5.3/6 (320 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.5/6
Rainbow jak zwykle organizacyjnie top. Wiedzieliśmy gdzie lecimy więc żadnych zaskoczeń za wyjątkiem pozytywnych. Pokoje w których byliśmy zakwaterowani trochę zużyte, klima centralna huczy ale czysto, sprzątane codziennie. Atuty hotelu to teren, baseny, plaża i pomost z super jak na te okolice rafą. Wyżywienie jak i obsługa na wysokim poziomie.
5.5/6
Fantastyczny Hotel na odpoczynek. Fajna rafa, hotel podzielony na strefy, pełny program animacyjny a jedzenia po kokardę i pysznego. Polecam
5.5/6
Pobyt przełom czerwca/lipca 2022. Hotel czysty, schludny. Obsługa bardzo sympatyczna. Jedzenie bardzo dobre, co prawda codziennie prawie to samo, ale na tyle, że każdego dnia można jeść co innego. Drinki w porównaniu np. do Turcji "bogatsze". Animacje - średnie. Minusem - brak Animatorów polskojęzycznych (pomimo, że w tym czasie ponad połowa gości to Polacy). Duży wybór wycieczek z przewodnikiem polskojęzycznym. Basen i plaża bardzo duże tak, że mimo pełnego obłożenia, nikt na nikogo nie wpadał. Dużo przestrzeni. Mimo remontu kilku obiektów przy plaży, nie odczuliśmy tego w ogóle. Pracownicy praktycznie niewidoczni. Morze bardzo czyste, ciepłe. Bez problemu można dojrzeć różnorakie rybki. Bardzo udane wakacje. Polecam!
5.5/6
Opisywany pobyt był naszym pierwszym wyjazdem do Egiptu i na pewno nie ostatnim. Zgodnie z oczekiwaniami, głównymi zaletami wyjazdu była nienaganna pogoda, przyjemnie ciepła woda w Morzu Czerwonym oraz ogólny standard pobytu. Położenie hotelu determinuje charakter spędzanego czasu (odległość ok. 30 min. od Hurghady, transfer z lotniska trwa ok. 45 min.) jednakże w zamian otrzymujemy krystalicznie czystą, szafirową zatokę Makadi Bay z możliwością podglądania morskiej fauny i flory w czasie nurkowania / snurkowania. Obsługa hotelowa jest uprzejma, nienachalna i zawsze chętna do pomocy (być może jest to spowodowane zeszłorocznym lockdownem i zderzeniem z rzeczywistością bez turystów w 2020 r.).