Opinie o Long Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Egipt wczasy

    Darek 09.10.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    hotel wielki ale wszędzie blisko bo są busy, można tez spacerować , pokój bez remontu wiele do życzenia . na plus sprzątnie codziennie (ścielenie łóżka) klimatyzacja nie do zniesienia , basen główny dla ludzi lubiących hałas gwar i ciągłe zaczepianie. panowie w recepcji nie są pomocni , przy próbie rozmienienia 100 dolarów odmówili ze względu na minimalnie zgięty i ubrudzony róg, wyjazd z hotelu o godzinie 0:50 doba hotelowa do godziny 12:00 przy próbie pozyskania prowiantu (wody) poinformowali że trzeba zapłacić za wodę, kuchnia mięsa mało, owoce mało, warzywa może być , jedyne czym się broni to rafa koralowa i plaza choć biegają naganiacze

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hilton - to zobowiązuje, pozornie

    Michał Gdynia 28.03.2014 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Stosunek cena/jakość był porażający. Nie mam zamiaru tracić mojego czasu, żeby wymieniać wszystkie wady tego hotelu, lecz było ich nadzbyt wiele.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Tragedia w Hiltonie.

    Marta Ś. 16.01.2015 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Po 15 dniowym urlopie wróciłam do kraju zniesmaczona i szczęśliwa, że to już koniec tej męczarni. Na początku dostaliśmy pokój w budynku rodzinnym gdzie farba łuszczyca się na ścianach od wilgoci, meble nie jedno już przeżyły a w łazience oprócz czarnych smug i rdzawych zacieków była wanna z popękanym dnem. Po obejrzeniu dwóch kolejnych pokoi w budynku głównym (jeden z widokiem na pustynie, drugi z widokiem na morze i baseny) zmieniliśmy lokum dopłacając 150 euro. Choć wanna w łazience była podobna do poprzedniej cieszyliśmy się z pięknych widoków i większego oraz bardziej słonecznego wnętrza. Ponieważ pobyt nasz przypadał na styczeń liczyłam na możliwość dogrania pokoju klimatyzacją- niestety funkcja ta nie działała. Co do jedzenia i picia to kolejna porażka. Przybasenowe bary serwowały napoje w plastikowych kubeczkach wielorazowego użytku. Obsługa w ciagu dnia przemykała miedzy leżakami wybierając je ze śmietników. W dwóch restauracjach z których można było korzystać przez cały dzień serwowano to samo jedzenie. Z mięs zamiennie przepiórki,tłustą wołowinę, wątrobę wołowa oraz tradycyjna kofte. Z ryb to tylko smażona w panierce ryba o smaku mułu i raz w tygodniu pieczona ryba oraz odgrzewane na grillu małe rybki. Zero owoców morza. Z dodatków do wyboru ryż, rozgotowany makaron i ziemniaki. W barze sałatkowm prym wiódł ogórek z pomidorem- pokrojony i serwowany w dużych miskach, tak aby zapełnić miejsce. Oczywiście od rana do wieczora pieczywo. Z deserów to biszkopt na tysiąc sposobów biały lub kakaowy suchy na wiór przekładany kremem bez smaku. Zupy o smaku wody z mąka. Obsługa sprzątała talerze i stoły w pośpiechu dając do zrozumienia żebyśmy już sobie poszli. Podsumowujac bardzo mała różnorodność i bieda. Reszta personelu nie lepsza. Kolorowe, ładnie udekorowane drinki w normalnych szklankach dodatkowo płatne a w all inclusiv małe kubeczki na dwa łyki. Przelicznik euro do dolara 1:1 i nie wydawanie reszty to tamtejsze standardy. Nie czułam się tam jak gość tylko jak osoba z której trzeba wycisnąć jak najwiecej pieniędzy, bo do tego służą turyści. Nie polecam tego hotelu i ogólnie Egiptu za ich podejście do turystów oraz za stosunkowo wysokie ceny a niskie standardy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rezerwacja

    Aneta 26.08.2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Po zdecydowaniu się na dany hotel kliknięciu rezerwacji i wypełnieniu formularzy na 4 uczestnikow na koniec system podał sumę podwyższona zwiększona o 400zl. Przed kliknięciem rezerwacji system może robić co chce zwiększać i zmniejszać cenę co godzinę ale kiedy ktoś już klika rezerwacje system nie powinien sam sobie zmieniać ceny i nie informować o tym w trakcie wypełniania danych

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Brudna łazienka

    Layla 01.12.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Brudna łazienka. Wanna z brudną zasłonką, po odkręceniu leci żółta woda. Wszystko się klei. Pokój niby sprzątany, ale raczej nie dotyczy to wanny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem