5.6/6 (298 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspaniały i komfortowy. Wart swojej ceny.
6.0/6
Byliśmy w marcu i w maju tego roku. Siódmy raz... to już nasz drugi dom. Hotel wspaniały z 18 basenami. Super Aquapark i animatorzy. Bardzo dobra obsługa od managerów do sprzatajacych. Bardzo pomocni i uśmiechnięci. Super kuchnia zwłaszcza restauracja Muai Tokai. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też strefa ciszy gdzie nie ma muzyki...tylko lezaczki w wodzie :) . Pozostaje tylko wrócić znowu. Na koniec podziękowania dla p. BOSHRA SHENOUDA Egipcjanin z biura Rainbow , świetnie mówi po polsku i jest bar dz pomocny. Pozdrawiam
6.0/6
Przebywalismy w Hurghadzie w hotelu Jaz Aquamarine w okresie 14-21.01.2016. Pobyt, hotel, obsluga i wyzywienie godne najwyzszych ocen. Naprawde nie ma sie do czego przyczepic. Polecamy i pozdrawiamy.
6.0/6
Wyjazd rodzinny- synowie pełnoletni, wiec nie korzystaliśmy z atrakcji dla dzieci, choć były na 100% organizowane. Hotel położony ok 20 min od lotniska. Z hotelu do centrum Hurghada ok 25 min ( taxi ok 10$). W niedalekiej odległości od hotelu rzędy sklepikòw. Hotel bardzo czysty, personel pomocny, zawsze uśmiechnięty. Pokoje czyste, galanteria łazienkowa w formie dozownikòw ( brak balsamu do ciała i włosów), jest suszarka i lustro do makijażu. Wi-fi dla każdego pokoju oddzielnie, dostepne również w recepcji; kilka basenòw, w tym baseny zadaszone dla maluchów i strefa relaksu dla tych, którzy chcą leżeć w wodzie. Niestety, mimo, że leżakòw dużo, zajmowane są już z rana i to nie przez Polakòw. Napoje lokalne serwowane w plastikowych kubkach przez kelnera lub przy barze ( smakują jak oryginalne), lody na patyku dostepne codziennie ile dusza zapragnie w lodówkach przy basenie. Kilka restauracji ze smacznymi posiłkami- naprawdę każdy może wybrać bez problemu coś dla siebie, monotonia jak zwykle jeśli chodzi o śniadania, ale wybòr bardzo duży. Soki z kartonòw, kawa wybierana przez klienta z expresu- samoobsługa, to samo dotyczy napojòw gazowanych, choc wszedzie mega usmiechnieci kelnerzy służą pomocą; raz na pobyt- restauracja a’la karte- trzeba zamówić w recepcji. Przy plaży bar, przekąski, hot- dogi. Plaża czysta, 3 strefy zjezdzalni. Rafa bardzo daleko od brzegu, niedaleko łodzi, więc mało rybek- zalecane obuwie do wody. Hotel utrzymany w bardzo dobrej kondycji- widaċ codzienna pielegnacje. W pokoju sejf, klimatyzacja i płatny mini bar. Bardzo wygodne materace. Ręczniki plażowe w specjalnych torbach w pokoju- wymiana przez personel jak beda stały pod drzwiami pokoju. Hotel bardzo dobrze strzeżony, każdorazowe wyjšcie poza hotel odnotowane. Hotel oceniam bardzo wysoko, wszystkie informacje podane przez hotel sá zgodne z opisem- polecam w 100%