Opinie klientów o Jaz Aquamarine

5.6 /6
293 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Dorota, Polska 26.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Polecam w 100% jako stały bywalec Egiptu

Wyjazd rodzinny- synowie pełnoletni, wiec nie korzystaliśmy z atrakcji dla dzieci, choć były na 100% organizowane. Hotel położony ok 20 min od lotniska. Z hotelu do centrum Hurghada ok 25 min ( taxi ok 10$). W niedalekiej odległości od hotelu rzędy sklepikòw. Hotel bardzo czysty, personel pomocny, zawsze uśmiechnięty. Pokoje czyste, galanteria łazienkowa w formie dozownikòw ( brak balsamu do ciała i włosów), jest suszarka i lustro do makijażu. Wi-fi dla każdego pokoju oddzielnie, dostepne również w recepcji; kilka basenòw, w tym baseny zadaszone dla maluchów i strefa relaksu dla tych, którzy chcą leżeć w wodzie. Niestety, mimo, że leżakòw dużo, zajmowane są już z rana i to nie przez Polakòw. Napoje lokalne serwowane w plastikowych kubkach przez kelnera lub przy barze ( smakują jak oryginalne), lody na patyku dostepne codziennie ile dusza zapragnie w lodówkach przy basenie. Kilka restauracji ze smacznymi posiłkami- naprawdę każdy może wybrać bez problemu coś dla siebie, monotonia jak zwykle jeśli chodzi o śniadania, ale wybòr bardzo duży. Soki z kartonòw, kawa wybierana przez klienta z expresu- samoobsługa, to samo dotyczy napojòw gazowanych, choc wszedzie mega usmiechnieci kelnerzy służą pomocą; raz na pobyt- restauracja a’la karte- trzeba zamówić w recepcji. Przy plaży bar, przekąski, hot- dogi. Plaża czysta, 3 strefy zjezdzalni. Rafa bardzo daleko od brzegu, niedaleko łodzi, więc mało rybek- zalecane obuwie do wody. Hotel utrzymany w bardzo dobrej kondycji- widaċ codzienna pielegnacje. W pokoju sejf, klimatyzacja i płatny mini bar. Bardzo wygodne materace. Ręczniki plażowe w specjalnych torbach w pokoju- wymiana przez personel jak beda stały pod drzwiami pokoju. Hotel bardzo dobrze strzeżony, każdorazowe wyjšcie poza hotel odnotowane. Hotel oceniam bardzo wysoko, wszystkie informacje podane przez hotel sá zgodne z opisem- polecam w 100%

6.0/6

Agnieszka, Warszawa 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Polecamy Jaz Aquamarine

Hotel wybraliśmy z półrocznym wyprzedzeniem, świadomie, po przeczytaniu licznych opinii i wysluchaniu porad Pna z biura Rainbow z który co roku służył nam dobra radą. Zależało mam na dobrym stanardzie, dużych basenach, zjeżdżalniach, bliskości od lotniska i Hurghady. Przewijały się informacje, że wspaniały, przyjazna obsługa, ale najbardziej zastanowiło nas to, że ludzie wracając tam kilkanaście, a nawet kilkdziesiąt razy. Po przylocie w środku nocy mogliśmy tylko rzucić okiem na hotel nocą, ale juz od wejścia powitano nas słowami "witamy w domu" i tak się czuliśmy przez cały pobyt. Obsługa na najwyższym poziomie, wszyscy niezwykle mili i przyjaźni. Wyprzedzali nasze myśli, zawsze chętnie do pomocy. Baseny ogromne, podzielone na strefę cichą i rozrywową z animacjami. Zjeżdżalnie super. Hotel położony nad morzem z prywatną plażą, niestety duża płycizna na dużej powierzchni, ale zmieniało się to w różne dni, natomiast woda była wręcz gorąca, więc i tak kąpanie w morzu odpadało. Jedzenie bardzo dobre, można się czepiać, że nie było arbuzów, ale były inne owoce, liczne udogodnienia w hotelu no i ta obsługa. Cudowna zieleń o którą dbali pracownicy non stop. Animatorzy także starali sie umilić nam czas. Polecamy z czystym sumieniem. Hotel niezwykle czysty.

6.0/6

Monika, Legionowo 10.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Super hotel

Hotel godny polecenia. Przestrony i zadbany. Jedzenie różnorodne i smaczne. Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Obsługa hotelowa miła i uprzejma. Najlepszy hotel w Hurghadzie, również zdaniem miejscowych. Na pewno będziemy chcieli wrócić do niego.

6.0/6

Robert, Chodów 31.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Świetny wyjazd

Hotel wspaniały, wycieczki fakultatywne (Hurghada, Kair) bardzo dobrze zorganizowane. Następny wyjazd też będzie z Rainbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem