5.6/6 (28 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Polecam - hotel bardzo dobry. Porównując do standardów europejskich - mocne ****. Jest cienka granica między cztero- i pięciogwiazdkowym hotelem. W najwyższej na uwagę zasługuje czystość, estetyka, poczucie "zaopiekowania" się gościem - detale...i tutaj tych detali brakuje. Z drugiej strony jest to jeden z lepszych hoteli na wybrzeżu Morza Czerwonego. Udany wyjazd. Czy wróciłbym? Trudno powiedzieć.
5.0/6
hotel ogólnie dobry na pewno jeden z najlepszych w Hurgadzie ze względu na stosunkowo wysoką cenę na pewno nie będzie hitem biur podróży.Jeśli cenisz sobie ciszę spokój oraz odrobinę luksusu to polecam Premier Le Reve
4.0/6
Niby dla wymagających, ale w tej półce cenowej jest tylko okej.
1.0/6
Hotel zlokalizowany w odosobnieniu i stosunkowo niewielki w porównaniu z innymi ośrodkami w Hurghadzie. Może być to zaletą ale też wadą, mniej turystów ale też mniejsze urozmaicenie atrakcji, basenów, czy restauracji na terenie hotelu. Kształt zabudowy to klasyczne "U", dwa skrzydła, a w środku recepcja i restauracja. Pośrodku basen. Jeżeli ktoś zdecyduje się na pobyt to zdecydowanie powinien wybrać pokój z widokiem na basen oraz w prawym skrzydle. Część pokoi hotelu została wyremontowana i jest w bardzo dobrym standardzie. Niestety druga część jest w bardzo złym stanie, odchodzące tapety ze ścian, łuszcząca się farba na suficie, stare meble, czy też grzyb w łazience. Warto więc bardzo konkretnie ustalić w jakim pokoju będzie zakwaterowanie. Można oczywiście reklamować pokój ale nie jest to łatwe, aby zostać szybko przeniesionym do akceptowalnego pokoju. Poza hotelem znajduje się gruzowisko i rozpoczęta budowa, z drugiej natomiast trwająca budowa i budynek w stanie surowym. Należy unikać pokoju "side see view". Obydwa widoki są odpychające. W innych hotelach, czy też ich okolicy są fajne sklepy dosłownie ze wszystkim, począwszy od pamiątek przez odzież, kończąc na regionalnych smakołykach. Tutaj takich atrakcji nie znajdziecie. Wokół gruzy i pustynia. Średnia wieku wczasowiczów na terenie hotelu to 60 lat i chyba na takich turystów hotel stawia. Niestety nie działa wifi w większości hotelu, można otrzymać modem na recepcji i przynajmniej laptop będzie działał w necie. Jedzenie na głównej restauracji jest niezłe ale nie ma szału. W restauracjach płatnych już jest lepiej. Hotel jest przy morzu, na plaży jest piasek, w wodzie już przy samej plaży kamienie więc dla zwolenników kąpieli morskich niezbędne obuwie do wody. W relacjach z obsługą hotelu pomaga dedykowana osoba, dzięki której można załatwić wiele spraw co jest udogodnieniem, gdy ktoś nie zna języków obcych. Zaletą może być pub otwarty 24h, co nie jest standardem w Egipcie. Oferta hotelu jest droga na tle innych ośrodków w okolicy a 5 gwiazdek wzbudza moim zdaniem duże zastrzeżenia. Jeżeli jeszcze kiedyś wybiorę się do Egiptu to wybiorę inny hotel, Jaz Aquamarine lub Rixos. W nich byłem i są zdecydowanie z dużo wyższej półki. Na stronie wakacje.pl można doczytać konkretne i dosadne opinie Polaków, którzy byli w tym hotelu a ja w pełni się z nimi zgadzam. Uważam też, że opinie pozytywne to zwykły fake i nie należy w nie wierzyć. Na koniec ogromne podziękowania i słowa uznania dla Pani Rezydent Rainbow - Pani Iza jest mega!