Kategoria lokalna 4
3.0/6
nie wiem od czego zacząć i jak oceniać. Przyjeżdżam w to miejsce po raz drugi. Najpierw szok jak zobaczyłam pokój jaki dostałam nr 5241 nigdy tego numeru nie zapomnę. pokój dla ubogich standard może pół gwiazdki. widok zamiast na baseny dla dzieci to na plac budowy. Po ostrej interwencji w czasie 5 godzin dostałam to czego oczekiwałam i zamawiałam. Bardzo proszę RAINBOW aby zwracać uwagę jakie pokoje będą waszym klientom przekazywane. Zapłaciłam za wyjazd nie na last minet tylko wyjazd był zaplanowany Tu niestety nawet gwiazadmi wam nie dam pokój który otrzymałam z mężem i dzieckiem był już załatwiany przeze mnie i rezydenta. SZOk mam zdjęcia i będę składać reklamacje.
Małgorzata, Gorzów Wielkopolski - 10.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
14/16 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jedzenie jest super, ale jak komuś zależy na spaniu w czystym pokoju to tu napewno nie spszątają. Przy tym non stop "delikatnie" sugerują o zostawieniu napiwku. Identyczna sytuacja była u sąsiadów w pokojach obok. W ciągu 7 dni z pokoju jedynie co były wyrzucane śmieci a o podstawowe rzeczy typu mydło trzeba było non stop przypominać. Wyposażenie pokoji również dawno podlega wymianie. No i generalnie nie jest to hotel 4*, nie mówiąć już o 4,5* jak podaje operator.
Paweł, Szczecin - 09.06.2021
1/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wszystko, co zorganizowane przez Rainbow było na schwał (odbiór z lotniska, komunikacja, informacje, piloci i przewodnicy na wycieczkach). Jednak w hotelu recepcjonista wcisnął nam inny pokój, niż kupiliśmy (niższy standard, pokój rodzinny zamiast dwóch osobnych), zaś cały obiekt hotelowy ewidentnie nastawiony na "masówkę" (rozbudowany tanim kosztem, w niskim standardzie - o przytulności można pomarzyć). Hotelowa plaża - małą, z kamienistym zejściem, nieładna. Niby dużo restauracji, a wybór jedzenia słaby. Na pizzę czy nuggety czekało się w kolejce po 20-30 minut. Do tego trzeba było się dopraszać o napoje, czekać po pół godziny na opóźnione otwarcie baru z kawą, szukać punktu z ręcznikami na basen, bo w niektórych czyste kończyły się w środku dnia... Sama Hurghada brudna, zaśmiecona, jakby lata świetności miała dawno za sobą... Warto zobaczyć zabytki Egiptu, ale na wypoczynek dołożyć co nieco i jechać do ZEA.
Dorota, Kraków - 08.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
4/9 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Bylismy w tym hotelu kilka lat temu i musze przyznać, że bardzo się popsuło. Wiadomo, że jak jest w Egipcie, z definicji wiadomo, że zawsze coś bedzie nie tak np. w pokoju, ale szybka reakcja i szybkie rozwiązanie problemów całkowicie załatwia sprawę. Tutaj niestety tak nie jest, było kilka problemów z pokojem, zgłaszanych kilka razy w ciągu dnia, których nie udawało się rozwiązać. Problem z TV i cieknącą w nocy toaleta rozwiązali finalnie po 2 dniach, choć pilot do TV nie działał do końca pobytu, a problemy były zgłaszane kilka razy w ciągu dnia. Obok aqua parku prowadzona jest dość głośna budowa, a że woda w "podgrzewanym" aqua parku byla zimna, to sobie poobserwowałem jak oni ten hotel buduja i z obserwacji wniosek jest taki, że nie dziwi mnie dlaczego w hotelach w Egipcie jest jak jest. Ogólnie hotel fajny, ale 4* to jest MAXIMUM. Jak ktoś chce się kąpać w basenach, to albo mu pasuje chłodna woda, albo niech nie jedzie w okresie zimowym.
Szymon, Warszawa - 07.01.2022
3/3 uznało opinię za pomocną