4.8/6 (257 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.5/6
Na początku warto wspomnieć, że hotel wybraliśmy z uwagi na jego lokalizacje. Zależało nam na hotelu położonym w centrum miasta, jednocześnie posiadającym własną plażę. Liczyłem się z tym, że nie będzie to najlepszy możliwy hotel, jednakże myślałem, że 4 gwiazdki to gwarancja jakości i czystości... Hotel okazał się spory, świetnie zlokalizowany, jednak jakość proponowanych pokoi jest bardzo zróżnicowana. W dniu przylotu zaproponowano nam pokój, który w polskich warunkach nie otrzymałby 3 gwiazdek. Wystarczyło poprosić o zmianę, a obsługa zaproponowała nam pokój o 2 klasy wyżej, w innym budynku. Jedzenie - mały wybór, ale wszystko było smaczne. Obsługa uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Plaża (ta od północnej części) choć mała, to świetna. Baseny czyste i zadbane. Ogólnie polecam, ale warto na dzień dobry poprosić o pokój w nowszej lub wyremontowanej części hotelu.
4.5/6
Ogólnie fajnie, położenie -marzenie-woda (morze i baseny) i miasto. Warto skorzystać z zabiegów upiększających(2 zabiegi maseczki,depilacja nitką)20$. Troche uważać na rejsy -NIE MA polskojęzycznego (mimo zapewnień) opiekuna,rafy też się nie zobaczy. Ale cena do przyjęcia więc nie jest tak źle. Mankament ciepłe- zimne napoje szczególnie dodawane do drinków ale bez tego można się obyć.
4.5/6
Byłam w tym hotelu 9 razy . Z różnych biur podróży . Wg recepcjonisty Reinbow wykupuje u nich tanie pokoje .To niestety mogłam odczuć w czasie pobytu . Pokój na 4 piętrze nad ryczącymi 24h/24h lodówkami kuchennymi , z widokiem na budowę , na której pracowano różnymi , hałasującymi maszynami od 7.00 do 23.00. O wyjściu na balkon nie było mowy. Na interwencję w recepcji odpowiedziano , że takie pokoje wykupiło biuro podróży . Co prawda w pokoju głównie się śpi ale też mieszka .Leciałam tym pechowym lotem ENT1143 , który zawracał do Katowic , zamiast o 11.35 byłam na miejscu o 15.30 . Przez 4 h byliśmy w samolocie bez kropli wody , na lotnisku były dostępne tylko słodkie napoje . A przenoszenie cateringu , bagaży i przesiadka spowodowały , że nikt nie zadbał o tak podstawową rzecz jak woda . Już przy odlocie poczułam , że jestem jako klient lekceważona , Pani w punkcie informacji nie przerywając rozmowy z koleżanką podała nr lotu . W mailu przeczytałam , że mam otrzymać nr kontaktowe do rezydenta , kiedy o to zapytałam Pani wskazała małą stojącą na ladzie tabliczkę i powiedziała niech sobie pani zrobi zdjęcie????? Po przylocie na lotnisku był Egipcjanin , który słabą polszczyzną instruował ludzi co mają robić , byłam w Egipcie 17 raz więc starałam się ludziom pomóc . Po wyjściu z lotniska znów Egipcjanin z tabliczką Reinbow wskazywał jak dojść do parkingu . Przy autokarach stało 3 rezydentów i wskazywali odpowiedni autokar . Niestety w autokarze siedzieliśmy 40 minut , nie wiem w jakim celu , nikt nie wsiadał ,nikt nic nie mówił . Potem , chyba Rezydent , wsiadł do autokaru , wybełkotał coś przez mikrofon i wręczył nam skoroszyty z informacjami . Następnie wysiadł , a wsiadło 2 Egipcjan z którymi dojechaliśmy do hotelu. Jeden z nich wysiadł , drugi zabronił wysiadania , czekaliśmy ok.15 minut . Następnie na machnięcie ręką pozwolono nam wysiąść , po zabraniu bagaży autokar szybko odjechał , nie byłam pierwszy raz więc wiedziałam co mam zrobić ale ludzie będący pierwszy raz byli zagubieni . Nikt się nimi nie zajął , nie pomógł w recepcji , ( nie wszyscy znają język angielski) , dobrze , że moje drobne banknoty dolarowe posłużyły tym ludziom w dostaniu się do pokoju . Nie poszłam na zebranie informacyjne ponieważ wszystko już zwiedziłam i przyjechałam relaksacyjnie .Mam tylko pytanie , dlaczego zebrania innych biur są w godzinach wieczornych czy popołudniowych , a z Reinbow zawsze w czasie lunchu - 13.00- 14.00 ( plaża i lunch). Dlaczego rezydent z Tui oprowadził swoich klientów po całym hotelu , informując co , gdzie , kiedy łącznie z plażą . Nie dziwię się , że to biuro przejmie większość turystów , spotykał się z chętnymi co drugi dzień , zawsze wieczorem , żeby nie przerywać wypoczynku w ciągu dnia. Na ostatnie spotkanie poszłam ciekawa organizacji wyjazdu , Pani Rezydentka spóźniła się 35 minut , nie zainteresowała się klientami, wystawiła kartkę z godzinami odlotów i znów rzekła , proszę sobie zrobić zdjęcie. Na lotnisku nie było żadnego przedstawiciela biura , ani nawet kontrahenta . W autokarze siedział Egipcjanin , który podał nam nr check-in 17-18. Okazało się , że nasz samolot jest znowu opóźniony ok.2h , a nr check-in to 2-3 . Musieliśmy sami za tym biegać , żeby coś wiedzieć . Kiedy w samolocie przeproszono za opóźnienie , które wynikło z tego , że zawracano do Katowic ludzie ryknęli śmiechem , a jeden z pasażerów stwierdził to widocznie już taka tradycja . Nie wiem czy pojadę kiedyś z BP Reinbow . Byłam rozczarowana organizacją , rezydenturą ,wykupieniem pokoi , opieką itd.
4.5/6
Było fajnie.