Opinie o Stella Di Mare Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(343 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Stella Do Marek Beach w styczniu

    Katarzyna, Radlin 23.03.2020

    Pokój do generalnego remontu- nawet na 3* nie zasługuje. Codziennie sprzątane. Wyżywienie obłędne, codziennie coś innego. Obsługa uwija się i stara każdemu dogodzić. Nikt nie wyciąga ręki po napiwek. Plaża czyściutka, w styczniu bez problemu z leżakami. Minus za codzienny odpływ morza. Bardzo słabe rafy. Fajne animacje. Zadbany ogród, wszędzie czyściutko. Największy minus o pokój. Brudne fotele, lampa do wyrzucenia, ściany odrapane. W styczniu brak dzieci więc jest cisza u spokój. Można pograć w piłkę, poćwiczyć, spacerować.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Stelle di Mare Beach Resort & Spa w Hurgadzie

    Michal, Warszawa 15.01.2022

    pokoje i urządzenia all inclusive są wysokiej jakości. ale plaża ma fatalne warunki do kąpieli. Także rafa na końcu mola jest nieciekawa

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd kontrastow

    Adam, Klodzko 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pokoją przydałoby sie odświeżenie ale w miare czysto. Obsługa miła ale jak się czasem nie dało napiwku to niektórzy nie chcieli obsługiwac. Pani rezydent byla tylko po zebranie pieniedzy za wycieczki. jedzenie dobre ale napoje okropne ale za taka cen nie spodziewalem sie fajerwerkow.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    To nie 5 gwiazdek, hotel w szczerym polu na ustroniu-zdecydowanie na "nie"

    Sz 27.07.2021

    Drodzy, lokalna kategoria hotelu przypominam iż jest to hotel egipski to 4 gwiazdki, które wiszą nad recepcją, tymczasem Rainbow sprzedaje jako 5 gwiazdek. Absolutnie pokoje nie zasługują na 5 gwiazdek, meble zniszczone, odpadające kurki pod prysznicami, woda ledwie ciurkająca pod prysznicem, popękana terakota, brak wi-fi w pokojach, a w foyer tragedia nie można się połączyć. Obsługa w recepcji bardzo niekompetentna, powolna, w rezultacie tworzą się non stop kolejki. Meldunek po podroży trwał 1,5 h, pomimo, że oprócz nas były tylko 2 osoby. Problemy z kartami do pokoju 4 razy pod rząd ... pokoj - recepcja i z powrotem aż w końcu udało się wejść do pokoju. Sytuacja z kartami się powtarzała, w sumie miałem ich 3 przez 14 dni. Podobnie w sąsiednich pokojach. Nie kupujcie w Rainbow wycieczek fakultatywnych, które są o 30-40 dolarów droższe od lokalnych biur prowadzonych przez Polaków. Identyczny program opieka polsko języczna dziwne że male biuro stać na niższe ceny, a Rainbow nie. Na rafie przyhotelowej plastikowe torebki, kubki i inne śmieci zatem snurkowanie nie należy do przyjemności.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem