Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie w porządku, baseny, plaża w miarę. Ale jedzenie bardzo średnie. Cały czas to samo na śniadanie, wszystko na słodko. Restauracje tematyczne z trzech krajów, dania i może podobne ale w smaku to raczej nic nie mają wspólnego z Włochami, Turcja czy Japonia. Mało leżaków na plaży, znów szturm naszych wschodnich sąsiadów o świcie na leżaki. Męczący animatorzy i sprzedawca usług hotelowych, glosa muzyka. Hotel z potencjałem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w jak każdy w Egipcie - dosyć czysto i sporo różnorodnego jedzenia. Ale: - wymiana ręczników basenowych w godzinach 15-16, ręcznik trzeba było zostawić w pokoju i obsługa wymieniała - naprawdę? o 16 to wszyscy siedzą na plaży! - restauracje Ala carte - porażka, większość dań w karcie nie było akurat dostępne. Zamówiłem tagin a dostałem samego kurczaka - kucharze z lekka bezczelni - zamawiam Szakszukę a kucharz podaje omleta z warzywami wciska nam że to tak wygląda. Potrafią nałożyć na talerz same kości zamiast np kaczki (może to taki żart, ale mnie nie śmieszył). - WiFi - praktycznie przez cały pobyt nie działało, a miał być za darmo - animacje - żadnych informacji kiedy i gdzie co będzie się działo - strasznie duszno w windzie i korytarzach - nie było żadnych okien i powietrze stało jak w piekarniku + na plus, woda mineralna w butelkach dostępna na w każdym miejscu bez problemu. Co do RAINBOW: miałem wylecieć ok 9:00 i na miejscu mieliśmy być ok 16 czyli na jeszcze zdążylibyśmy na plaże, kolację itd.... przesunęli nam lot i byliśmy następnego dnia na 6:40 czyli na śniadanie - jak dla mnie to jeden dzień stracony nie mówiąc o spaniu w samolocie zamiast w łóżku - Rainbow nie widzi problemu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od szpar w drzwiach, przez które nie mogliśmy spać, ani dzieci. Pokój z widokiem na morze, miał kawałek daleko wzgladu na morze, a poza tym budynku, żenujące. Alkohol bardzo słaby, jedzenie ok- bez szału. Restauracji w kwietniu a la carte były 3 a nie 7. Brak animacji dla dzieci - w ogóle nie było. Woda w basenach zimna, nie było podgrzewania. Żadnej zjeżdżalni dla dzieci. Wieczorem głównie śpiewy nic specjalnego
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel w remoncie, leżycie nad basenem i towarzyszy wam dźwięk i smród metalu ciętego piłą lobby jest piękne i na tym się kończy - sufit w windzie trzyma się na taśmie klejącej, telefon w niej wisi na samym kablu, a lustro nie zostało umyte ani razu przez cały tydzień. na korytarzach zaklejone i popękane szyby, krzywe i pęknięte kafle na podłogach czy malowanie ścian w pokoju z klimatyzacji było czuć grzyba i stęchliznę, w telewizorze ciągle śnieżyło, w łazience suszarka była przymocowana do ściany za pomocą wyciętej rury pcv..... jedzenie obrzydliwe, jedyne dobre jedzenie to te typowo arabskie którego było tyle co kot napłakał
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ferie 2025 hotel totalna porażka. Dostaliśmy pokój brudny z zasyfiałą łazienką, suszarka wisiała na obciętej siwej rurce pcv - łazienka skandal. Pan w recepcji w czarnych okularach nieprzyjemny typ. W hotelu winda poklejona taśmą klejącą. Basen zaniedbany, woda zimna. Ogólnie nie polecam tego hotelu bo jest dużo niezgodności począwszy od kultury pracowników do czystości hotelu. Teraz patrzcie na zdjęcia 5 sloneczek tak biura turystyczne podają.