Opinie klientów o Jaz Aquamarine

5.6 /6
293 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Michał, Konin 29.09.2021

Super, ale...

Pokoje ok, czysto wszedzie tak że można jeść z podłogi... Jedzenie super, napoje oryginalne. Alkohole dobre, piwo ok, wino pyszne. Obsługa przemiła. Rezydent od Rainbow Mustafa przesympatyczny i pomocny gość. Mnóstwo basenów podzielonych na strefy lecz niektórym gościom trudno wytłumaczyć by z wrzeszczącymi bachorami przebywali na basenach dla dzieci lub w strefie głośnej z muzyką a nie w strefie relaksu gdzie ludzie chcą odpocząć i ciszy spokoju... Poza tym sam hotel super a nawet zbyt duży bo po wyczerpującym dniu smażenia sie na słońcu czasami nie mieliśmy siły by iść na plaże na drugi koniec gdzie odbywały sie imprezy ponieważ sama droga spacerem zajmowała prawie 10 min. Wielkość hotelu z kolei pozwala na to by w dowolnej porze dnia znaleźć wolne leżaki bez większego problemu. Bliskość plaży też na wielki plus. Zjeżdżalnie super nie tylo dla dzieci. Minus (tu raczej miejsca a nie hotelu) to, że poza hotelem syf, kilka rozwalających sie budynków i dalej pustynia. Arabowie na ulicach strasznie natarczywi i naciągający na wszystko. Ceny dla białego człowieka 3 razy wyższe niż dla tubylców - mówię o cenie juz po negocjacjach. Taksówkarze oszukują. Na ulicy nie ufac nikomu a najlepiej nie wychodzic z hotelu. Klątwa faraona dopada na 2-3 dzień ale aptekarz z pobliskiej apteki na szczęście pomocny i po lekach kupionych u niego wszystko wraca do normy.

5.5/6

Krzysztof, Olsztyn 06.11.2016

Jeden z najlepszych hoteli w Hurghadzie

Doskonały hotel dla bardzo wymagających gości. Duże, eleganckie, codziennie dokładnie sprzątane pokoje. Serwis pokojowy bardzo miły, podobnie jak kelnerzy, barmani, recepcjoniści oraz pozostały personel hotelowy. Duzy wybór smacznych posiłków oraz bogata oferta all incl na napoje soft i alkoholowe. W barze na plaże posiłki serwują kelnerzy. Ze względu na podział hotelu na baseny z animacjami i bez animacji, mogą tutaj wypoczywać rodziny z dziećmi, jak i osoby ceniące nieco cichszą atmosferę. Jest jednak minus, to bardzo długa ( w głąb morza) płytka plaża. Żeby skorzystać z głębszej wody i rafy, trzeba dostać się na molo hotelu Titanic.

5.5/6

Tomasz, Warszawa 05.05.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Bardzo przyjemny hotel

Hotel naprawdę ładny, bardzo dużo ładnie utrzymanej zieleni. Pomimo tego, że kompleks hotelowy jest dość duży można spokojnie odpocząć w strefie relaxu (nie ma tam głośnej muzyki). W opcji All Inclusive są dwie restauracje główne. Jedna z 3ma posiłkami: śniadanie, obiad, kolacja (ale jedzenie mniej nam odpowiadało; chyba bardziej pod "lokalesów") i druga Four Corners gdzie były tylko śniadania i kolacje, ale jednak było bardziej europejsko i jedzienie naprawdę smaczne. Plaża hotelowa ok, ale pływanie w morzu raczej nie wchodzi w grę. Trzeba iść wodą do kolan (pomostu nie ma;)) ok 15-20 mi zeby dojść do głębiny (duże wypłaszczenie). Jednak nie stanowi to jakiegoś problemu bo hotel posiada dużo basenów gdzie można się "wypluskać". Jaz Aquamarine na uboczu Hurghady, do miasta taksówką jechaliśmy około 15-20 minut. Ogolna ocena bardzo dobra.

5.5/6

EUGENIUSZ, Wejherowo 20.12.2022
Termin pobytu: grudzień 2022

opinia pobytu

całość pobytu oceniam na dobry,jedyny hotel w którym zawsze od listopada woda w basenach jest ciepła
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem