Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(297 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o hotelu Seagull

    Katarzyna, Swinna 15.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Byliśmy w nowej części hotelu Resort, pokój ładny i duży z widokiem na główną ulicę. Pokoje sprzątane codziennie. Obsługa bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Plaża niezbyt duża. Dostęp do dwóch dużych basenów oraz jednego basenu że zjeżdżalniami. Można korzystać z dwóch stołówek. Przy plaży także można zjeść posiłki z różnych kuchni świata. Na śniadanie mały wybór jedzenia oraz mało owoców. Po za tym jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Kolejny fajny wypoczynek

    ELZBIETA JOZEFA, BABIMOST 17.06.2019

    Kolejny już raz ( trzeci ) odpoczywaliśmy z małżonką w hotelu Sea Gull . Z pobytu jesteśmy zadowoleni , a przede wszystkim co nas mile zaskoczyło, to powitanie przez niektórych Egipcjan ktorzy to nas zapamietali z poprzednich wyjazdów. Przemiła mloda Pani rezydent która w sposób dla jej funkcji nam doradzała . Gwarantowana przede wszystkim dobra pogoda i miły rodzinny nastrój. Jeżeli środki finansowe pozwolą , to kolejny wyjazd napewno - SEA GULL

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd finalnie udany, ale nie z uwagi na hotel

    Grzegorz, --- 04.10.2021

    Na początku warto wspomnieć, że hotel wybraliśmy z uwagi na jego lokalizacje. Zależało nam na hotelu położonym w centrum miasta, jednocześnie posiadającym własną plażę. Liczyłem się z tym, że nie będzie to najlepszy możliwy hotel, jednakże myślałem, że 4 gwiazdki to gwarancja jakości i czystości... Hotel okazał się spory, świetnie zlokalizowany, jednak jakość proponowanych pokoi jest bardzo zróżnicowana. W dniu przylotu zaproponowano nam pokój, który w polskich warunkach nie otrzymałby 3 gwiazdek. Wystarczyło poprosić o zmianę, a obsługa zaproponowała nam pokój o 2 klasy wyżej, w innym budynku. Jedzenie - mały wybór, ale wszystko było smaczne. Obsługa uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Plaża (ta od północnej części) choć mała, to świetna. Baseny czyste i zadbane. Ogólnie polecam, ale warto na dzień dobry poprosić o pokój w nowszej lub wyremontowanej części hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sea Gull

    Jola 15.07.2014

    Ogólnie fajnie, położenie -marzenie-woda (morze i baseny) i miasto. Warto skorzystać z zabiegów upiększających(2 zabiegi maseczki,depilacja nitką)20$. Troche uważać na rejsy -NIE MA polskojęzycznego (mimo zapewnień) opiekuna,rafy też się nie zobaczy. Ale cena do przyjęcia więc nie jest tak źle. Mankament ciepłe- zimne napoje szczególnie dodawane do drinków ale bez tego można się obyć.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sea Gull po raz dziewiąty

    BOGUSŁAWA, TYCHY 28.01.2020

    Byłam w tym hotelu 9 razy . Z różnych biur podróży . Wg recepcjonisty Reinbow wykupuje u nich tanie pokoje .To niestety mogłam odczuć w czasie pobytu . Pokój na 4 piętrze nad ryczącymi 24h/24h lodówkami kuchennymi , z widokiem na budowę , na której pracowano różnymi , hałasującymi maszynami od 7.00 do 23.00. O wyjściu na balkon nie było mowy. Na interwencję w recepcji odpowiedziano , że takie pokoje wykupiło biuro podróży . Co prawda w pokoju głównie się śpi ale też mieszka .Leciałam tym pechowym lotem ENT1143 , który zawracał do Katowic , zamiast o 11.35 byłam na miejscu o 15.30 . Przez 4 h byliśmy w samolocie bez kropli wody , na lotnisku były dostępne tylko słodkie napoje . A przenoszenie cateringu , bagaży i przesiadka spowodowały , że nikt nie zadbał o tak podstawową rzecz jak woda . Już przy odlocie poczułam , że jestem jako klient lekceważona , Pani w punkcie informacji nie przerywając rozmowy z koleżanką podała nr lotu . W mailu przeczytałam , że mam otrzymać nr kontaktowe do rezydenta , kiedy o to zapytałam Pani wskazała małą stojącą na ladzie tabliczkę i powiedziała niech sobie pani zrobi zdjęcie????? Po przylocie na lotnisku był Egipcjanin , który słabą polszczyzną instruował ludzi co mają robić , byłam w Egipcie 17 raz więc starałam się ludziom pomóc . Po wyjściu z lotniska znów Egipcjanin z tabliczką Reinbow wskazywał jak dojść do parkingu . Przy autokarach stało 3 rezydentów i wskazywali odpowiedni autokar . Niestety w autokarze siedzieliśmy 40 minut , nie wiem w jakim celu , nikt nie wsiadał ,nikt nic nie mówił . Potem , chyba Rezydent , wsiadł do autokaru , wybełkotał coś przez mikrofon i wręczył nam skoroszyty z informacjami . Następnie wysiadł , a wsiadło 2 Egipcjan z którymi dojechaliśmy do hotelu. Jeden z nich wysiadł , drugi zabronił wysiadania , czekaliśmy ok.15 minut . Następnie na machnięcie ręką pozwolono nam wysiąść , po zabraniu bagaży autokar szybko odjechał , nie byłam pierwszy raz więc wiedziałam co mam zrobić ale ludzie będący pierwszy raz byli zagubieni . Nikt się nimi nie zajął , nie pomógł w recepcji , ( nie wszyscy znają język angielski) , dobrze , że moje drobne banknoty dolarowe posłużyły tym ludziom w dostaniu się do pokoju . Nie poszłam na zebranie informacyjne ponieważ wszystko już zwiedziłam i przyjechałam relaksacyjnie .Mam tylko pytanie , dlaczego zebrania innych biur są w godzinach wieczornych czy popołudniowych , a z Reinbow zawsze w czasie lunchu - 13.00- 14.00 ( plaża i lunch). Dlaczego rezydent z Tui oprowadził swoich klientów po całym hotelu , informując co , gdzie , kiedy łącznie z plażą . Nie dziwię się , że to biuro przejmie większość turystów , spotykał się z chętnymi co drugi dzień , zawsze wieczorem , żeby nie przerywać wypoczynku w ciągu dnia. Na ostatnie spotkanie poszłam ciekawa organizacji wyjazdu , Pani Rezydentka spóźniła się 35 minut , nie zainteresowała się klientami, wystawiła kartkę z godzinami odlotów i znów rzekła , proszę sobie zrobić zdjęcie. Na lotnisku nie było żadnego przedstawiciela biura , ani nawet kontrahenta . W autokarze siedział Egipcjanin , który podał nam nr check-in 17-18. Okazało się , że nasz samolot jest znowu opóźniony ok.2h , a nr check-in to 2-3 . Musieliśmy sami za tym biegać , żeby coś wiedzieć . Kiedy w samolocie przeproszono za opóźnienie , które wynikło z tego , że zawracano do Katowic ludzie ryknęli śmiechem , a jeden z pasażerów stwierdził to widocznie już taka tradycja . Nie wiem czy pojadę kiedyś z BP Reinbow . Byłam rozczarowana organizacją , rezydenturą ,wykupieniem pokoi , opieką itd.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wczasy

    Sławomir 29.10.2019

    Było fajnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena hotelu

    Agnieszka, --- 10.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel okolica morze czerwone zadowalające Jedyny minus za pokój w którym było bardzo głośno przez pracujące na zewnątrz budynku jakieś maszyny przez całą dobę

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    wyjazd ze znajomymi

    Ryszard, Ustronie Morskie 16.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    wyjazd wypoczynkowy bardzo udane wakacje będę polecać hotel

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    sea gull fajne miejsce na bazę noclegową

    Łukasz, Siedlce 15.05.2024 | Termin pobytu: lipiec 2019

    Hotel w cudownym centrum sakala na sheraton str. idealny dla osób chcących zwiedzać Kair czy Luxor, czy spacerować po sklepach czy marinie ( oszczędność na taxi) standard średni, plaże średnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sea Gull Resort

    MATEUSZ, 18.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Pierwsze 3h byłem kompletnie zawiedziony. Dostaliśmy śmierdzący pokój, stary bez okna ani balkonu... Kompletna nora. Poszliśmy do recepcji o zmianę pokoju, po czym dostaliśmy odpowiedź, że jeżeli dopłacimy 20 dolarów za każdy dzień to zmieni nam pokój... Po jakimś czasie przyszedł do nas bagażowy... Tak, BAGAŻOWY, który zadbał o to, żeby zmienić nam tą nore... Po godzinie 20 (przyjechaliśmy około 14) zmienili nam pokój na standard podobny czyli jakies 4/10, ale miał już balkon i nie śmierdziało (nie mieliśmy wielkich wymagań, w końcu tam się tylko śpi i kąpie). Co do reszty hotelu, nie mogę powiedzieć złego słowa. Hotel w centrum Hurgady, bardzo dużo atrakcji na obszarze hotelu. Przy głównej drodze mnóstwo sklepów z różnościami. Jedzenie jak na egipt bardzo rozmaite. Można było iść na normalny obiad, ale także przy plaży była druga restauracja z daniami orientalnymi (chińska, indyjska, włoska, orientalna oraz rybna - ale była zamknięta). Można było także skorzystać raz z obiadu "Owoce morza" (Jednak tam nie dotarliśmy). Gdyby nie ten eksces z pokojem, byłbym w 100% zadowolony, jednak taka sytuacja wywołała na sam start u mnie zniechęcenie do hotelu, tym bardziej słysząc, że zmiana pokoju tylko za dodatkowymi opłatami... (rozumiem gdybym chciał nie wiadomo co... ale nora bez okien to już przesada)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem