Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To już nasz drugi pobyt w tym hotelu i zapewne nie ostatni.Nie będę sie rozpisywał bo poprostu trzeba to miejsce odwiedzić i samemu się przekonać ze naprawdę jest super pod każdym względem no może za wyjątkiem za szybko płynącego czasu;) Biuro RAINBOW polecamy z czystym sumieniem bo daje gwarancję udanego pobytu.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłem super wakacje z biurem podróży Rainbow tours w Egipcie w hotelu Jaz Aquamarine w lipcu. Rainbow tours kolejny raz stanęło na wysokości zadania , ale od początku .Wczasy kupiłem w miesiącu grudniu w promocji "First minute" ( zresztą jak w tym roku - poszukiwanie kierunku wakacji zmobilizowało mnie do napisania opinii) Wybrałem Rainbow Tours bo to duży touroperator, który nie ma problemów finansowych no i ma polisę w renomowanej firmie a nie jak większość biur w jakiejś "firemce". Hotel wybrałem sam , jednak Pani w oddziale RT utwierdziła mnie w mojej opinii co do hotelu. Podróż do Egiptu bez zastrzeżeń. Na lotnisku czekał na nas pracownik biura , który wskazał autokar do którego mamy wsiąść itp. Ten sam pracownik towarzyszył nam do samego hotelu i pomógł przy załatwieniu wcześniej pokoju ( doba hotelowa zaczyna się o 13 my już mieliśmy pokój około 11;00)Co do Hotelu to jest to naprawdę świetny hotel gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo dużo zieleni , basenów oraz 2 aquaparki.Pokoje przestronne ( pokój standard 36-40 m) do tego balkonik. W standardowej cenie można dostać pokój z widokiem na ogród , bądź pokój z widokiem na basen.Pokój z widokiem na morze tylko za dopłatą. Jak się dowiedziałem na miejscu od poznanych na wczasach znajomych są też pokoje z "atrakcyjnym widokiem" np. na ścianę , bądź śmietnik. Te pokoje jednak są wykupywane przez tzw. tanie biura podróży np.AS(upadło). Jedzenie jest pyszne , choć odrobinę monotonne( może to wynika z długości pobytu 16 dni). Rezydent jak Rezydent , choć w moich oczach zabłysnął kiedy okazało się przy wyjeździe ,że nas wylot się opóźni o 7 godzin ze względu na problemy na lotnisku - zadzwonił do nas do pokoju , poinformował o opóźnieniu i jeszcze załatwił nam przedłużenie naszego pokoju przez te 7 godzin tj. do 19:00 bez dodatkowych opłat. Obsługa hotelowa super zawsze uśmiechnięci i pomocni, szczególnie jak to w krajach arabskich po zobaczeniu 1$ ;-) Sprzątanie codziennie , codzienna wymiana pościeli ( nie wiem po co;-) ,ręcznikowe szaleństwo itp. Codziennie do formuły All inclusive butelka wody mineralnej Nestle Aquarel. Ręczniki na plaży darmowe jednak należy ich w miarę pilnować , ponieważ nasi wschodni sąsiedzi lubią je kolekcjonować.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niezapomniane chwile i dawka słońca w czasie ferii zimowych. Temperatura pozwalała na opalanie i korzystanie z podgrzewanych basenów oraz komfortowe zwiedzanie Kairu i piramid.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co Do hotelu to super. Wszystko idealnie. Duzo basenow ogromny obiekt kazdy ma tam swoja przestrzeń i nie ma przepychania sie. Niestety niuro rainbow to nie myslacy chciwi ludzie. Mielismy zameldowanie na 7 dob a lot do Polski dop w 8 dobie o 2 nad ranem. Wiec Rainbow pozostawia was bez pokoju od godz 12 do godziny 12 w nocy az was odbiora z lotniska. Jak mozna miec lot w innej dobie jak sie konczy pobyt? Porazka wiecej nie skorzystamy z tego biura .
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Hotelu Jaz Aquamarine był bardzo udany Wszystko na wysokim poziomie Bardzo czysto i smaczne jedzenie
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z uwagami na pozytywne doświadczenia po raz trzeci (2021, 2022) zakupiliśmy z ofertami FIRST MINURE firmy RAINBOW TOURS SA we wrześniu 2022r. 2-u tygodniowy pobyt AI w hotelu Jaz Aquamarine w Hurghadzie (Egipt). Wczasy, wraz z rozwojem i wnukiem, mają miejsce na przełomie czerwca i lipca 2023r. Niestety w tym roku zarówno organizatorzy imprez w zakresie przelotu, jak i hotel zawiedli nasze oczekiwania z dotychczasowych doświadczeń. Organizator w okresie zakup-wyjazd zmodyfikował infrastrukturę, zaczynając od ENTER AIR przez PLL LOT, FLY EGYPT Egipt) wreszcie WINDROSE AIRLINES (Ukraina). Zmieniono też były godziny odlotu z początkowej 06:15 na 20:50, która zakończyła się 00:05 dnia następnego, w którym z początkiem startu samolotu. Zauważyłem, że nie mogę sprawdzić poziomu serwisu pokładowego SINGAPORE AIRLINES. Po tym i wymień wyjazdach z firmą odniosłem wrażenie, Do hotelu, na szczęście jako pierwsi z transferowego autokaru, przyjechaliśmy ok. godz. 07. Cisza spokój, tylko mój i jeden recepcjonista, który po wzięciu paszportów spotkał się z pytaniem, jakie mamy rezerwację pokoju wejście na pokład jest objęte zakazem). W pokoju, również po raz pierwszy, stwierdzono uszkodzenie: uszkodzony dolnopłuk w wc, uszkodzoną część prysznicową, bezpieczny, który po włączeniu szyfru nie dał się już otworzyć bo baterie wymagają wymiany, czajnik, który wyłączył się bez zagotowania wody oraz wentylatora, ale wentylatora, wieszak na drzwiach wyposażenia przykręconych. Fakt; zostały wyodrębnione z podziału lub po kilku dniach po zgłoszeniu pracownika Relacja gościa. Gorąco w basenach woda ciepła, zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych oblegane, leżaków więcej niż osób więc nie trzeba wstawać o 5 rano, w restauracjach nie trzeba mieć w kolejkach ibić "się o jedzenie, bo wszystko jest dokładane na bieżąco przez personel , a goście o dziwo nie stosują czubatych talerzy. W hotelu w ogóle nic się nie zmieniło poza jednym: prawie zniknął język rosyjski, a wszędzie słychać język arabski. Mnie to przeszkadzało nie przeszkadzało to niestety chyba miało wpływ na funkcjonowanie hotelu. W zasadzie nie korzystaliśmy z obiadów w restauracjach główne wchodzą na "szybkie jedzenie" w barach na obiekt obsługujący niektóre proste dania z kart, proste i prostech. Niestety i tu również diabeł tkwi w szczegółach. Doprowadziła do opuszczenia bez jedzenia baru po 50 min gdy szósty kelner przyszedł potwierdzenie zamówienia . Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. przyniesienie przyjęcia, przyjęcie zamówienia - wykonało sześciu pracowników) doprowadziła do opuszczenia przyjęcia baru po 50 min szósty kelner przyszedł zamówienie. Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. przyniesienie przyjęcia, przyjęcie zamówienia - wykonało sześciu pracowników) doprowadziła do opuszczenia przyjęcia baru po 50 min szósty kelner przyszedł zamówienie. Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. Każdy jednak całokształt pobytu: WARTO POJECHAĆ.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu wysoki, czysto i schludnie jednak mam dużo uwag do jakości świadczonych wycieczek fakultatywnych. Zacznijmy od: 1 Hurgada tour. Niewypał, słaba polskojęzyczna opieka w wykonaniu niejakiego Imada ( imadło) który na pamięć nauczył się kilu kwestii powtarzając je do obrzydzenia. Oferował na wycieczce tylko te sklepy, w których ma prowizję. Na nic zdały się prośby i sugestie uczestników. Imat(d) wie swoje. 2. Luksor i Karnak. Wycieczka udana pod względem przewodniczym. Naggi-przewodnik popisał się wiedzą lokalną w dużym zakresie. Jaka tam była rola Imat(d)a nie wiemy, spał w autokarze. Korekty wymagałaby jedynie pora obiadu, bowiem powrót późnym popołudniem oraz naprawa toalety, z której korzystanie było wręcz niemożliwe. 3. Nurkowanie na rafie. Brak uwag, pełen profesjonalizm polskiej ekipy Synius Divers. Instruktorce Ani z Krakowa możecie pod wodą powierzyć spokojnie własne życie. Udana eskapada. 4. Kair i Giza. Opieka w Egipcie profesjonalna z udziałem kompetentnego i wykształconego przewodnika. Znowu uwaga do Imat(d)a, którego rola sprowadzała się do zaprowadzenia turystów do perfumerii i wytwórni papirusu, gdzie ustalał on prowizję na klientów w tym dla siebie. Miał pretensje do polskiej ambasady o brak wizy do RP.Co on chce u nas robić, jak on nic nie umie, podobnie jak społeczeństwo tego kraju, natomiast oczekiwania ogromne. Nawet pora obiadu okazała się problemem. Ludzie wyjechali z Hurgady ok 1:00 w nocy. około południa głodni,ale dla Imadła to problem, ważniejsza jest bajera w perfumerii. Zamiast chronić nas od natarczywych tubylców, wręcz eksponował ich śmieci w autokarze. Nie bez uwagi pozostaje fakt nakłania pasażerów do danin na rzecz kierowcy.żenada. Autokar do Kairu to złom, uszkodzona toaleta, zamiast niektórych szyb pleksa( to zagrożenie podczas kolizji). W drodze powrotnej z Kairu kierowca najechał na przeszkodę i uszkodził układ paliwowy. Cały autokar śmierdział paliwem, ale opiekunowi i kierowcy to nie przeszkadzało. Jedna z pasażerek rozcięła nogę na nie podświetlonej podłodze, nie znalazła na pokładzie apteczki.Inny pasażer od paliwa pochorował się ale co tam Imad musi spać. Interwencja spóźniona. Kolacji późnej w hotelu nie było z uwagi na opóźnienie, a wystarczyłby telefon opiekuna do hotelu by poczekano z kolacją. Generalnie urlop udany z zastrzeżeniami do wycieczek po Egipcie. Ponadto egzekwować należy po przylocie wizytę w strefie wolnocłowej bowiem pseudo opiekun nic nie mówi, a zakup markowego alkoholu w mieście jest niemal niemożliwy, a za 0,5l słabej jakości wódki miejscowi tubylcy oczekują 18-30USD Jednak hotel Jaz Aquamarine polecamy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel tuz nad morzem. Duzo basenow i lezakow, baseny zarowno podgrzewanw jak i chlodniejsze. Mila ogarniajaca obsluga, czyste pokoke w dobrym stanie. Duzo atrakcji dla dzieci i doroslych. Minusy Wieczorem jeden bar, brak rafy na plazy (plytka woda), jedzenie pomimo ze wydaje sie rozne smakuje dosyc plaskie i podobne - smaczne, ale malo roznorodne
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma dużo zalet: infrastruktura, czystość, wieczorne atrakcje kulturalne, urozmaicone jedzenie. Ma też jedną wadę: nie da się kąpać w słonej wodzie bo ponad 600 m od brzegu wody jest nadal po kolana, a dno robi się kamieniste i trudno iść dalej. Pozostaje kąpiel w 10 basenach (w tym 3 z podgrzewaną wodą). Pechowo trafiliśmy z lokalizacją pokoju w rejonie gdzie codziennie do 23.00 odbywały się dyskoteki na tarasie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?