Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w nowej części hotelu Resort, pokój ładny i duży z widokiem na główną ulicę. Pokoje sprzątane codziennie. Obsługa bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Plaża niezbyt duża. Dostęp do dwóch dużych basenów oraz jednego basenu że zjeżdżalniami. Można korzystać z dwóch stołówek. Przy plaży także można zjeść posiłki z różnych kuchni świata. Na śniadanie mały wybór jedzenia oraz mało owoców. Po za tym jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny już raz ( trzeci ) odpoczywaliśmy z małżonką w hotelu Sea Gull . Z pobytu jesteśmy zadowoleni , a przede wszystkim co nas mile zaskoczyło, to powitanie przez niektórych Egipcjan ktorzy to nas zapamietali z poprzednich wyjazdów. Przemiła mloda Pani rezydent która w sposób dla jej funkcji nam doradzała . Gwarantowana przede wszystkim dobra pogoda i miły rodzinny nastrój. Jeżeli środki finansowe pozwolą , to kolejny wyjazd napewno - SEA GULL
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początku warto wspomnieć, że hotel wybraliśmy z uwagi na jego lokalizacje. Zależało nam na hotelu położonym w centrum miasta, jednocześnie posiadającym własną plażę. Liczyłem się z tym, że nie będzie to najlepszy możliwy hotel, jednakże myślałem, że 4 gwiazdki to gwarancja jakości i czystości... Hotel okazał się spory, świetnie zlokalizowany, jednak jakość proponowanych pokoi jest bardzo zróżnicowana. W dniu przylotu zaproponowano nam pokój, który w polskich warunkach nie otrzymałby 3 gwiazdek. Wystarczyło poprosić o zmianę, a obsługa zaproponowała nam pokój o 2 klasy wyżej, w innym budynku. Jedzenie - mały wybór, ale wszystko było smaczne. Obsługa uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Plaża (ta od północnej części) choć mała, to świetna. Baseny czyste i zadbane. Ogólnie polecam, ale warto na dzień dobry poprosić o pokój w nowszej lub wyremontowanej części hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie fajnie, położenie -marzenie-woda (morze i baseny) i miasto. Warto skorzystać z zabiegów upiększających(2 zabiegi maseczki,depilacja nitką)20$. Troche uważać na rejsy -NIE MA polskojęzycznego (mimo zapewnień) opiekuna,rafy też się nie zobaczy. Ale cena do przyjęcia więc nie jest tak źle. Mankament ciepłe- zimne napoje szczególnie dodawane do drinków ale bez tego można się obyć.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 9 razy . Z różnych biur podróży . Wg recepcjonisty Reinbow wykupuje u nich tanie pokoje .To niestety mogłam odczuć w czasie pobytu . Pokój na 4 piętrze nad ryczącymi 24h/24h lodówkami kuchennymi , z widokiem na budowę , na której pracowano różnymi , hałasującymi maszynami od 7.00 do 23.00. O wyjściu na balkon nie było mowy. Na interwencję w recepcji odpowiedziano , że takie pokoje wykupiło biuro podróży . Co prawda w pokoju głównie się śpi ale też mieszka .Leciałam tym pechowym lotem ENT1143 , który zawracał do Katowic , zamiast o 11.35 byłam na miejscu o 15.30 . Przez 4 h byliśmy w samolocie bez kropli wody , na lotnisku były dostępne tylko słodkie napoje . A przenoszenie cateringu , bagaży i przesiadka spowodowały , że nikt nie zadbał o tak podstawową rzecz jak woda . Już przy odlocie poczułam , że jestem jako klient lekceważona , Pani w punkcie informacji nie przerywając rozmowy z koleżanką podała nr lotu . W mailu przeczytałam , że mam otrzymać nr kontaktowe do rezydenta , kiedy o to zapytałam Pani wskazała małą stojącą na ladzie tabliczkę i powiedziała niech sobie pani zrobi zdjęcie????? Po przylocie na lotnisku był Egipcjanin , który słabą polszczyzną instruował ludzi co mają robić , byłam w Egipcie 17 raz więc starałam się ludziom pomóc . Po wyjściu z lotniska znów Egipcjanin z tabliczką Reinbow wskazywał jak dojść do parkingu . Przy autokarach stało 3 rezydentów i wskazywali odpowiedni autokar . Niestety w autokarze siedzieliśmy 40 minut , nie wiem w jakim celu , nikt nie wsiadał ,nikt nic nie mówił . Potem , chyba Rezydent , wsiadł do autokaru , wybełkotał coś przez mikrofon i wręczył nam skoroszyty z informacjami . Następnie wysiadł , a wsiadło 2 Egipcjan z którymi dojechaliśmy do hotelu. Jeden z nich wysiadł , drugi zabronił wysiadania , czekaliśmy ok.15 minut . Następnie na machnięcie ręką pozwolono nam wysiąść , po zabraniu bagaży autokar szybko odjechał , nie byłam pierwszy raz więc wiedziałam co mam zrobić ale ludzie będący pierwszy raz byli zagubieni . Nikt się nimi nie zajął , nie pomógł w recepcji , ( nie wszyscy znają język angielski) , dobrze , że moje drobne banknoty dolarowe posłużyły tym ludziom w dostaniu się do pokoju . Nie poszłam na zebranie informacyjne ponieważ wszystko już zwiedziłam i przyjechałam relaksacyjnie .Mam tylko pytanie , dlaczego zebrania innych biur są w godzinach wieczornych czy popołudniowych , a z Reinbow zawsze w czasie lunchu - 13.00- 14.00 ( plaża i lunch). Dlaczego rezydent z Tui oprowadził swoich klientów po całym hotelu , informując co , gdzie , kiedy łącznie z plażą . Nie dziwię się , że to biuro przejmie większość turystów , spotykał się z chętnymi co drugi dzień , zawsze wieczorem , żeby nie przerywać wypoczynku w ciągu dnia. Na ostatnie spotkanie poszłam ciekawa organizacji wyjazdu , Pani Rezydentka spóźniła się 35 minut , nie zainteresowała się klientami, wystawiła kartkę z godzinami odlotów i znów rzekła , proszę sobie zrobić zdjęcie. Na lotnisku nie było żadnego przedstawiciela biura , ani nawet kontrahenta . W autokarze siedział Egipcjanin , który podał nam nr check-in 17-18. Okazało się , że nasz samolot jest znowu opóźniony ok.2h , a nr check-in to 2-3 . Musieliśmy sami za tym biegać , żeby coś wiedzieć . Kiedy w samolocie przeproszono za opóźnienie , które wynikło z tego , że zawracano do Katowic ludzie ryknęli śmiechem , a jeden z pasażerów stwierdził to widocznie już taka tradycja . Nie wiem czy pojadę kiedyś z BP Reinbow . Byłam rozczarowana organizacją , rezydenturą ,wykupieniem pokoi , opieką itd.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Było fajnie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel okolica morze czerwone zadowalające Jedyny minus za pokój w którym było bardzo głośno przez pracujące na zewnątrz budynku jakieś maszyny przez całą dobę
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyjazd wypoczynkowy bardzo udane wakacje będę polecać hotel
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w cudownym centrum sakala na sheraton str. idealny dla osób chcących zwiedzać Kair czy Luxor, czy spacerować po sklepach czy marinie ( oszczędność na taxi) standard średni, plaże średnie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze 3h byłem kompletnie zawiedziony. Dostaliśmy śmierdzący pokój, stary bez okna ani balkonu... Kompletna nora. Poszliśmy do recepcji o zmianę pokoju, po czym dostaliśmy odpowiedź, że jeżeli dopłacimy 20 dolarów za każdy dzień to zmieni nam pokój... Po jakimś czasie przyszedł do nas bagażowy... Tak, BAGAŻOWY, który zadbał o to, żeby zmienić nam tą nore... Po godzinie 20 (przyjechaliśmy około 14) zmienili nam pokój na standard podobny czyli jakies 4/10, ale miał już balkon i nie śmierdziało (nie mieliśmy wielkich wymagań, w końcu tam się tylko śpi i kąpie). Co do reszty hotelu, nie mogę powiedzieć złego słowa. Hotel w centrum Hurgady, bardzo dużo atrakcji na obszarze hotelu. Przy głównej drodze mnóstwo sklepów z różnościami. Jedzenie jak na egipt bardzo rozmaite. Można było iść na normalny obiad, ale także przy plaży była druga restauracja z daniami orientalnymi (chińska, indyjska, włoska, orientalna oraz rybna - ale była zamknięta). Można było także skorzystać raz z obiadu "Owoce morza" (Jednak tam nie dotarliśmy). Gdyby nie ten eksces z pokojem, byłbym w 100% zadowolony, jednak taka sytuacja wywołała na sam start u mnie zniechęcenie do hotelu, tym bardziej słysząc, że zmiana pokoju tylko za dodatkowymi opłatami... (rozumiem gdybym chciał nie wiadomo co... ale nora bez okien to już przesada)