Kategoria lokalna 5
4.5/6
Teren hotelu utrzymywany w czystości, zieleń zadbana. Żadnych nieprzyjemnych zapachów z kanalizacji itp. Pokoje wysłużone, ale trzymają standard. Położenie hotelu, tak jak chwali wiele osób, świetne ze względu na bliskość rafy. Rewelacyjne wrażenia ze snurkowania – dużo różnych gatunków ryb (wszędzie kolorowo). Dobra widoczność, ale w słoneczny dzień. Tak, w słoneczny, ponieważ podczas naszego pobytu połowa dni była z zachmurzeniem (nawet czasami z krótkimi opadami deszczu!). Spacer po molo nie jest taki długi jakby się wydawało. Dla tych co nie lubią głębin możliwość zejścia w płytszym miejscu, gdzie można także popływać, pod warunkiem, że nie ma akurat odpływu, no i koniecznie buty do wody. Podczas tygodniowego pobytu był jeden odpływ, ale tylko kilkugodzinny. Poza tym woda do samej plaży. Plaża raczej opustoszała. Dużo leżaków i miejsca do wyboru. Ręczniki plażowe na miejscu i do odbioru przy plaży (zwrotna karta na ręczniki). Można także przejść na plażę sąsiedniego hotelu Royal Azur, gdzie w zatoczce można popływać (jeszcze cieplejsza woda!). Przy głównym basenie momentami głośno ze względu na muzykę. My mieliśmy pokoje alejkę dalej i uważam to za zaletę. Przy hotelu dużo różnych sklepów z pamiątkami (nawet większy wybór niż w Hurghadzie, a ceny porównywalne). Naturalnie można/należy się targować (po 5 min. w sklepie z papirusami cena 60% w dół). Można także zamówić kartę do telefonu z pakietem internetowym w przystępnej cenie. Nie podam konkretnej kwoty, bo także można negocjować. Obsługa hotelu pomocna i sympatyczna. Barmani po napiwku nie oszczędzają, a serwowany alkohol jest w porządku. Jedzenie super! W głównej restauracji dużo, różnorodnie i smacznie. W restauracji przy plaży ok. Automaty do napojów pobierają wodę z butli, więc bez obaw. Fajną sprawą są bary basenowe. Podczas tygodniowego pobytu możliwość skorzystania z 2 restauracji „a la carte” – indyjskiej i włoskiej. Indyjska daje popalić, a włoska… no właśnie. Ogólnie ok, jednak po jednym daniu (pasta) zaczęły się drobne problemy żołądkowe. Absolutnie nie zniechęcam do tego hotelu po wizycie we włoskiej restauracji. Po prostu szef kuchni nie przyłożył się odpowiednio. Na szczęście przy hotelu jest punkt apteczny i miejscowy „Antinal” dał radę. Wieczorne animacje w różnych hotelach nigdy nie budziły mojego zainteresowania, z powodu ich marnej jakości. W Stelli była ekipa z „Talent Teams Animation” i pierwszy raz podczas wieczorków hotelowych zabawa była przednia, zarówno pod względem wokalno-muzycznym jak i rozrywkowym. Jeszcze parę zdań na temat wyjazdów fakultatywnych z Rainbow. Duży wybór wycieczek. My skorzystaliśmy z dwóch: quad safari oraz Kair. Quady polecam każdemu, choć może być to trochę męczące z uwagi na pustynny upał i samo prowadzenie pojazdu. Przed wyjazdem jest trening i obsługa dzieli grupę na „slow group” i „fast group”. Szybka grupa jedzie dłuższą trasą często na pełnym gazie :-)) Świetna zabawa. Natomiast po wycieczce do Kairu mam mieszane uczucia. W programie jest: zwiedzanie meczetu – wystarczająco czasowo, zwiedzanie Muzeum Kairskiego - czasowo ujdzie, dla chętnych rejs łodzią – w sumie ok. 1 godz., obiad w hotelu – skromnie ale ok (obsługa stwarzała wrażenie jakbyśmy od wejścia powinni już dawno wyjść), Giza - piramida Cheopsa 20 min!, reszta z autokaru, punkt widokowy 20 min, Sfinks 10 min!. I moje pytanie. Jak ja mam obejrzeć piramidę od środka, gdy mam 20 minut na to żeby tam dojść, wejść i wrócić do autokaru? Do tego przewodnik wręcz zniechęcał do wchodzenia do środka, a ja głównie po to tam pojechałem. Podobno w okresie ramadanu są krótsze godziny zwiedzania. Tylko, że nikt nas wcześniej o tym nie uprzedził, a blisko 100 USD od osoby trzeba wyłożyć. Piramidy trzeba koniecznie zobaczyć, bo naprawdę robią duże wrażenie. Na koniec obowiązkowo sklep z perfumami – dobra godzina. W drodze powrotnej awaria autokaru. No ale to już sytuacja losowa, za to to zachód słońca na pustyni! Do Egiptu wrócę na pewno. Może także do Stella Di Mare. Jednak do Gizy sam zorganizuję sobie wyjazd.
Rafał - 25.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
15/15 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wspaniale spędzony czas.Hotel przepiękne przystrojony na Święta,jedzenie bogate smaczne.Minus ,woda w restauracji i barze nie nadaje się do picia śmierdzi chlorem. Pokoje bardzo brzydkie , cały pobyt otwarte drzwi bo spróchniała futryna i zamka nie można było przykręcić po każdej naprawie , powtórka z rozrywki.
Małgorzata, Zabrze - 07.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Byliśmy wspólnie z żoną w tym hotelu w okresie 02.05.19 do 09.05.19, wszystko ok, wszędzie czysto, obsługa non stop sprząta, codziennie pokój posprzątany, pościel zmieniona, komplet ręczników wymieniony, obsługa pełny uśmiech. Baseny ok, bezpośrednio przy plaży, ręczniki i leżaki gratis, zalecam buty do wody, przy plaży hotelowej pomost wgłąb morza do rafy. Polecam, oczywiście malkontenci zawsze się znajdą, ale jest ok.
Włodzimierz, Kalisz - 20.05.2019
7/10 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Odwiedziliśmy hotel Stella di mare beach w dniach od 27.06- 4.07,był to nasz pierwszy raz w Egipcie,hotel ma już swoje lata,tak jak i pokoje, ale my nie przyjechaliśmy siedzieć w pokoju.Pokoje codziennie sprzątanie, pościel codziennie wymieniana,za przysłowiowego dolara pan sprzątający układał z ręczników cuda,woda w basenach ciepła,piękna rafa zaraz przy hotelu,trochę mało leżaków przy basenach
Barbara, Łany Wielkie - 08.07.2021
5/5 uznało opinię za pomocną