Opinie o Jaz Aquamarine

5.6/6 (298 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
298 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Wspaniały hotel

    Hotel przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspaniały i komfortowy. Wart swojej ceny.

    Mariusz, Koszalin - 21.09.2014

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Jak zwykle fantastycznie

    Byliśmy w marcu i w maju tego roku. Siódmy raz... to już nasz drugi dom. Hotel wspaniały z 18 basenami. Super Aquapark i animatorzy. Bardzo dobra obsługa od managerów do sprzatajacych. Bardzo pomocni i uśmiechnięci. Super kuchnia zwłaszcza restauracja Muai Tokai. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też strefa ciszy gdzie nie ma muzyki...tylko lezaczki w wodzie :) . Pozostaje tylko wrócić znowu. Na koniec podziękowania dla p. BOSHRA SHENOUDA Egipcjanin z biura Rainbow , świetnie mówi po polsku i jest bar dz pomocny. Pozdrawiam

    Kornel, Warszawa - 22.06.2017  | Termin pobytu: maj 2017

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wypoczynek

    Przebywalismy w Hurghadzie w hotelu Jaz Aquamarine w okresie 14-21.01.2016. Pobyt, hotel, obsluga i wyzywienie godne najwyzszych ocen. Naprawde nie ma sie do czego przyczepic. Polecamy i pozdrawiamy.

    Tomasz, - 28.01.2016

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Polecam w 100% jako stały bywalec Egiptu

    Wyjazd rodzinny- synowie pełnoletni, wiec nie korzystaliśmy z atrakcji dla dzieci, choć były na 100% organizowane. Hotel położony ok 20 min od lotniska. Z hotelu do centrum Hurghada ok 25 min ( taxi ok 10$). W niedalekiej odległości od hotelu rzędy sklepikòw. Hotel bardzo czysty, personel pomocny, zawsze uśmiechnięty. Pokoje czyste, galanteria łazienkowa w formie dozownikòw ( brak balsamu do ciała i włosów), jest suszarka i lustro do makijażu. Wi-fi dla każdego pokoju oddzielnie, dostepne również w recepcji; kilka basenòw, w tym baseny zadaszone dla maluchów i strefa relaksu dla tych, którzy chcą leżeć w wodzie. Niestety, mimo, że leżakòw dużo, zajmowane są już z rana i to nie przez Polakòw. Napoje lokalne serwowane w plastikowych kubkach przez kelnera lub przy barze ( smakują jak oryginalne), lody na patyku dostepne codziennie ile dusza zapragnie w lodówkach przy basenie. Kilka restauracji ze smacznymi posiłkami- naprawdę każdy może wybrać bez problemu coś dla siebie, monotonia jak zwykle jeśli chodzi o śniadania, ale wybòr bardzo duży. Soki z kartonòw, kawa wybierana przez klienta z expresu- samoobsługa, to samo dotyczy napojòw gazowanych, choc wszedzie mega usmiechnieci kelnerzy służą pomocą; raz na pobyt- restauracja a’la karte- trzeba zamówić w recepcji. Przy plaży bar, przekąski, hot- dogi. Plaża czysta, 3 strefy zjezdzalni. Rafa bardzo daleko od brzegu, niedaleko łodzi, więc mało rybek- zalecane obuwie do wody. Hotel utrzymany w bardzo dobrej kondycji- widaċ codzienna pielegnacje. W pokoju sejf, klimatyzacja i płatny mini bar. Bardzo wygodne materace. Ręczniki plażowe w specjalnych torbach w pokoju- wymiana przez personel jak beda stały pod drzwiami pokoju. Hotel bardzo dobrze strzeżony, każdorazowe wyjšcie poza hotel odnotowane. Hotel oceniam bardzo wysoko, wszystkie informacje podane przez hotel sá zgodne z opisem- polecam w 100%

    Dorota, Polska - 26.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem