5.5/6 (110 opinii)
Kategoria lokalna 4
6.0/6
Byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Three Corners Sunny Beach Resort. Rezydent był do naszej dyspozycji, obsługa miła i uśmiechnięta, woda w basenie czysta, animatorzy profesjonalni, dobra organizacja wycieczek fakultatywnych. Dzięki niskiej zabudowie hotelowej nie odczuwało się "tłoku" turystów. Polecamy :)
6.0/6
Wedlug mojej oceny ten hotel zasluguje na wieksze zainteresowanie turystow przyjezdzajacych do Hurgardy. Na miejscu znajduje sie wiele atrakcji turystycznych godnych polecenia. Na terenie hotelu mozna zaopatrzyc sie w wiele roznych pamiatek i jest duzy wybor naturalnych kosmetykow. Meniu jest bardzo urozmaicone i kazdy moze znalezc cos dla siebie. Znajduje sie duzy wybor ciast i deserow, a dodatkowo jest bardzo dobra kawa. Bardzo zadowoleni turysci; Beata i Alojzy
6.0/6
Dopiero co wróciłam z bardzo fajnego hotelu,polecam wszystkim,i samotnym i pelnym rodzinom.Byłam z mężem od 12 do 19 grudnia,ja kocham upał ale źle nie było i nie marzłam,no może trochę wieczorami.Ale wtedy można spokojnie pójść do jakiegokolwiek snack baru i tam się rozgrzać i dobrym drinkiem ,albo dobrą herbatką no i baaardzo miłymi kelnerami.Obsługa na najwyższym poziomie,wszyscy mili,wiecznie uśmiechnięci i bardzo pomocni.Najmniejszy problem czy pytanie nigdy nie pozostało bez reakcji.Woda w bardzo dużym basenie mogłaby być trochę cieplejsza no ale cóż poradzić?Woda w basenie dla dzieci cieplejsza i rzeka też cieplutka,słonko przygrzewało,animatorzy stawali na głowie żeby nas turystów wyciągnąć z leżaków do gier i zabaw,wieczorami co dziennie coś innego do pokazania,przecudowny taniec derwisza ,czy taniec brzucha czy też pokazy gimnastyczne -było zawsze coś fajnego.Co dzień inne jedzenie np.kuchnia włoska,francuzkaitd dla każdego co tylko by sobie zamarzył.Lody nakłada się samemu ile się chce,w głównej restauracji piwo i wino też nalewa się samemu,to rzadkość ale jaka wygoda,nigdy nie brakowało stolików na posiłkach mimo mnóstwa ludków.Jedynym mankamentem jest zajmowanie leżaków chyba o 6 rano i potem przez połowę dnia nikogo na nich nie było.Turyści -niektórzy-chyba nie wiedzą po co przyjeżdżają.Jest dużo leżaków i można położyć się w każdej chwili ale skoro są zajęte to robi się problem.Ogólnie poza hotelem nie ma nic,pustynia i parę sklepików na terenie hotelu i parę przed hotelem a do centrum spory kawałek drogi.Przynajmniej nie kusi aby wydać dolarki.Polecam,takie hotele "psują"turystów bo przy kolejnym hotelu ma się coraz większe wymagania,stąd piszę że jestem "zepsuta",dajcie się kolejni turyści 'popsuć".Ja pokochałam Egipt i jeszcze nie raz tam pojadę.
6.0/6
Pobyt bardzo udany. Hotel spełnił oczekiwania. Mieszkaliśmy w pokoju Premium, a te mają wyższy standard niż pokoje Comfort, posiadają też stały dostęp do internetu. Warto rozważyć czy dopłacać do tych udogodnień, nam niezbędne nie były. W ofercie all inclusive zawarta jest darmowa kolacja we wszystkich 4 restauracjach a la carte, a nie jedynie włoskiej jak widnieje w opisie oferty. W restauracji głównej ogromny wybór potraw, a codziennie jest inna kolacja regionalna. Hotel bardzo dba o zadowolenie swoich gości. Należy jednak wziąć pod uwagę, że hotel jest jednym z najbardziej oddalonych od centrum Hurghady. Jeśli ktoś więc liczy na atrakcje poza hotelem to dotarcie do nich spacerkiem jest niemożliwe. Ja ten hotel wybrałbym ponownie.