Opinie o Stella Di Mare Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(372 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Cudowne wczasy z Rainbow

    Aleksandra, Szczecin 11.08.2019

    W Hotelu Stella Di Mare Beach Resort & Spa w Egipcie spędziliśmy cudowny tygodniowy urlop w lipcu. Cudowna plaża i pomost przy pięknej rafie gdzie można podziwiać koralowce i dużo kolorowych rybek zostanie w pamięci na dlugo. Sam hotel jak i obsługa na wysokim poziomie,jedzenie nie do przejedzenia wszystko świeże i dobre. Baseny super !!!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany pobyt w Stella Di Mare Beach

    Kamil, Warszawa 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel to ogromny kompleks bungalowów, w jakich znajdują się apartamenty. Pomiędzy ciągami zabudowy mieszkalnej zagospodarowano chodniki, a cały obszar po prostu tonie w pięknej zieleni - ogród jest świetny :) W zależności od miejsca, gdzie zostanie się zakwaterowanym, do plaży idzie się ok. 2-5 min spacerem. Plaża jest bardzo duża, szeroka, piaszczysta, do dyspozycji gości jest mnóstwo leżaków z parasolami i wiklinowymi osłonami przeciwwiatrowymi, dającymi również poczucie intymności. Nie ma problemu z dorwaniem leżaka nawet po drugim śniadaniu (nie zauważyłem bookowania miejsc ręcznikami z czego słyną przyjaciele z Niemiec i Anglii). Sprzątanie pokoi/ wymiana ręcznika plażowego są dostępne codziennie. Same pokoje dość przyjemne, natomiast nie jest to z pewnością standard 5* jaki znany jest w Europie. Wszędzie dość czysto, natomiast widać zaciągnięte fugi na płytkach, obdrapane futryny czy listwy. Szafy dość stare i z nieprzyjemnym zapachem pierwszego dnia (wymagały przewietrzenia). W pokoju mała lodóweczka, czajnik z herbatami i kawą (kilka saszetek wrzuconych do kubeczka plastikowego), są zapewniane malutkie buteleczki z kosmetykami dla gości, jest sejf. Jedzenie dość przeciętne - każdy mógł znaleźć coś dla siebie, spory wybór w formie bufetu, natomiast nie jest to również jakość 5* hotelu. Napoje dostępne w plastikowych, tandetnych, jednorazowych kubeczkach. Obsługa dość obojętna, niektórzy całkiem sympatyczni - nie zdarzyło mi się, aby ktoś był opryskliwy bądź niemiły. Obsługują w 99% panowie (kulturowe uwarunkowania). Faktem jest również, że za wszystko oczekiwany jest bakszysz (napiwek), głównie w wysokości 1$ (za sprzątanie pokoju, za podanie drinka do stolika podczas wieczornych "atrakcji" / na plaży, za podanie papieru do wysuszenia dłoni w toalecie). Podczas leżakowania na plaży stale ktoś podchodzi i zaprasza na płatne atrakcje, bywa to po czasie uciążliwe. Wspomniane wieczorne atrakcje to niestety porażka - bardzo słabe i monotematyczne (animatorzy śpiewający piosenki z dziećmi lub pan solo śpiewający międzynarodowe hity na pustej scenie). Raz był pokaz "połykacza węży", który tańczył ze zwierzętami i chętni mogli dotknąć węża, natomiast kilka dni wcześniej jeden z animatorów zaczepiał gości i zapraszał na "cobra show" (13$ od osoby), a więc występ dokładnie tego samego pana, który kilka dni później występował totalnie za darmo na głównej scenie...żenujące. Hotel posiada dwa pool bary, kilka basenów - to zdecydowanie pozwala zrelaksować się w wodzie bez obaw o dzikie tłumy. Jakość samych drinków jest przeciętna (dodają jakieś słodkie, sztuczne syropy do wszystkiego), ale bez problemu można poprosić o klasyki (git-tonic, wódka sour, whisky sour, cuba libe etc. w wersji, jaką się lubi - na plus). Generalnie to był mój pierwszy wyjazd do Egiptu i może nie do końca byłem przygotowany na silne kulturowe różnice, ale sam wyjazd i hotel oceniam pozytywnie, mimo kilku mankamentów.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    zaskakująco dobrze

    Jacek 16.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    dobry jak na egipskie standardy hotel, czysta plaża, bardzo miła, uprzejma i pomocna , a w dodatku nie nachalna obsługa, czysto, bardzo dobre i różnorodne posiłki, przyzwoite drinki, dostęp do rafy przez pomost, centrum nurkowe i quady w hotelu. na miejscu sklepy, restauracje Ala carte (4 do wyboru), taxi, etc. polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udany pobyt

    AGNIESZKA 04.04.2022

    Pobyt w hotelu oceniam jako udany. Dobre jedzenie, przyjemny pokój, spokój i cisza w części basenowej. Urokliwe otoczenie hotelu. W marcu niestety zimna woda w morzu i wiatr ale taki urok Egiptu w tym czasie. Słabe animacje i wieczorne imprezy. Od 20 do 21 trwała impreza dla dzieci a potem było już tylko gorzej 🤣. Jak na Egipt strasznie nudno ale może dlatego, że przed sezonem. Generalnie wyjazd spełnił moje oczekiwania mimo drobnych niedociągnięć.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    stella di Mare

    KLAUDIA, Kraków 11.10.2021

    miła obsługa , czysto

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Stella di mare beach

    MACIEJ, Brodnica 29.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Pokoje sprzątane codziennie, jednak te 5 gwizdek w Egipcie to na pewno nie 5 w innych krajach. Łazienka (armatura) czasy świetności już ma za sobą, klima działa lecz głośna. Ogólnie fajnie , czysto, baseny sprzątane, trawa koszona . Jedzenie po 3 dniu monotonne, ciągle to samo. Bary hmm napoje podawane w małych plastikach, trzeba było zwracać uwagę aby umyli większe plastikowe kufle. Obsługa pracuje do 23, ale już 22.45 kręcą nosem aby wydawać drinki, czekają abyś zapłacić po 23. To było słabe. Tak samo p 23 zaczynają sprzątać stoliki, krzesła tak jakby chcieli wyprosić gości spać. To też słaba sprawa. Recepcja ok. Pomocni, obsługa również. Na duży plus blisko plaża, wolne leżaki (ale to dlatego że po sezonie). Fajne molo i rafy, rybki. Animacje -fajnie że były ale średnie. Plusem dużo sklepików na miejscu, można kupić wszystko bez wychodzenia poza teren hotelu. Restauracje tematyczne bardzo fajna usługa i smaczne.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    przyjemny pobyt z lekkim niedosytem

    Rafal Marcin, Masłów Pierwszy 16.03.2022

    ogólnie pobyt udany ale dzis wybrałbym cos o wyzszym standardzie i na pewno z wygodniejszym łózkiem na dostawce

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Było dobrze

    Małgorzata, Łódź 02.02.2020

    Oprócz kłopotu z dwoma pokojami w jednym budynku, wszystko było bardzo dobrze. W rezerwacji poprosiłam o 2 pokoje obok. Niestety przydzielono je w 2 najdalej od siebie oddalonych budynkach. Dopiero interwencja u menadżera w Polsce przyniosła pozytywny skutek.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany urlop

    Monika 23.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel w bardzo dobrym stanie, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Smaczna kawa z expressu, duży plus 😁. Jedzenie dobre, świeże, różnorodne. Wypiekane chlebki, pyszne i gorące. Mogłoby być więcej parasolek przy basenach, gdyż są miejsca z samymi leżakami, a to chyba dla mega wytrwałych 😅 Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni, najważniejsze że odpoczęliśmy. Nie ma bardzo głośnej muzyki, można się zrelaksować i porozmawiać. Szczerze polecam to miejsce.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piramidy,Luksor i relaks

    Monika 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Wczasy jak najbardziej udane. 12 dni bez deszczu i z wysokimi temperaturami, których w Polsce jak na razie brak. Hotel super, dosłownie ze wszystkim , z jedzeniem, obsługą, basenami, nie było o nic kruszyć kopii. Wycieczki fakultatywne b udane, wszystko co widzieliśmy trzeba po prostu raz w życiu zobaczyć, to rzeczywiście są cuda świata. Jedynym mankamentem są sami Egipcjanie i to tylko dotyczy sprzedawców, tak nachalnych i natrętnych ludzi nie zdarzyło mi się spotkać nigdzie indziej. Odbierają radość z robienia zakupów tą swoją męczliwością a i potrafią być niegrzeczni. Hotel i pobyt w nim polecam z pełną świadomością, było to jedno z najlepszych all inclusive jakie mieliśmy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem