Opinie klientów o Gravity hotel & Aqua Park

5.4 /6
44 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

KAZIMIERA, KRAPKOWICE 15.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Super wypoczynek w Gravity hotel & Aqua Park (ex. Samra Bay)

To był mój szósty pobyt w tym hotelu od 2020 roku . Polubiłam ten hotel bo jest tam wszystko czego potrzeba do wypoczynku: Sympatyczna obsługa, fajne pokoje, pyszne jedzonko, ciekawe animacje, zajęcia sportowe,kilka basenów, fajnie zlokalizowane miejsce do plażowania nad morzem, centrum SPA , jest bankomat i możliwość rezerwacji taksówki . Ostatnio byłam w maju 2022 ale obecnie zaskoczył mnie nowy wygląd hotelu po renowacji . Nie ma nudy w tym hotelu . Ja wprawdzie wychodzę z hotelu i większość czasu spędzam poza nim, ale dla tych którzy lubią zajęcia w hotelu nie będą się nudzic :)

6.0/6

DOROTA, BIELSKO-BIAŁA 12.09.2022

Wymarzony urlop

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, hotel bardzo ładny, duze pokoje urzadzone skromnie ale wstarczająco. Codziennie srzatane , codziennie oprocz wody dostawalismy coca-colę, sprite, soki dla synka. Jedzenie urozmaicone każdy zjadzie cos dla siebie. Snack bar przy plaży i na basenie serwujacy hot-dogi ,hamburgery ,shaormę z kurczaka, pączusie, gofry, lody, frytki .Super plaza leżaki bezpłatne, ręczniki przy plaży i na basenie bezpłatne.Cudowna obsługa , swietni animatorzy wszyscy płakali gdy wyjeżdżalismy.Bardzo bysmy chcieli tam jeszcze wrócić. Przy hotelu główna ulica ze sklepami ciagnąca się ponad 7 km rewelacja.

6.0/6

TOMASZ, Warszawa 13.06.2022

Pobyt przełom maja i czerwca 2022

Przyjazd OK. Odbiór z lotniska sprawny i konkretny - Pani Rezydent na miejscu - bardzo miła i pomocna. Na lotnisku proponuję zaopatrzyć się w karty z danymi komórkowymi ponieważ w pokojach hotelowych brak Wi-fi (w lobby Wi-fi OK - trzeba zeskanować Q-r przy recepcji i internet będzie śmigał). Karty do zakupu przy wyjściu z lotniska - my zużyliśmy około 4 GB na 11 dni - z tym, że ściągaliśmy filmy. Jak dojedziecie do hotelu - nie dawajcie bakszyszu dopóki nie sprawdzicie pokoju. My właściwie daliśmy bakszysz za pokój, który powinniśmy dostać w ramach wczasów - uważajcie na bagażowego - nazywa się Hany-Fo (bardzo miły Pan, który wszystko Wam wmówi i wyprztyka z kasy ile da radę) to on nam wmówił, że za ten konkretny pokój musimy zapłacić mu 25 $ + recepcjoniście 25$. Hotel świetny, miła obsługa, jedzenie OK. Sprzątającemu daliśmy na dzień dobry 5$ - to był dobry interes - stawał na głowie, żebyśmy byli zadowoleni - do tego stopnia, że zostawialiśmy, co drugi dzień po 2 $ - był świetny. Wycieczki do Kairu i Luxoru oraz Hurghady OK - był przewodnik, który mówił po Polsku - polecam (kupiliśmy na miejscu u Pani Rezydent - polecam ten sposób zakupu tych konkretnych wycieczek - szczególnie ze względu na przewodnika z językiem polskim. Wycieczka SEASCOPE (oglądanie raf przez szyby w dnie łodzi) - my kupiliśmy przez RAINBOW - brak przewodnika z językiem Polskim - polecam wykupić przez naganiaczy miejscowych - zapłacicie połowę ceny a i tak będziecie jechali tym samym busem i to samo będziecie mieli w cenie. Powrót do domu - zostaliśmy przetransferowani busem na lotnisko przez osobę, która nie mówiła po Polsku, na busa czekaliśmy w lobby około 1.5 godziny, przed lotniskiem zostaliśmy pozostawieni sami sobie, mimo, że jak ustaliliśmy w RAINBOW przed wyjazdem mieliśmy być doprowadzeni do odprawy - oczywiście pierwszy problem pojawił się przed wejściem na lotnisko - nie chciano nas wpuścić - sami musieliśmy tłumaczyć z 10 minut Panu policjantowi, że bilety dopiero dostaniem na odprawie. Co było dodatkowo dziwne - spytaliśmy się przedstawiciela RAINBOW, który nas dowiózł na lotnisko, czy podprowadzi nas na odprawę - powiedział, że tak a następni wsiadł do autobusu i dojechał - przy kłopotach nie było na kogo liczyć - bardzo duży minus.

6.0/6

KAZIMIERA, KRAPKOWICE 22.03.2021

Wypoczynek na luzie

To 3-ci pobyt w tym hotelu od 2019 roku. Tym razem byłam tam 3 -tygodnie i chętnie wrócę znowu. Kiedy w Polsce sytuacja jest traumatyczna to w Hurghadzie można zapomnieć o nienormalności. Hotel oczywiście stosuje się do zaleceń i obsługa nosi maseczki, przy wejściu na posiłki obowiązkowo dezynfekuje się ręce i wkłada rękawiczkę celem nakładania potraw. W komunikacji czyli taksówkach , busach czy sklepach tez nakłada się maseczki. Ale życie toczy się normalnym trybem i można na luzie wypoczywać i korzystać z uroków Morza Czerwonego i słonecznego Egiptu. Testy po przylocie na lotnisko w Hurghadzie wykonuje się w krótkim czasie na lotnisku a na powrocie można za opłatą wykonać na Mamszy i nie ma problemu w Polsce z kwarantanną. Hotel jest zlokalizowany w zacisznym miejscu ale jak ktoś lubi gwar to można szybciutko taksówka dojechać do centrum. W hotelu basen z podgrzewaną wodą i drugi duży z zimną. W ciągu dnia zapewnia się codzienną gimnastykę przy plaży, nauka tańca, gry sportowe a wieczorem animatorzy zabawiają pokazami teatralno-kabaretowymi. Jedzenie dla mnie super , czyli warzywa , owoce morza i wszystko co potrzebne jest dla mojego żołądka. Obsługa hotelowa miła i uczynna , codzienne sprzątanie pokoju , wymiana ręczników, dostarczanie wody mineralnej, herbaty, kawy /można sobie zaparzyć w pokoju bo jest czajnik/. Znowu się tam wybiorę i to jak najszybciej ,żeby uciec z tej naszej polskiej męczącej pandemii
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem