5.6/6 (298 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Wspaniały hotel, rozległy, ze strefą ciszy (bez muzyki ), obsługa nie nachalna co w Egipcie jest niestety rzadkością. Pobyt wyjątkowo udany, napewno tam wrócimy.
6.0/6
Kolejna wizyta w tym hotelu i kolejne cudowne wakacje! Infrastruktura - super, organizacja czasu na terenie kompleksu- rewelacja, jak zwykle niesamowicie miła, uczynna obsługa, jedzenie niezwykle urozmaicone i dostępne przez cały dzień do godz.01.00 , także gdy się wraca późno z wycieczki, spokojnie można zjeść kolacje. Nie zawiodłam się i tym razem, nie zamienię tego hotelu na żaden inny ! Do zobaczenia 🤎
6.0/6
poświęciłem wiele czasu na szukanie hotelu a potem na czytaniu opinii.Wybrałem Aquamarine ze względu na opinie bardzo pozytywne,a opiniom negatywnym nie dawałem wiary.Na miejscu okazało się,że miałem rację.Hotel od samego początku zachwyca.Obsługa na światowym poziomie,dużo basenów,obawiałem się natłoku ludzi w sierpniu lecz kompleks jest tak duży,że nie widać maksymalnego oblężenia obiektu.Także w restauracjach,dodatkowe bary z przekąskami( normalne obiady np z frytkami,warzywami itp)sprawiają że ludzie nie są skupieni podczas posiłków w jednym miejscu.Pokoje(superior)-bajka.Tv nowoczesne(4 hdmi,usb,pc-vga)Toaleta duża(jest nawet bidet)Łozka megawygodne,na jednoosobowym spokojnie wyspią się 2 osoby,drinki smaczne,piwo dobre(jak na lokalne),Figloklub-wspaniała sprawa,nasz 5 letni syn nie mógł się doczekac otwarcia-aż biegł aby byc pierwszym,wiele osób nadaje na jedzenie.My bylismy od 7-14 sierp w grupie 4os dorosłe plus dziecko i nikt nie narzekał,każdy zachwycony mimo że jedliśmy rózne rzeczy,nawet doprawione było pod nasze gusty,kolejek do dan nie było,czasem chwile trzeba było na szklanki lub filizanki ale to niuans trwajacy chwilkę i w ogole nie przeszkadza,goscie głownie zNiemiec,Polski,Rosjan bardzo mało,byl iFrancuzi,Włosi ,Muzułmanie,Anglicy.MImo takiej mieszanki-pełna kultura,zero sprzeczek,spięć itp.Aquaparki oblegane.Najbardziej obawialismy się zemsty faraona ale nikt z nas nic nie miał.Na wycieczce fakultatywnej jeden gość z Hiltona opowiadał nam,że mimo uważania na wszystko jednak "się załapał"ale nie bawił się w żadne antinale itp.Po prostu zadzwonił do rezydenta który zoorganizował szybko samochód ktory zabrał go do prywatnego lekarza,dostał zastrzyk i po godz wszystko wrociło do normy.Na drugi dzien był znami na safari jak nowo narodzony.Nie wiem jak w innych biurach ale Rainbow własnie takie rozwiazanie proponuje i gdyby mnie cos takiego spotkało nie bawiłbym się w zabawe miejsowymi tabletkami i 2-3 dniami wyjetymi z pobytu.Obsługa perfekt,nie nachalna-kumpel byl swiadkiem rozmowy menagera z kelnerami aby "nie wyciagali rąk"Wiec bez żadnego napiwku można być również extra obsluzonym.Moja opinia jest moze chaotyczna ale ciezko wszystko opisywac i odnosic sie do kazdej sytuacji.kiedys,kiedys byłem 9 lat kelnerem w najlepszym hotelu w moim miescie wiec "zboczenie zawodowe"mi pozostało i osobiscie nie mam do czego się tam doczepić,obsługa bardzo szybko reaguje na kazdą zachciankę.POLECAM,POLECAM,POLECAM
6.0/6
Polecam wszystkim, proszę skrajne złe opinie ignorować , w tym roku było mniej muzyki tanecznej na tarasie wieczorem-szkoda, reszta nawet lepiej niż przed rokiem ,zachęcam Polaków do nawiązywania znajomości , razem fajniej ! Dolary warto rozmienić u kierowców na lotnisku , na wszelki wypadek kupić w normalnej aptece DIAX 2USD