5.0/6 (184 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
6.0/6
Krótko mówiąc miło, czysto i smacznie. Oboje z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu.
6.0/6
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu ponieważ, jedzenie było bardzo dobre, pokoje duże i bardzo czyste, świeżo odmalowane, prowadzone zajęcia z jogi, strechingu, tańca brzucha i tańców latynoamerykańskich przez grupę animatorów wspaniale. Na uznanie zasługuje również personel hotelu ponieważ był bardzo pomocny, uprzejmy i nie oczekiwał napiwków za wykonanie każdej prośby/ uslugi, co w Egipcie jest rzadkością.
6.0/6
Afryka w lipcu stanowi wyzwanie głównie ze względu na temperatury, ale przy odpowiednim zaplanowaniu pobytu nawet one stają się atutami letnich wakacji. Hotel Sea Star Beurivage to kameralne miejsce wypoczynku, a nie "fabryka" dla kilku tysięcy gości, która umożliwia wręcz luksusowy urlop. Przestronne pokoje, łazienka z wanną i prysznicem oraz pozostałymi wygodami, o których czystość dba się w tym hotelu ze szczególną starannością to tylko jeden z atutów tej placówki. Poza obszerną ofertą hotelowej restauracji można na miejscu skorzystać z dań składających się z owoców morza czy z włoskich specjałów (2 tematyczne restauracje). Miłośnicy wody mają do dyspozycji dwa baseny - w tym jeden z barem i stołkami barowymi w basenie - oraz hotelową plażę z pomostami skąd wypływają łodzie na morskie wyprawy. Pole do golfa czy siatkówki, siłownia czy duże SPA pozwalają na skorzystanie z dodatkowych aktywności czy atrakcji. Bohaterem jest tu oczywiście Morze Czerwone, w którym nurkowanie, snorkeling czy po prostu pływanie pozwala podziwiać bajkowy świat raf koralowych i kolorowych mieszkańców morza oraz korzystać z ochłody nawet w upalne lipcowe dni - szczególnie rekomeduję!
6.0/6
Hotel...super, bardzo miła obsługa w hotelu jak i n a stołówce. Pokoje jak najbardziej klimatyzowane. W pokojach jest sejf nieodpłatny. Przez cały pobyt nic nam w pokoju nie zginęło (to informacja dla tych, co szerzą jakąs opinię o kradzieżach w pokojach), wiadomo, że jak zostawialiśmy pieniądze na wierzchu to dla obsługi hotelowej która codziennie sprzątała pokoje. Rezydenci na wycieczkach byli bardzo sympatyczni...pomocni....bardzo dużo dowiedzieliśmy się o codziennym życiu Egipcjan Fajny pobyt....napewno wrocimy z powrotem..... Po raz kolejny nie zawiedliśmy się na firmie RAINBOW :-)