Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony nadający się do kapitalnego remontu dla gości niewymagających o stalowych nerwach. Hotel nie jest warty swojej ceny. Na pewno nie jest to 5* Nie polecam !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu jedzenie mocno średnie, obsługa niezbyt miła i wymuszająca nachalnie napiwki. Podczas kolacji duże kolejki do bufetu i problem z wolnym stolikiem. Bardzo duża ilość gości z Rosji zachowujących się jakby wszystko mogli przestawiając nawet leżaki gdzie leżały moje rzeczy. Wifi działające w pokoju ale bardzo wolne. Z plusów duża ilość basenów w tym jeden z podgrzewaną woda, ładne i nowoczesne pokoje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy ten hotel, Bo mial dużo dobrych opinii. Niestety hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Byliśmy kilka razy w Egipcie i moja opinia jest w odniesieniu do innych hoteli z tej samej półki cenowej. Zacznijmy od plusow: czyste pokoje i ładne, szybka reakcja obsługi na zgłoszony problem, wystarczająca ilość leżaków przy basenie i na plaży. I to na tyle. Natomiast minusy: jedzenie dramatyczne, monotematyczne, brak świeżo wyciskanych soków, mały wybór, zimne, np. pancake były przygotowywane wcześniej a podczas śniadania lekko ocieplane. Za arbuzy i truskawki trzeba było dodatkowo płacić. Plaża brzydka, rafa również. Leżaki na plaży brudne. Animacje dla mało wymagających, wręcz zniechecajce do brania udziału. My mieliśmy pokój w nowej części budynku, więc był ładny. Jednak niektórzy dostali w starej części, trochę byli rozczarowani.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd trzyosobową rodziną z dzieckiem w wieku 5 lat uważamy za umiarkowanie udany. Plusy: hotel jest nowy i czysty, obługa codziennie sprzątała pokoje i przynosiła świeże napoje, w tym butelkowaną wodę można było otrzymać w prawie nielimitowanej ilości. Do dyspozycji w grudniu były 2 podgrzewane baseny. Minusy: jedzenie codziennie takie samo, w trakcie kolacji wigilijnej (za którą zapłaciliśmy dodatkowo ponad 600 zł) okazało się, że hotel jest w stanie przygotować dobrej jakości posiłki; aquapark, którym chwali sie hotel, niestety nie ma podgrzewanych basenów, więc nie ma możliwości skorzystania z niego zimą; obsługa oczekuje gratyfikacji za każdą, najdrobniejszą przysługę/usługę.