Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
Oferta dostępna w innej konfiguracji
3.5/6
Tomasz Wojciech, Lublin 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023
Pobyt październik 2023
Hotel w jak każdy w Egipcie - dosyć czysto i sporo różnorodnego jedzenia. Ale: - wymiana ręczników basenowych w godzinach 15-16, ręcznik trzeba było zostawić w pokoju i obsługa wymieniała - naprawdę? o 16 to wszyscy siedzą na plaży! - restauracje Ala carte - porażka, większość dań w karcie nie było akurat dostępne. Zamówiłem tagin a dostałem samego kurczaka - kucharze z lekka bezczelni - zamawiam Szakszukę a kucharz podaje omleta z warzywami wciska nam że to tak wygląda. Potrafią nałożyć na talerz same kości zamiast np kaczki (może to taki żart, ale mnie nie śmieszył). - WiFi - praktycznie przez cały pobyt nie działało, a miał być za darmo - animacje - żadnych informacji kiedy i gdzie co będzie się działo - strasznie duszno w windzie i korytarzach - nie było żadnych okien i powietrze stało jak w piekarniku + na plus, woda mineralna w butelkach dostępna na w każdym miejscu bez problemu. Co do RAINBOW: miałem wylecieć ok 9:00 i na miejscu mieliśmy być ok 16 czyli na jeszcze zdążylibyśmy na plaże, kolację itd.... przesunęli nam lot i byliśmy następnego dnia na 6:40 czyli na śniadanie - jak dla mnie to jeden dzień stracony nie mówiąc o spaniu w samolocie zamiast w łóżku - Rainbow nie widzi problemu.