Opinie o Jungle Aqua Park by Neverland

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    wyjazd wypoczynek

    Małgorzata, Gorzów Wielkopolski 10.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    nie wiem od czego zacząć i jak oceniać. Przyjeżdżam w to miejsce po raz drugi. Najpierw szok jak zobaczyłam pokój jaki dostałam nr 5241 nigdy tego numeru nie zapomnę. pokój dla ubogich standard może pół gwiazdki. widok zamiast na baseny dla dzieci to na plac budowy. Po ostrej interwencji w czasie 5 godzin dostałam to czego oczekiwałam i zamawiałam. Bardzo proszę RAINBOW aby zwracać uwagę jakie pokoje będą waszym klientom przekazywane. Zapłaciłam za wyjazd nie na last minet tylko wyjazd był zaplanowany Tu niestety nawet gwiazadmi wam nie dam pokój który otrzymałam z mężem i dzieckiem był już załatwiany przeze mnie i rezydenta. SZOk mam zdjęcia i będę składać reklamacje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowanie

    Ania 21.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byliśmy w tym hotelu 3 raz, jednak nie jest to już ten hotel, co kiedyś. Wiele rzeczy zmieniło się na niekorzyść. Jest to olbrzymi moloch, który stawia na ilość, a nie jakość. Przestrzeń, która na początku budziła podziw stała się pełnym przepychu placem zabaw dla dzieci. Warto zaznaczyć, że Polacy są gorzej traktowani poprzez dostawanie pokoi w gorszej lokalizacji i z gorszym standardem. Pomimo tego, że hotel oferuje dużą ilość restauracji, jedzenie nie zachwycało. Stworzenie smacznego posiłku było trudne, ponieważ różnorodność potraw była mała, a wiele uniwersalnych przekąsek takich jak np. frytki znajdowały się tylko w jednym miejscu, co generowało dodatkowe przemieszczanie się pomiędzy restauracjami. Podczas naszego pobytu doświadczyliśmy problemów z zakwaterowaniem, które wynikały ze strony hotelu, a ludzie pracujący w recepcji nie wykazywali większego zaangażowania w jego rozwiązanie. Byliśmy wysyłani od jednej osoby do drugiej, a każda mówiła co innego. Dopiero rezydentka, która mogła porozmawiać z managerem pomogła nam rozwiązać problem, który trwał 3 dni. Na pewno już tam nie wrócimy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    50/50

    Paweł, Szczecin 09.06.2021 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Jedzenie jest super, ale jak komuś zależy na spaniu w czystym pokoju to tu napewno nie spszątają. Przy tym non stop "delikatnie" sugerują o zostawieniu napiwku. Identyczna sytuacja była u sąsiadów w pokojach obok. W ciągu 7 dni z pokoju jedynie co były wyrzucane śmieci a o podstawowe rzeczy typu mydło trzeba było non stop przypominać. Wyposażenie pokoji również dawno podlega wymianie. No i generalnie nie jest to hotel 4*, nie mówiąć już o 4,5* jak podaje operator.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    organizacja Rainbow - super, ale obsługa hotelu - słabo

    Dorota, Kraków 08.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wszystko, co zorganizowane przez Rainbow było na schwał (odbiór z lotniska, komunikacja, informacje, piloci i przewodnicy na wycieczkach). Jednak w hotelu recepcjonista wcisnął nam inny pokój, niż kupiliśmy (niższy standard, pokój rodzinny zamiast dwóch osobnych), zaś cały obiekt hotelowy ewidentnie nastawiony na "masówkę" (rozbudowany tanim kosztem, w niskim standardzie - o przytulności można pomarzyć). Hotelowa plaża - małą, z kamienistym zejściem, nieładna. Niby dużo restauracji, a wybór jedzenia słaby. Na pizzę czy nuggety czekało się w kolejce po 20-30 minut. Do tego trzeba było się dopraszać o napoje, czekać po pół godziny na opóźnione otwarcie baru z kawą, szukać punktu z ręcznikami na basen, bo w niektórych czyste kończyły się w środku dnia... Sama Hurghada brudna, zaśmiecona, jakby lata świetności miała dawno za sobą... Warto zobaczyć zabytki Egiptu, ale na wypoczynek dołożyć co nieco i jechać do ZEA.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Ilona, Kraków 21.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel ma bardzo średni standard. Lokalizacja jest niezbyt udana – obiekt znajduje się w dość oddalonej okolicy, co może stanowić problem dla osób, które chcą łatwo dostać się do atrakcji turystycznych. Pokoje są rozrzucone po całym terenie hotelu, co powoduje, że poruszanie się po nim bywa uciążliwe. Personel skupił się głównie na obsłudze rodzin egipskich, szczególnie na atrakcjach i innych udogodnieniach, a reszta gości była obsługiwana w sposób pośredni i nieco zaniedbany. Takie podejście do gości nie sprzyja przyjemnemu pobytowi. Niestety, nie planuję powrotu do tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Najgorszy wyjazd

    Kinga 01.08.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Oczywiście, oto zaktualizowana wersja opinii z dopiskiem o rezydencie: ⸻ Zarezerwowaliśmy pobyt w Jungle Aqua Park, jednak na miejscu okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w Alf Leila Wa Leila, który sąsiaduje z Jungle i ponoć w sezonie letnim „zamienia się” w Jungle. Niestety nikt nas o tym wcześniej nie poinformował. Po przyjeździe dostaliśmy pokój w bardzo złym stanie – woda kapała z klimatyzacji na podłogę, było brudno i ogólnie nieprzyjemnie. Zapewniono nas, że to tylko na jedną noc i że następnego dnia o 12:00 dostaniemy inny pokój. Niestety, nowy pokój był gotowy dopiero wieczorem… Co prawda znacznie lepszy, ale sytuacja i tak pozostawiła niesmak. Zgłosiliśmy sprawę do rezydenta, ale usłyszeliśmy tylko, że standard naszego pokoju odpowiada temu zarezerwowanemu i nie zostaniemy przeniesieni do Jungle Aqua Park – mimo że to właśnie ten hotel widniał na naszej rezerwacji. Jednego dnia prąd był odcięty praktycznie od południa aż do wieczora. W inne dni również zdarzały się krótsze przerwy w dostawie prądu. Jeśli chodzi o bar – właściwie go nie było. Po terenie chodził tylko kelner z turystyczną lodówką i oferował drinki, piwo, soki. Rano napoje były jeszcze zimne, ale popołudniu wiadomo – już ciepłe. Dodatkowo kelner był dość nachalny i za każdym razem oczekiwał napiwku. Do aquaparku trzeba było dojść kawałek dalej, ale na szczęście często kursował hotelowy busik, z którego skorzystaliśmy dwa razy. Na plus – jedzenia było sporo i było nawet smaczne. Podsumowując: gdybyśmy od początku zostali zakwaterowani w hotelu, który faktycznie zarezerwowaliśmy, to pewnie ocena byłaby wyższa. A tak – mimo kilku plusów – pozostał niestety pewien niesmak.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Strasznie się popsuło

    Szymon, Warszawa 07.01.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bylismy w tym hotelu kilka lat temu i musze przyznać, że bardzo się popsuło. Wiadomo, że jak jest w Egipcie, z definicji wiadomo, że zawsze coś bedzie nie tak np. w pokoju, ale szybka reakcja i szybkie rozwiązanie problemów całkowicie załatwia sprawę. Tutaj niestety tak nie jest, było kilka problemów z pokojem, zgłaszanych kilka razy w ciągu dnia, których nie udawało się rozwiązać. Problem z TV i cieknącą w nocy toaleta rozwiązali finalnie po 2 dniach, choć pilot do TV nie działał do końca pobytu, a problemy były zgłaszane kilka razy w ciągu dnia. Obok aqua parku prowadzona jest dość głośna budowa, a że woda w "podgrzewanym" aqua parku byla zimna, to sobie poobserwowałem jak oni ten hotel buduja i z obserwacji wniosek jest taki, że nie dziwi mnie dlaczego w hotelach w Egipcie jest jak jest. Ogólnie hotel fajny, ale 4* to jest MAXIMUM. Jak ktoś chce się kąpać w basenach, to albo mu pasuje chłodna woda, albo niech nie jedzie w okresie zimowym.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Egipt zimą.

    Bogusława 06.03.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo duże rozczarowanie. Wyjazd rodzinny 2+2 okazał się porażką. Może ten hotel był kiedyś fantastyczny ale to było chyba dość dawno, co widać na każdym kroku. Pokoje to loteria. Jak się uda to jest w miarę ładny. A jak nie to się mieszka w brudnym ciasnym slamsie na końcu hotelu. Wyżywienie ok, ale trzeba się nachodzić, żeby coś zjeść dobrego. Obsługa hotelowa to dramat. Na każdym kroku oczekują napiwków. Począwszy od recepcji poprzez obsługę pokoi, a kończąc na barmanach. Wieki trzeba czekać na naprawę czegokolwiek. Pani rezydent mogłoby tam nie być. Wyjdzie na to samo. Obok hotelu dwa place budowy, co słychać i czuć. A także dość ruchliwa i głośna ulica. Na plażę można dojechać busem z hotelu. Jednak sama plaża nie powala. Jedyne plusy to rozrywka i atrakcje dla dzieci. Animatorzy bronią honoru hotelu jak mogą. Jeśli chodzi o aquapark, to jest dość dobry, lecz często występowały awarie i braki pontonów. Za taką cenę można mieć o wiele wyższy standard, nawet w Egipcie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie jesteśmy zadowoleni

    Edyta, Wrocław 18.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zmienialiśmy pokój 2x . Za wszystko obsługa domagała się napiwków. Panowie sprzątający w pokojach wręcz wychodzili na basen i wołała „princessa come to me” :/ Atrakcja show na którą można było się zapisać tylko 1 x - była full zajęta więc nie mogliśmy skorzystać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem